Skocz do zawartości

Maciek.777

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maciek.777

  • Urodziny 28.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Turek

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Witam rozkręciłem ten elektro zawór wszystko ok była tam jedna uszczelka widać że już nie miała idealnie okrągłego obwodu wymieniłem na taką ze sklepu dobieraną niestety długo nie pociągła zamówiłem oryginał boscha. Dużo cierpliwości trzeba przy rozkręcaniu trudne dojście ale pompy nie trzeba wyjmować. I Jeszcze raz UŻYWAJCIE dobrych drogich torksów, nie ma co oszczędzać na kluczach bo porostu nie odkręcisz bo każdy tani torks się ukręcał !!! Ale jest to do zrobienia i jak lubisz sobie pogrzebać to nie musisz wydawać na nową pompę, wystarczy uszczelka za 34zł zestaw naprawczy na allegro i po sprawie. POZDRAWIAM
  2. Witam, z pompy co rano jak od palę auto przez parę sekund leci ciurkiem paliwo z miejsca widocznym na zdjęciu to z jedną strzałką o ile wiem to jest zawór początku wtrysku. Odpala od pierwszego nie dławi się nie przerywa i koników mu nie brakuje, paliwo przestaje lecieć po paru sekundach i cały dzień ani kropelki "dziwne":bleble:debil:niekumam i tak codziennie. Moje pytanie to czy jak go od kręcę to się nić nie poprzestawia, nie będzie trzeba pompy wyrzucić do kosza, czy coś będzie trzeba regulować. I czy dostane gdzieś do tego uszczelki. Proszę bez porad typu jedz do pompiarza, albo daj do mechanika. Sam wymieniłem całe zawieszenie przód, moje "ulubione":bleble wahacze, maglownice, pasek rozrządu z "super":bleble dojściem do niego itp.(lubię sobie pomechanikować:serducho) Jeśli mi się nie uda to już będzie auto rozebrane i wtedy kupie po regeneracji. Aha i czy można odkręcić tą część (na zdjęciu 2) gdzie wychodzą przewody wtryskowe, ale tam jest sucho i trochę miał bym stracha w sumie to odkręcać . A to to mam nadzieję że jakiś czujnik elektromechaniczny z którego jest po prostu wyciek:dobrze
  3. Dołaczam się do wątku mam ten sam problem ale z obrotomierzem od 1000obr do 3000obr swieci się ciemniej mam b5 z 97 i mam już diody niebieskie i nie czepaijmy się czy są żarówki czy nie bo są trzy z tego co wiem, ale chodzi tutaj o zegary, które mają diody. Włącznik świateł raczej mam ok bawiłem się przełaczałem bo też myślałem że coś nie łączy. Potrzebuje pomocy albo posty jak to rozebrać bo na forum pełno tego i niektórzy odkrecają kierownice nie wiem po co?? a jeśli sie już dostanę to jakich tych styków lutowych szukać co by nalerzało sprawidzić krok po kroku POZDRAWIAM
  4. Witam wymieniłem komplet wahaczy , klocki, amortyzatory i gumy na kielichu amortyzatora (chyba tak to się nazywa) cała nowa maglownica.Poprzednio Przy hamowaniu za każdym razem był wielki stuk, trzask i coraz bardziej się pogłębiał przed wymianą, aż do dziś 5 miesięcy spokoju i lewa strona już zaczyna stukać co robić ? nie stać mnie na takie pół roczne zabiegi i nie mam osłony wiec też nie ona stuka he poradźcie co trzeba sprawdzić.
  5. Tak to jest właśnie to zabezpieczenie na ftoce które pokazał "derlysy" acz kolwiek te klocki są też umieszczone w zamkach w odpowiednich wycieciach i nie możliwe mi się wydaje aby klocki miały tyle miejsca na ruch. KToś podsunoł mi teorie o poduszkach od silnika? ale przy zmianie biegów gwałtownej i normalnej nic nie słychać i przy cofaniu również. Pozostaje wahacz dolny tylni co wy na to:confused:?
  6. O drogach to już szkoda gadać łata goni łate a oczywiscie sprawdze to ale jak temu zapobiedz można dukupiić takie nowe zabezpiecenia ewentualnie?
  7. WItam czytałem troche na forum o stukach przy hamowaniu i przy ruszaniu niestety u mnie wystepuje stuk tylko przy hamowaniu w okolicach prawej strony koła. Wymieniłem górny prawy od przodu auta wahacz bo tak na szarpakach mi wykazało pozostał mi końcówka drążek z lewej strony, ale lewa strona jest cicha. Z prawej powinno byc ok a nie jest co to może być? Możliwe że wahacz dolny prawy tylni? Czasami przy cofaniu cos puknie ale to już nie wiem czy nie przeguby? ale gdy podkrece koła albo rusze intensywniej to nie strzelają. Przeklęte zawieszenie wielowahaczowe !!! POZDRAWIAM
  8. Czesc juz odkryłęm co tak obcierało była to sama tarcza o szczeki. Stare i Nowe poprstu nie są orginalne i już. Jak wiecie trzymają sie one na śróbach jak intensywnie hamowałem minimalnie siła ciągła je do góry naprawde minimalny ale jest i to wystarczyło!! powinny mieć jakiś bolec chociaz a nie że na samych śróbach się trzymają. Tarcza ma wymiary 288/25mm jest wiele wymiarów ale taki przeczytałem na forum że jest dobry, ale lepiej jest kupićte 2mm o mniejszej średnicy i po sprawie. tam gdzie obcierało przeszlifowałem delikatnie na obwodzie tarczy i jest ok wiem że może pózniej bić i trudno bedzie koło wywarzyć ale nigdy nie bedzie idealnie jeśli wymieniasz jakąś cześć na zamiennik nawet orginalne częśći bardzo drogie też nie raz nie spełniają oczekiwań a umnie jak narazie nic nie bije i jest wkońcu cicho. POZDRAWIAM
  9. ok sprawdzę tą osłone, ale nie jestem pewien czy te modele je posiadają, a chyba jest cos nie tak bo dopiero zaczyna mi sie tak dziać jak sie rozgrzeją po dłuższej trasie ale opon nie sprawdzałem wtedy. Po sprawdzeniu napiszę jeszcze. POZDRAWIAM ---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 14:47 ---------- DZis tez mi obcierało, niestety opona nie była nagrzana nic podejrzanego nie zauwazyłem a osłony nie posiadam jutro zaczynam rozbiurke. Dam znać POZDRAWIAM
  10. Witam mam problem z hamulcami po intensywnym hamowaniu powiedzmy z100km/h do 60km/h gdy pusciłem hamulec obcierało cos tak jak by tarcze był w kształcie usemki, wiec wymieniłem tarcze i klocki było dobrze, az do dziś w prawym kole sytułacja się powtarza lecz nieco ciszej jednak strasznie to przeszkadza. Czy cylinderek nie odbija dobrze? Naszlifowac klocki? Krzywe zaciski? nie wiem proszę o poradę POZDRAWIAM
  11. Witam tryb awaryjny nie może włączyć się przez przepływke bo to nie możliwe on zamula auto bo jest zanieczysczona proponuje wymiane tryb awaryjny to coś poważniejszego a w passkach stały problem kierowniczki turbiny i wysokie cisnienie w komorze turbiny czy jakoś tak, byłem u mechanika i tak mi powiedział zapisałem się na czyszczenie turbiny ale widze ze tu coś może jakąś podmianką węzyków i sprawdzenie szczelności i to jest moje pytanie wytłumaczcie mi to bo nie chce być naciągnięty przez mechanika. A objaw mam taki wymieniłem przepływke i smiga tylko do 100 km/h na 3 biegu do 3,5 tys obrotów i tryb awaryjny na 4 do 3 tys obr i koniec i na 5 do 2,5 tys obrotów za kazdym razem musze zatrzymac sie zgasić silnik i spowrotem to samo byle nie debtac na tych biegach i tylko do 100 km/h hehehe przecież tak nie da sięjeżdzić POZDROOOOO --- scalone --- P.S przepraszam za błedy i mam coś czuja że i tak będziecie radzili mi przeczyścić turbo, ok około 300zł krzyczy za to. Boje się ze jak to rozkręci to pózniej bedzie brała olej i że nie bedzie to samo kazdy tak mówi ze znajomych albo wogole zeby wymienić co kosztuje hehe a niektórzy mechanicy nie chcą sie nawet za to zabrać mameje, a ja tu widze że kolega 1jarcio dał sobie rade i smiga. Też bym tak już chciał POZDROOO 1 jarcio jak ty to zrobiłeś trudno było??
  12. ok karol27 to jest moj emil: [email protected] i chyba masz racje z tymi uszczelniaczami nic to nie dalo, przeraza mnie myśl rozbiurki kokpitu, może wiecie ile mniej wiecej jakis mechanik albo elektryk by za to zgarnoł kasy? a niestety zrobić to muszę napewno.
  13. Witam i dziekuje za zainteresowanie karol27 jestem tu nowy wiec nie znam waszego sloganu daj na PW @ to ma podac adres swojej poczty tak? Moze to głupie ze się pytam, ale naprawde nie wiem aaa i J@ceq dzięki za ten link mam lekture chociaz po obrazkach widze ze do łatwych ta robota nie nalerzy szkoda hehe POZDRAWIAM WAs
  14. Witam potrzebuje instrukcji jak dostać się do nagrzewnicy w tapicerce mojego Passata z 97r 1.9 TDI 110km Ucieka mi płyn i zostawia plamy po godzinie siedzenia w kanale ustaliłem, że napewno płyn wycieka z tej nagrzewnicy prawdopodobnie z przewodów bo kupiłem jakis proszek który miesza sie z płynem chłodzącym i niby uszczelnia chłodnice, ale nie dało to rezultatu. Albo lipa z tym proszkiem była . W każdym bądz razie musze ją wyjąć i obejrzeć. I jeszcze jedno dlaczego np. włacza się tryb awaryjny silnika mam walniety przepływomierz i jezdze na diodzie 1N4148 ma to związek bo od wczoraj tryb awaryjny włączył sie 2 razy, a 2 tygodnie już tak jeżdze. A przepływomierz kupie ale po wypłacie sami rozumiecie POZDRAWIAM !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności