Fryderyk Zgłoś #1961 Napisano 10 Lipca 2021 Mam małe pytanie związane z interwałami olejowymi. Kolega @riccardoa pisał kilkadziesiąt stron wcześniej, że da się zmienić interwały olejowe poprzez edycję wsadu licznika. Z tego, co udało mi się znaleźć, chodzi o adresy $169 i $16B oraz $1AB i $1AD. Pytanie, w jaki sposób wprowadzona wartość HEX odpowiada liczbie kilometrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1962 Napisano 15 Lipca 2022 Spotkaliście się może z pokazywaniem aktualnego przełożenia dla skrzyń DSG we wsadzie z Golfa 4 R32 DSG? Tutaj to doskonale widać https://www.youtube.com/watch?v=0oSKDSHJ7nA Wiem, że w passku temat raczej mało chodliwy, ale może ktoś coś wie? Ustaliłem, że numery liczników to 1J0920846G 1J0920826K i z nich można wziąć swoft, ale mimo, że mam 3B0920849A z softem z 1J0920846G oraz skrzynię DSG z TT8N, to licznik aktualnego przełożenia nie pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LIMAK Zgłoś #1963 Napisano 26 Grudnia 2022 Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1964 Napisano 22 Lipca 2023 Witam, czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany. Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1965 Napisano 22 Lipca 2023 W dniu 26.12.2022 o 13:34, LIMAK napisał: Chodzi Ci o to aby licznik pokazywał czy masz RPND itd? Aktualne przełożenie skrzyni DSG, gdy działa w trybie automatycznym. Ale już wstępnie rozkminione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #1966 Napisano 25 Lipca 2023 W dniu 22.07.2023 o 15:59, Gruberek napisał: Witam, czy ktoś ma narzędzie, które umożliwi mi odszyfrowanie zawartości eeprom 93C86 z licznika 3U0920942? Licznik z polifotowej Skody Superb w wersji UK. Sam licznik jest niemal identyczny jak 3B0920849 ale żaden program nie chce go ugryźć. Odczytałem wsad programatorem ale niestety jest zaszyfrowany. Mam tylko licznik, nie znam pinu, nie mam kluczyka i ECU. napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1967 Napisano 25 Lipca 2023 1 godzinę temu, Major napisał: napisz co ci potrzeba odczytac z tego eeproma Chciałbym dopasować ten licznik do Passata czyli odszyfrować, zmodyfikować, zaszyfrować i wgrać ponownie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #1968 Napisano 25 Lipca 2023 dopasowanie w immo 3 robi się po PIN więc tylko km mozesz zmienic i odczytac PIN reszte zrobi VCDS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1969 Napisano 7 Sierpnia 2023 Tak, ale liczniki z superba po lifcie są szyfrowane. Na chwilę obecną udało mi się odszyfrować wsad, przenieść dane z licznika z Passata takie jak immo i przebieg, zaszyfrować i wgrać. Licznik bez problemu działa w Passacie. Niestety na tą chwilę nie znalazłem sposobu na test wskazówek i diod. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1970 Napisano 31 Sierpnia 2023 Panowie chciałem w polo zrobić sobie full fisa, licznik 6Q0 920 840M, jednak za nic nie mogę odczytać go ani k+can commanderem ani eeprom programmerem, wyskakuje info, że eeprom locked.Da się to jakoś ogarnąć po obd czy będzie ciężko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1971 Napisano 22 Września 2023 W dniu 31.08.2023 o 19:31, xoslox napisał: Panowie chciałem w polo zrobić sobie full fisa, licznik 6Q0 920 840M, jednak za nic nie mogę odczytać go ani k+can commanderem ani eeprom programmerem, wyskakuje info, że eeprom locked.Da się to jakoś ogarnąć po obd czy będzie ciężko ? Nie wiem czy pójdzie czymś po obd ale nawet jeżeli to i tak zawartość jest zaszyfrowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1972 Napisano 22 Września 2023 Spróbuję jeszcze na stole, gdzieś mi się w oczy rzuciło, że to pomogło. Jeszcze taka dziwna przypadłość tego licznika, że wskazówka od paliwa leci poza zakres po podaniu plusa po zapłonie. Chociaż nie zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1973 Napisano 23 Września 2023 Niestety próby czytania wsadu na stole kończą się tymi samymi komunikatami. (podłączony sam BMC i licznik) Czy mógłby ktoś z Was polecić mi jakiś niedrogi programator, którym odczytam wsad z 93c86 ? być może zachowanie tej wskazówki to wina wsadu nie samego licznika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1974 Napisano 25 Września 2023 W dniu 23.09.2023 o 06:53, xoslox napisał: Niestety próby czytania wsadu na stole kończą się tymi samymi komunikatami. (podłączony sam BMC i licznik) Czy mógłby ktoś z Was polecić mi jakiś niedrogi programator, którym odczytam wsad z 93c86 ? być może zachowanie tej wskazówki to wina wsadu nie samego licznika... EZP2019+ powinien odczytać. Ja używam tl866a i daje radę bez problemu. Pamiętaj, że musisz jeszcze mieć czym odszyfrować wsad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1975 Napisano 27 Września 2023 W dniu 25.09.2023 o 07:26, Gruberek napisał: Pamiętaj, że musisz jeszcze mieć czym odszyfrować wsad. No i jest jak napisałeś, wsad zaszyfrowany niestety. W życiu bym nie powiedział, że to będzie taki "trudny" licznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1976 Napisano 28 Września 2023 W dniu 27.09.2023 o 11:46, xoslox napisał: No i jest jak napisałeś, wsad zaszyfrowany niestety. W życiu bym nie powiedział, że to będzie taki "trudny" licznik. Przerabiałem to samo z licznikiem z Superba 3u0920842. Też jest szyfrowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1977 Napisano 29 Września 2023 Licznik wysłałem do kolegi z A4klubu, jednak odczytał go programatorem poprawnie. Ale za nic nie da się ustawić przebiegu, próbowaliśmy różne kombinacje i za każdym razem Error. Niby Eeprom Proggramer i jeszcze jeden pokazuje, że wszystko niby OK, ale wgranie wsadu wywala error. No i tak samo nie idzie wyłączyć kominikatu od immo. Modyfikację podświetlania i ikonkę tempomatu znaleźliśmy również. Skończyło się na tym, że przebieg jest na 0 i zmienię VCDS w aucie. Kupię 2 pastylki i spróbuję zaadoptować. Chciałem immo off bo czasem wywalało błąd cewki D2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #1978 Napisano 29 Września 2023 Dziwne. W liczniku z Superba dało się zmienić przebieg. Ja robiłem odczyt programatorem tl866a i deszyfrowałem za pomocą kalkulatora, później zmieniałem przebieg i immo, szyfrowałem i wgrywałem. Przebieg się zmienił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #1979 Napisano 30 Września 2023 (edytowane) Zapytaj https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/608072-VW-Polo-Skoda-Seat-Crypto-Dash-with-93C86-Need-to-decrypt-info Edytowane 30 Września 2023 przez DzieX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #1980 Napisano 1 Października 2023 Panowie a które dokładnie bajty odpowiadają za wyłączenie komunikatu Immo ? ? ? te jedynki przed zamiast 0 ? bo 6 to immo zaadoptowane a drugie to liczba przypisanych kluczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach