spOOn Zgłoś #1 Napisano 16 Maja 2009 Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem paska b5 1,9 TDI AJM. Właśnie wysiadł mi zawór EGR. Proszę o informację jakiej firmy zawór najlepiej kupić żeby nie zbankrutować a zarazem żeby silnik się cieszył dobra kondycją. I drugie pytanko jakiej firmy oryginalnie montowany jest EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZL17 Zgłoś #2 Napisano 16 Maja 2009 A długo jesteś użytkownikiem tego Paska? Skąd pewność, że zawór EGR Ci wysiadł? Amoże wystarczy po prostu dobre czyszczenie i po kłopocie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #3 Napisano 16 Maja 2009 Pierburg potem Wahler te drugie na allegro po 450zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2009 hmmm... a co wy na to żeby go zaślepić? kilka osób pisało o tym na forum, że to wydłuży życie turbiny + jeszcze kilka innych dobrych cech ma to rozwiązanie (podobno) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maslog Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2009 a co wy na to żeby go zaślepić? Nie znam lepszego pomysłu na EGR Ale to wszystko jest już opisane w innym temacie, http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=10967&highlight=egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farszu Zgłoś #6 Napisano 17 Maja 2009 odepnij wezyk ew zaslep go i bedzie lepiej smigal i taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BAZYLEK Zgłoś #7 Napisano 19 Lutego 2012 Witam; jestem świeżo po przeczytaniu postów o EGR: "EGR czyli zawór recyrkulacji spalin" i "coś chlapie olejem... POMOC mile widziana - zawór EGR ". Podjęłam decyzję o wymianie EGR bo cieknie z niego (bo pewnie mechanik nie będzie mi chciał go ani umyć ani zaślepić) - przy okazji także wymienię termostat na Wahlera (bo polecany na forum). Moje pytanie - znalazłam do mojego silnika 115AJM'99 EGR : Pierburga o numerze 7.24809.19.0 i Wahlera o numerze 7241D oraz uszczelki N 905 216 01 (55x3) i 069 131 547 D (32mm) ( podane przez margorza ale dla silnika ATJ). Moje pytanie - czy to wszystko będzie pasować do AJM ? Prośba o podanie numerów katalogowych (wiem że pytania zadajmy w katalogu o ETCE - ale warto też podać tu jeśli jesteście zgodni że najlepszy jest Pierburg do AJMa). Czy coś jeszcze mam wymienić oprócz EGR - może jakieś przewody na Geatsa ( też polecane na forum) ? Dziękuję za każdą pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach