pszemek Zgłoś #21 Napisano 27 Maja 2011 Tam jest nakrętka na klucz 24mm. Potrzebny klucz nasadowy z krótką przedłużką. Takim najwygodniej się odkręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #22 Napisano 27 Maja 2011 Dokładnie, 24 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #23 Napisano 28 Maja 2011 Dzieki forumowicze, jeden koles uporczywie mnie przekonywal ze 30mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MannYPokeR Zgłoś #24 Napisano 14 Października 2019 (edytowane) Witam. Właśnie przerabiałem temat kolumny kierownicy, przez przypadek bodajże przy wkładaniu krzyżaka skróciła mi się kolumna jak i ośka która jest w środku, zbyt na siłę to robiłem, niestety. Co za tym idzie mocowanie dolne kolumny wyglądało tak jak na pierwszym zdjęciu w poście (1,5cm odstęp, co za tym idzie tarcie przy operowaniu sprzęgłem i ruch całej kolumny kierownicy). Jeżeli chodzi o ośkę to trzeba ją wyjąć, jest połączona z 2 części, najlepiej pewnie włożyć w imadło i stopniowo wybijać(uwaga, jest to dość miękki materiał), ja z kolegą robiliśmy to w rękach dużym śrubokrętem i pomału wyszło na odpowiednią długość by zmontować krzyżak. Jest tam oczko kontrolne, lecz zapomniałem zanotować co tam było. Złożyłem wszystko do "kupy" a luz na mocowaniu dolnym kolumny bez problemu skasowałem uderzając długim, grubym śrubokrętem poprzez młotek w czarny rant zaznaczony strzałką na zdjęciu. Nigdzie tej informacji w internecie nie znalazłem, może komuś się przyda. Pozdrawiam. Do zdjęcia kolegi Gość dolorek dodałem czarną strzałkę. Opis: czarna strzałka - miejsce i kąt uderzenia by wybić kolumnę (nie ośkę wewnętrzną) podwójna czerwona strzałka - luz na dolnym mocowaniu kolumny czerwone "kółko" - miejsce tarcia mocowania kolumny z prowadzeniem sprzęgła Edytowane 29 Października 2019 przez MannYPokeR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach