Skocz do zawartości

MannYPokeR

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Właśnie przerabiałem temat kolumny kierownicy, przez przypadek bodajże przy wkładaniu krzyżaka skróciła mi się kolumna jak i ośka która jest w środku, zbyt na siłę to robiłem, niestety. Co za tym idzie mocowanie dolne kolumny wyglądało tak jak na pierwszym zdjęciu w poście (1,5cm odstęp, co za tym idzie tarcie przy operowaniu sprzęgłem i ruch całej kolumny kierownicy). Jeżeli chodzi o ośkę to trzeba ją wyjąć, jest połączona z 2 części, najlepiej pewnie włożyć w imadło i stopniowo wybijać(uwaga, jest to dość miękki materiał), ja z kolegą robiliśmy to w rękach dużym śrubokrętem i pomału wyszło na odpowiednią długość by zmontować krzyżak. Jest tam oczko kontrolne, lecz zapomniałem zanotować co tam było. Złożyłem wszystko do "kupy" a luz na mocowaniu dolnym kolumny bez problemu skasowałem uderzając długim, grubym śrubokrętem poprzez młotek w czarny rant zaznaczony strzałką na zdjęciu. Nigdzie tej informacji w internecie nie znalazłem, może komuś się przyda. Pozdrawiam. Do zdjęcia kolegi Gość dolorek dodałem czarną strzałkę. Opis: czarna strzałka - miejsce i kąt uderzenia by wybić kolumnę (nie ośkę wewnętrzną) podwójna czerwona strzałka - luz na dolnym mocowaniu kolumny czerwone "kółko" - miejsce tarcia mocowania kolumny z prowadzeniem sprzęgła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności