kyniovtg Zgłoś #481 Napisano 20 Grudnia 2009 Co to za różnica czarny,zielony czy niebieski,wczoraj kupiłem w aso i jest zielony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #482 Napisano 20 Grudnia 2009 Co to za różnica czarny,zielony czy niebieski,wczoraj kupiłem w aso i jest zielony Gdyby nie było rożnicy to by takich nie robili. Miłej lektury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas_81 Zgłoś #483 Napisano 21 Grudnia 2009 Koledzy a czym może być spowodowane to, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny ? Silnik normalnie się nagrzewa, trzyma 90 stopni, ogrzewanie działa bez problemu a zbiorniczek wyrównawczy zimny. Czy tak ma być ? Czy to podczas tych mrozów coś się popierniczyło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #484 Napisano 21 Grudnia 2009 pomóżcie mam problem zewskazaniem temperatury na desce to znaczy wskazówka nigdy idealnie nie ma 90 stopmi tylko tak ok. 85 i zauważyłem teraz przy mrozach że jak ogrzewanie jest włączone to na postoju spada temperatura powiedzcie czy tak może być,mam vag-a i po podpięciu na rozgrzanym silniku wyszło mi coś takiego 01-engine007 poz.1-60,3 stopnia poz.2 0,0% poz.3 25,2stopnia poz.4 87,3 stopnia 17 instruments 003 poz.1 86 stopni poz 2.ok poz 3 84 stopnie poz 4 n/a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #485 Napisano 21 Grudnia 2009 Koledzy a czym może być spowodowane to, że płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny ? - też tak mam i silnik ten sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #486 Napisano 21 Grudnia 2009 może termostat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #487 Napisano 21 Grudnia 2009 Ja wymieniałem termostat przy okazji rozrządu 2 tygodnie temu i to akurat u mnie nic nie zmieniło. Potwierdzam jednak to, że nawet po 20km silnik na blacie ma 90*C, VAG pokazuje nieco mniej i dodam,że na postoju 5-7minut z zapalonym silnikiem, temperatura silnika spada. No oczywiście temp. zewnętrzna -10 do -14*C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazo Zgłoś #488 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam wymienilem w pasku termostat bo byl uszkodzony lecz ogrzewania dalej nie mam temp.jest idealnie na 90 tce a auto nie grzeje pasek ma climatronic podobno tam moze byc przyczyna ale nie wiem dokladnie o co chodzi prosze o podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #489 Napisano 21 Grudnia 2009 ale nie wiem dokladnie o co chodzi Może klapy ci nie chodzą Kolego możesz zrobić test klimatronika i pokarze Ci błędy jeśli takowe posiadasz Zapłon wyłączony. Nacisnąć równocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +] By wywołać pamięć błędów w climatronicu należy nacisnąć i przytrzymać na dłużej niż 3 sekundy guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON]. Po lewej stronie zobaczymy liczbę trzycyfrową a po prawej liczbę 00. Poprzez naciśnięcie guzika [temperatura +] przełączamy do następnego błędu. Gdy z lewej strony pojawi się kod 000 znaczy, że nie ma więcej błędów. Przytrzymując guzik [ECON] na dłużej niż 3 sekundy czyścimy pamięć błędów. Poprzez naciśnięcie guzika [ECON] powracamy do normalnego trybu climatronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson Zgłoś #490 Napisano 21 Grudnia 2009 Koledzy jak u was z temperaturą na wskazniku przy tych mrozach? Ja wczoraj zrobiłem ok.25km w mieście i kawałek szybkiego ruchu i temperatura nie doszła do 90 zgar pokazywał 75-80 jedna kreska przed 90 na zewnątrz -14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazo Zgłoś #491 Napisano 21 Grudnia 2009 dzieki MARIAN zaraz pocisne sprawdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areczek Zgłoś #492 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam! Szukam numerow termostatu wahlera do AVF z 2004r.Przegladale sporo postow,ale ciezko trafic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom_Krasu Zgłoś #493 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam U mnie diagnoza postawiona termostat do wymiany, od razu wymiana temperatura jest Ok 90 stopni a odnośnie kolorów czujników temperatury to czarny został wycofany z produkcji i zamienia go się na kolor zielony. kolego tazo Sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia, bo w b5 nagrzewnica jest wyżej umieszczona niż zbiornik wyrównawczy tak przynajmniej powiedział mechanik Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #494 Napisano 21 Grudnia 2009 to powiedzcie czy wkońcu jak silnik nagrzany i po zatrzymaniu po paru minutach chodzi na wolnych obrotach to może wskazówka opaść do 70 stopni (na zewnątrz mróz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zejnowski Zgłoś #495 Napisano 21 Grudnia 2009 po zatrzymaniu po paru minutach chodzi na wolnych obrotach to może wskazówka opaść do 70 stopni Oczywiście to normalne zachowanie, szczególnie przy niskich temperaturach, ale podobno diesle same na wolnych obrotach się chłodzą, chociaż nie wiem na ile to jest prawdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #496 Napisano 21 Grudnia 2009 U mnie na wolnych na zegarku pokazuje równe 90 jutro sprawdzę co pokazuje klimatronik po paru minutach postoju na wolnych obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #497 Napisano 21 Grudnia 2009 tak tylko nawet podczas jazdy wskazówka nigdy nie stoi na baczność,dojdzie do 85 i tak stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #498 Napisano 21 Grudnia 2009 Jak miałem padnięty termostat to tez pokazywał 90 na zegarku a na wagu od 71-73*teraz po wymianie i tu i tu 90*.SprawdX na wagu jaką masz temperaturę silnika , jeżeli w granicach 70 paru stopni to termostat na pewno do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #499 Napisano 21 Grudnia 2009 to powiedzcie czy wkońcu jak silnik nagrzany i po zatrzymaniu po paru minutach chodzi na wolnych obrotach to może wskazówka opaść do 70 stopni (na zewnątrz mróz) Oczywiście to normalne zachowanie, szczególnie przy niskich temperaturach, ale podobno diesle same na wolnych obrotach się chłodzą, chociaż nie wiem na ile to jest prawdą. Nie wiem, co mam na to powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy27ch Zgłoś #500 Napisano 21 Grudnia 2009 01-engine007 poz.1-60,3 stopnia poz.2 0,0% poz.3 25,2stopnia poz.4 87,3 stopnia 17 instruments 003 poz.1 86 stopni poz 2.ok poz 3 84 stopnie poz 4 n/a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach