Nicckus Zgłoś #461 Napisano 19 Grudnia 2009 uznajmy ze mowa o niemieckiej autostradzie ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #462 Napisano 19 Grudnia 2009 uznajmy ze mowa o niemieckiej autostradzie ;p W to jeszcze jestem skłonny uwierzyc No a co do tematu to taniej będzie najpierw podmienic termostat. Jak to nie pomoże, to pompka wody jest za słaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #463 Napisano 19 Grudnia 2009 kurde kicha, miesiac temu kupilem termostat firmy VERNET, nie wiem czy kupowac go ponownie skoro po miesiacu sie wysypal ;/ pompa wody ma nalatane ze 100 tys., moze mniej, chce ja wymienic kolo maja jak bede robil rozrzad. a czy ta tektura nie byla by rozwiazaniem na czas kiedy minal najwieksze mrozy ? auto nagrzewa mi sie po ok 5 km jazdy w miescie i temperature ladnie trzyma, wszystko ok, dzis na trasie pierwszy raz taki numer mi wywinal ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #464 Napisano 19 Grudnia 2009 Kup termostat WAHLER-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marazzz Zgłoś #465 Napisano 19 Grudnia 2009 Mechanik do ktorego zadzwonilem stwierdzil zeby wsadzic tekture przed chlodnice i tyle ale nie jestem do tego przekonany. Co o tym myslicie ? Efekt przerośnie zamierzenia,silnik będzie się przegrzewał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #466 Napisano 19 Grudnia 2009 Szukałem na allegro termostat Wahlera do Passata i nie znalazłem. Ma ktoś jakieś namiary? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #467 Napisano 19 Grudnia 2009 Szukałem na allegro termostat Wahlera do Passata i nie znalazłem.Ma ktoś jakieś namiary? A nie możesz normalnie iść do sklepu i kupić? Jakaś epidemia na te Allegro, czy co? Bułki też kupujesz na Allegro? W sklepie masz od ręki towar. Natomiast z Allegro musisz czekać na przesyłkę i dochodzą dodatkowe koszty. Brałeś to pod uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin016 Zgłoś #468 Napisano 19 Grudnia 2009 No nie brałem po uwagę. Jednak kupię w sklepie. A teraz w zime jak temp nie dochodzi do 90 st. to co moze sie stac oprocz niedogrzania silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #469 Napisano 19 Grudnia 2009 Witam. Czy przy tych mrozach -17 st silnik nagrzewa mi się do 90 st po 20 km przy ciągłej prędkości 100 km/h.. Zatrzymanie na światłach powoduję spadek temp, czyli po przejechaniu 45 km (35 trasa, 10 korki) mam temperature na ok 40 st.. czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #470 Napisano 19 Grudnia 2009 A teraz w zime jak temp nie dochodzi do 90 st. to co moze sie stac oprocz niedogrzania silnika? Będzie ci żarł więcej paliwa. ---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:19 ---------- Witam. Czy przy tych mrozach -17 st silnik nagrzewa mi się do 90 st po 20 km przy ciągłej prędkości 100 km/h.. Zatrzymanie na światłach powoduję spadek temp, czyli po przejechaniu 45 km (35 trasa, 10 korki) mam temperature na ok 40 st.. czy to normalne? Weź to jakoś jaśniej napisz bo namieszałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #471 Napisano 19 Grudnia 2009 Zatrzymanie na światłach powoduję spadek temp, czyli po przejechaniu 45 km (35 trasa, 10 korki) mam temperature na ok 40 st.. czy to normalne? nie tak nie powinno być, prawdopodobnie termostat... chyba że grzejesz się na full. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #472 Napisano 19 Grudnia 2009 (edytowane) mam do pracy 45 km. to jest trasa mieszana (10 ostatnich kilometrów to korki) gdy zajeżdzam do pracy temperatura silnika jest w granicach ok 40 st... wiatrak chodzi na 50 %.. termostat jest na pewno ok Edytowane 19 Grudnia 2009 przez bziup Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #473 Napisano 19 Grudnia 2009 mam do pracy 45 km. to jest trasa mieszana (10 ostatnich kilometrów to korki) gdy zajeżdzam do pracy temperatura silnika jest w granicach ok 40 st... wiatrak chodzi na 50 %.. termostat jest na pewno ok No to albo masz termostat ciągle otwarty albo czujnik oszukuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #474 Napisano 19 Grudnia 2009 czujnik mi już kiedyś głupiał, miałem tak jakieś 3 miesiące temu, vag pokazywał błąd.. ale nie wymianiałem.. możliwe że błąd wrócił sprawdzę jutro.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #475 Napisano 19 Grudnia 2009 (edytowane) Pytanie do użytkowników diesli. Od temperatury poniżej około -6 stopni zauważyłem że temperatura spada w czasie postoju tj. podjechałem pod sklep i czekając na żonę stwierdziłem, że pogrzeje konkretnie auto. Zapodałem 28 stopni, nadmuch na nogi i wiatrak na max... i niestety po około 2 minutach wskazówka opadła mi około 2 mm poniżej 90 stopni i tak trzymała, jak zmniejszyłem nadmuch do 2 kresek lub zwiększyłem obroty silnika to zaczęła podnosić się z powrotem na 90 stopni. W czasie jazdy trzyma temperaturę, jakbym nie jeździł, przy temperaturze np. 22 stopni na klimatroniku w czasie postoju też. Ciekawe czy aż tak mało ciepła produkuje silnik ??? i czy ktoś z forum też tak próbował. Dodam że wymieniłem termostat na oryginał około 1,5 miesiąca temu i przy około +5 stopni miałem 90,5 stopnia cały czas, tyle że nie katowałem ogrzewania. Edytowane 19 Grudnia 2009 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #476 Napisano 20 Grudnia 2009 Tak, to normalne. Nie masz się czym przejmować. Do kolegi, który kupił vernet-zmień go a gwarantuje, że zobaczysz różnice. Już tu pisałem o tym, ale wymieniałem 3 vernety pod rząd w escorcie-każdy był do d..., kompletnie nie trzymały parametrów. Po wymianie na niemiecki produkt, jak ręką odjął. A w każdym sklepie w Zabrzu i Gliwicach wciskali mi vernet-musiałem się uprzeć i na wyraźne życzenie zamówić niemiecki. Sprzedawca był zdziwiony, dlaczego chcę wydać całe 10zł więcej na droższy...odpowiedziałem mu: dlatego, że łącznie wydałem na badziewne vernety ok 80zł + plus płyn i robota moja...(przy trzeciej wymianie to kropelki płynu już nie uroniłem ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noname79 Zgłoś #477 Napisano 20 Grudnia 2009 Hmm ja wymieniałem czujnik jakieś 4 miesiące temu na jakiś na literkę "T" Jest lepiej niz na tamtym zepsutym, ale generalnie w mrozy i chłodne dni pokazuje mi nagrzenie silnika 2mm poniżej 90. Jak go trochę przeciągnę po trasie to łapie 90, ale generalnie wacha się miedzy 90, a trochę poniżej. Co do właczania nawieu żeby szybko ciepło było w samochodzie to po mieście jeżdżąc praktycznie nie jestem w stanie rozgrzać całkiem silnika jak ma na 3 ustawione grzanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom_Krasu Zgłoś #478 Napisano 20 Grudnia 2009 Witam mam passata b5 2001 AVF130km dzisiaj jadąc na narty (100km w jedną stronę) zauważyłem, że temperaturą silnika dochodzi do 80 stopni i koniec a czasami nawet spada nawet do 60 stopni. Dodam jeszcze, że sobotę zmieniali mi czujnik temperatury, bo niby był uszkodzony. Stary czujnik był koloru czarnego a zmienili na koloru zielonego, bo niby są zamienne. Jeżdżę tym passkiem już dwa lata i temperatura zawsze dochodziła do 90 stopni i tak trzymał nawet podczas największych mrozów. Jak myślicie czy to termostat czy może jest to związane z tym czujnikiem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #479 Napisano 20 Grudnia 2009 Stary czujnik był koloru czarnego a zmienili na koloru zielonego, bo niby są zamienne. Jeżdżę tym passkiem już dwa lata i temperatura zawsze dochodziła do 90 stopni i tak trzymał nawet podczas największych mrozów.Jak myślicie czy to termostat czy może jest to związane z tym czujnikiem?? I to i to. Skoro był czarny, to kup czarny i wymień. A termostat też juz do wymiany się kwalifikuje, skoro spada ci temperatura. Nie zamyka sie do końca i przepuszcza na duzy obieg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom_Krasu Zgłoś #480 Napisano 20 Grudnia 2009 Jutro pojadę do warsztatu niech na razie wymienią czujnik na czarny a z termostatem na razie poczekam, bo jak dla mnie to dziwny zbieg okoliczności ze akurat padł tego samego dnia. W sobotę rano jadąc do warsztatu jakieś 10km temperatura doszła do 90 stopni i tak trzymał. Pozdrawiam i dzięki a odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach