Danek75 Zgłoś #1461 Napisano 15 Stycznia 2015 Ja ostatnio kupowałem G12 dla aut powyżej rocznika 2008 podobno przeznaczone. Bo niby są dwa rodzaje. Ale o G13 w sklepie nie słyszałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1462 Napisano 16 Stycznia 2015 ja mam u siebie g13. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1463 Napisano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie, jak to mniej więcej u mnie wygląda? Dodam, że jedynie na postoju mogę osiągnąć 90 C na desce (czujniki i tak wskazują max do 80 C), lecz podczas jazdy temperatura znowu spada. Termostat do wymiany? Z czujnikami chyba OK. W pobliskim sklepie mają Vernet'a i Gates'a. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez Bladiseer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1464 Napisano 18 Stycznia 2015 Właśnie cały czas się zastanawiam jaki wybrać, czy może zamawiać oryginalny z Allegro bo różnie z nimi jest. Co prawda mogę zwrócić. Co opinia to każda inna. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1465 Napisano 18 Stycznia 2015 Ja tez kupilem Wahler - oryginalny na 1 montaz, nawet starte ma logo vw bo kupilem w sklepie motoryzacyjnym a nie w aso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dival Zgłoś #1466 Napisano 20 Stycznia 2015 Wahlera(wybieralem spośród kilku sztuk) , jestem bardzo zadowolony,do chwili obecnej sprawuje się bdb.Podobno Verent się popsuł.... Kolego, zakupiłem ostatnio termostat Wahlera i okazał się wadliwy. Zakupiłem Vernet i wszystko wróciło do normy, więc powiem, że Wahler sie popsuł............... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1467 Napisano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Moj wahler w serwisie wymienili za 600 zl i nic to nie dalo. 170 km/h i 85 st... 180km:h i dopiero 90 st. Na miescie 70. Jutro czujnik wymieniam juz u siebie u znajomego. Podobno tez moze przeklamywac. Nie spoczne jak tego nie naprawie bo mam kilku kolegow z takim samym silnikiem. Wszyscy maja czy zima czy lato czy 200 czy 100 na h itp itp zawsze 90 st i ani drgnie. Czemu ja tak nie mam ? Nie wiem ! Ale nikt mi nie wmowi nawet aso ze CR sie nie dogrzewaja. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1468 Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Czujnik jednak z braku czasu przelozylem montaz, a dzis na mrozie przejechalem 25 km, zamknalem auto a wentylator jeszcze pracowal 5 min. Moze faktycznie po wymianie czujnika wszystko mi wroci do normy... Wymienilem czujnik. Bez zmian !!! Na miescie 90 rowno. Na autostradzie 70 - 80. Zalezy jak jade. Pomocy. Co jest nie tak z moim autem ??? Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1469 Napisano 31 Stycznia 2015 Chłopaki mam pytanie ws. wskazań czujnika temperatury cieczy chłodzącej, mianowicie: - sprawdzam w VAG, w ENGINE nastepnie GRUPA 7 i pokazuje COOLANT TEMPERATURE 0.9*C - sprawdzam w VAG w INSTRUMENTS nastepnie GRUPA 3 i pokazuje COOLANT TEMPERATURE 5.0*C Czy taka rozbieżność jest OK ? Dodam, że VAG nie rejestruje błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #1470 Napisano 31 Stycznia 2015 4 stopnie roznicy to nic nie znaczy,wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1471 Napisano 31 Stycznia 2015 A czy naprawde w moim przypadku ASO ma racje ??? I "ten typ tak ma" ?? Niech sie wypowie ktos kto ma tak jak ja w silniku 2.0 tdi common rail.... Bo szlag mnie trafia. Wymienilem termostat (nowy wahler), czujnik temperatury oraz pompke dodatkowa wody - elektryczna. Bez zmian. Wciaz na trasie takiej gdzie jade 2 tys obrotow na 6 biegu mam 70 st. 90 mam na miescie i na autostradzie jak szybko jade. Mozna jakos zaprogramowac licznik zeby przeklamywal ? I zawsze pokazywal 90 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1472 Napisano 31 Stycznia 2015 4 stopnie roznicy to nic nie znaczy,wszystko jest ok. Ale co mnie zmartwilo... zagrzalem auto, wskazówka na liczniku byla w PIONIE a temperatura w ENGINE jak i na INSTRUMENTS byla prawie taka sama - niestety nie zblizone do 90*C tylko ok 74*C - termostat ? Jeszcze jedno pytanie - zauwazyłem, że dzisiaj przy odpalaniu auta mrugała mi kontrolka świec żarowych - o co chodzi ? Jak później odpalałem auto to nie mrugała - wszystko bylo OK. W trakcie jazdy również się nei zapalała - o co chodzi ? Hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #1473 Napisano 31 Stycznia 2015 A czy naprawde w moim przypadku ASO ma racje ??? I "ten typ tak ma" ??Niech sie wypowie ktos kto ma tak jak ja w silniku 2.0 tdi common rail.... Bo szlag mnie trafia. Wymienilem termostat (nowy wahler), czujnik temperatury oraz pompke dodatkowa wody - elektryczna. Bez zmian. Wciaz na trasie takiej gdzie jade 2 tys obrotow na 6 biegu mam 70 st. 90 mam na miescie i na autostradzie jak szybko jade. Mozna jakos zaprogramowac licznik zeby przeklamywal ? I zawsze pokazywal 90 ? wyłącz ogrzewanie i wtedy sprawdź:ziomal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1474 Napisano 31 Stycznia 2015 wyłącz ogrzewanie i wtedy sprawdź:ziomal Naturalnie zrobilem to :-) Aczkolwiek... sprawdzę raz jeszcze dla pewności! Termostat mialem wymieniany podobno na WAHLERA jakieś 3 miesiace temu - czujnik podobnie - więc hmmm A czy to normalne że wentylator (ten po stronie kierowcy) caly czas mi chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1475 Napisano 31 Stycznia 2015 A kolega starykoniu ma tak jak wlasnie bym chcial. Czyli ma 70 kilka stopni ale licznik ma w pionie bo podobno robili tak zeby przeklamywal i nie denerwowal oka. Ja wlasnie tak bym chcial zaprogramowac. Czy mozna ??? Sprawdze z wyl nawiewem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1476 Napisano 31 Stycznia 2015 A kolega starykoniu ma tak jak wlasnie bym chcial. Czyli ma 70 kilka stopni ale licznik ma w pionie bo podobno robili tak zeby przeklamywal i nie denerwowal oka.Ja wlasnie tak bym chcial zaprogramowac. Czy mozna ??? Sprawdze z wyl nawiewem. @Mlody_tm -ja tam wolalbym miec wskazówke w pionie i ok 90*C a nie w pionie i temp ok 74*C - daimn! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #1477 Napisano 31 Stycznia 2015 A czy to normalne że wentylator (ten po stronie kierowcy) caly czas mi chodzi ? Normalne jak najbardziej i oznacza, że nie hamuje obrotów usterka, np. łożysko. Przed włączeniem się sprzęgła wiskotycznego łopatki obraca pęd powietrza z paska klinowego/wielorowkowego. Temp. cieczy i nie tylko - w normalnych warunkach drogowych jeździć z obrotami pow. 2000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #1478 Napisano 31 Stycznia 2015 Starykoniu, ale wlasnie tak fabrycznie robili w b5tkach i w superbach - ja akurat superba mialem 1,9 130 koni. I tam wlasnie fabrycznie bylo w pionie mimo ze stan faktyczny byl inny... Celem nie denerwowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1479 Napisano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Od 75 C do 105 C wskazówka stoi dęba na 90 C, by nie irytować kierowcy podczas jazdy. Można zmniejszyć tą tolerancję, albo aktywować pokazywanie aktualnej temperatury. U siebie zmieniłem na Vernet'a - koszt 36 zł, działa jak najbardziej OK. Podczas jazdy w grupie silnika mam 94 C. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Bladiseer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1480 Napisano 31 Stycznia 2015 Od 75 C do 105 C wskazówka stoi dęba na 90 C, by nie irytować kierowcy podczas jazdy. Można zmniejszyć tą tolerancję, albo aktywować pokazywanie aktualnej temperatury.U siebie zmieniłem na Vernet'a - koszt 36 zł, działa jak najbardziej OK. Podczas jazdy w grupie silnika mam 94 C. Termostat Verneta? Ja z 3 mies temu wymienialem na wahlera i chyba juz siadl.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach