marecek Zgłoś #41 Napisano 21 Maja 2010 Dagoth, to nie jest normalka... chyba że sprawdzasz na podstawie swojego samochodu, który ładuje tylko 0,1 bara (tzn. nie ładuje wcale). Nie ma prawa być żadnego "syczenia... ". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #42 Napisano 21 Maja 2010 A może to IC łapie lewe powietrze,tylko jak to dobrze zdiagnozować.Ostatnio zwilżyłem przewody benzyną w celu wykrycia jakiegoś pęknięcia i nic nie znalazłem.Silnik zachowywał się jednakowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dagoth Zgłoś #43 Napisano 21 Maja 2010 u mnie syczy nawet z padnietym"chyba" turbo a sprawdzalem w 2sztukach audi AEB i passacie AWT... to samo delikatnie syk przy dodaniu gazu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 22 Maja 2010 Sprawny 1.8T nie syczy z dolotu. KONIEC TEMATU, panowie, no bez jaj... dawka paliwa jest tak precyzyjnie wyliczana na podstawie wskazań przepływomierza, że skoro auto "syczy" na biegu jałowym z powodu nieszczelności, to jeszcze musi być przepływka skopana (brudna lub wypięta) albo syczenie nie pochodzi z dolotu - inaczej by nierówno chodził albo gasł, więc proszę nie pisać tutaj takich rzeczy... Panowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #45 Napisano 23 Maja 2010 W moim przypadku właśnie obroty silnika są niestabilne i powoli zaczynam stawiać na przepustnicę choć przy gwałtownym dodaniu gazu słychać to syczenie i jakiś pogłos-buczenie koło filtra powietrza.Już wszystko sprawdziłem i nic nie mogę znaleźć.Szlak mnie trafia z tym autem.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość diablomis Zgłoś #46 Napisano 26 Maja 2010 (edytowane) Witam chciałem sie dowiedziec co to za przewód nr.47, bo własnie z niego syczy. Czy jest to przyczyną szarpania? Z góry dziekuje. PS. chodzi mi o rysenek JurkaW z poczatku tematu. Edytowane 26 Maja 2010 przez diablomis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #47 Napisano 5 Czerwca 2010 Witam kolegę.Nie wiem dokładnie od czego jest ten przewód, mamy trochę inne silniki ale wydaje mi się,że jeśli łapie lewe powietrze(uszkodzony,pęknięty,sparciały) to trzeba go wymienić,bo na pewno w niczym nie pomoże a tylko będzie szkodził.Takie moje spostrzeżenie .Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #48 Napisano 8 Sierpnia 2010 Witam, i u mnie pojawilo sie bardzo glosne syczenie przy dodawaniu gazu.... na kazdym biegu od hm 1600 juz powoli syczy,praktycznie syk zaczyna sie tak jak wstaje turbo!. przy ostrym dodawaniu gazu na 2 czy 3 biegu przy 2000obr jest jak w samolocie odrzutowym... na luzie lub jak jade spokojnie 1600 obrotow stale jest ok... ten syk to tak jak by powietrze zasysalo jakos ale sprawdzalem caly dolot i wydech czy nie ma dziur czy opaski nie spadly i jest niby oki nic nie zauwazylem;/ wiec juz nie wiem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #49 Napisano 9 Sierpnia 2010 mocy ci nie ubyło czasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #50 Napisano 10 Sierpnia 2010 po ponowym dokladnym sprawdzeniu okazalo sie ze byla dziura w gumie doprowadzajacej zimne powietrze do turbo! odkrecilem opaski gume wyjalem i poki nie kupie nowej owinalem ja mocna tasma.. skrecilem wszysto wyjechalem na ulice i maskra... tasma trzyma ale... samochod zaczal muslic! jak by wcale turbo nie bylo! czuje sie jak bym jezdzil sdi;/ tak sie zastawiam czy nic nie zruszylem przy dokrecaniu obejm sciskowych szczegolnie tej pod sama turbina.. sa tam jakies przewodni podcisnieniowe turbiny ktore moglbym niechcacy odlaczyc? jest jakas inna mozliwosc ze auto tak zmulilo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #51 Napisano 11 Sierpnia 2010 zobacz logi... szczególnie zwróć uwagę na duty cycle sterowania turbo, ciśnienie i przepływkę... to będzie widać czy sterownik zmulił czy czy masz gdzieś dziurę (wcześniej też myślałeś, że to nie dziura...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #52 Napisano 11 Sierpnia 2010 ok porobie logi kanal tylko 13 tak?wczesniej byla inna jazda bo turbo pompowalo tyle ze powietrze uciekalo i bylo to slychac bardzo dobrze (dzwiek cos jak blow-of tyle ze ciagly) nie moglem tylko zlokalizowac gdize jest dziura (ciezko tam dostac reka) ... teraz podczas jazdy nie slychac juz zeby byla dziura ale auto muli. posprawdzam jeszcze raz te przewody kolo dolotu moze jakis wezyk od podcisnienia wyrwalem;/ no i zrobie logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #53 Napisano 11 Sierpnia 2010 tylko 13 tak? nie mam TDI, nie odpowiem Ci masz wrzucić przepływomierz (003?) i doładowanie z duty cycle (11 jeśli się nie mylę...). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #54 Napisano 11 Sierpnia 2010 juz po klopocie wina- stary przewod podcisnienowy pekl przy kruccu, wymienilem na nowe i jezdzi jak powinien:D tasma ktora owinalem peknieta gume od dolotu tez jak narazie trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Czarny1976 Zgłoś #55 Napisano 20 Lutego 2011 Witam , mam problem, otóż jak dodaję gazu , załącza się turbo słychać jakiś jakby pisk...syczenie jak robią to świerszcze. Dodam, że nie ma utraty mocy. przy łagodnym dodawaniu gazu nie ma tych objawów. Sytuacja powtarza się na każdym biegu. Mam passata 1,9 TDI 130 km. Proszę o jakieś wskazówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #56 Napisano 7 Marca 2011 Mam tak samo w moim 1.9 TDI AFN że przy mocnym dodaniu gazu jest taki sykkkkkk i jest to na każdym biegu nie mogę sobie z tym poradzić w żaden sposób. ps. może ktoś wrzuci jakieś zdjęcia w którym miejscu wyeliminowali tą usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #57 Napisano 7 Marca 2011 Witam , mam problem, otóż jak dodaję gazu , załącza się turbo słychać jakiś jakby pisk...syczenie jak robią to świerszcze. Dodam, że nie ma utraty mocy. przy łagodnym dodawaniu gazu nie ma tych objawów. Sytuacja powtarza się na każdym biegu. Mam passata 1,9 TDI 130 km. Proszę o jakieś wskazówki lewe powietrze lub luzy na wirniku turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #58 Napisano 7 Marca 2011 u mnie to słychać po stronie kierowcy w okolicach kierownicy a pedałów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeyBee Zgłoś #59 Napisano 31 Marca 2011 Podbiję temat. Jechałem ostatnio przy otwartej szybie i przejeżdżając koło przystanku usłyszałem dziwny syk. Przejąłem się tym niesamowicie więc zaraz po dojechaniu do domu sprawdziłem czy wszystkie przewody są na swoim miejscu i czy przypadkiem nie są dziurawe. O dziwo wszystkie były ok. Jednakże zauważyłem dziwny objaw - ściskając rurę dochodzącą do IC i pozbawiając silnika powietrza dało się właśnie usłyszeć ten dziwny syk powietrza dochodzący z okolic plastikowego trójnika znajdującego się za silnikiem na wysokości grodzi (3 przewody gumowe niewielkiej średnicy). Czy myślicie, że któryś z tych przewodów może być uszkodzony? Czy może szukać usterki w innym miejscu - plastikowa rura prowadząca do IC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek118 Zgłoś #60 Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam. Prosze o pomoc, otoz mam problem w moim pasku B5 1.8 20V. Strasznie zaczal szarpac, tzn przerywa jak wciskam mu gaz i nie chce jechac. Na luzie jak dodaje lekko gazu to slychac z wydechu takie "pierdzenie" i przerywanie i jeszcze jeden problem, jak dodaje gazu to slychac czaski centralnego zamka, tak jak bym auto zamykal, ale dzrwi sie nie zamykaja, tylko takie pykniecia z centr, zamka po dodaniu gazu. z góry dzieki aaaa i chcialem dodac ze pare km po zatankowaniu auta na cpn w hipermarkecie auchan, wlasnie zaczal tak przerywac. Mozliwe jest ze jakies trefne paliwo ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach