clone18 Zgłoś #1 Napisano 10 Maja 2009 (edytowane) Witam. Chciałem się dowiedzieć czego brakuje mi w miejscu zaznaczonym na czerwono. To chyba jest jakiś siłownik czy coś? Edytowane 10 Maja 2009 przez clone18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #2 Napisano 10 Maja 2009 ta część wygląda m/w jak amortyzator mały (coś podobnego jest przy klapie z tyłu w kombi). Pytanie do ciebie - czy pedał gazu nie chodzi zbyt lekko?? Generalnie u mnie jest to ustrojstwo ale nie wiem czy jeszcze działa - myślę jednak że da się bez tego jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_oksy Zgłoś #3 Napisano 10 Maja 2009 z tego co wiem tam powinien byc silownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 10 Maja 2009 (edytowane) To jest tłumik, taki jak na fotce poniżej. W ASO u Gajosa cena ponad 200 PLN-ow. Edytowane 10 Maja 2009 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clone18 Zgłoś #5 Napisano 10 Maja 2009 Pedał chodzi dość normalnie. Nie chodzi zbyt lekko. Mam nadzieje ze znajdę coś takiego naszrocie i może skompletuje jakieś elementy pod maską. do czego służy taki tłumik? możecie powiedzieć również czy ta śrubka która jest przy turbosprężarce nie ma być wykręcona i z tamtą pociągnięty wężyk gdzieś tam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #6 Napisano 10 Maja 2009 wiesz co, ty masz chyba ekopompę więc to musi być raczej zaślepione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 10 Maja 2009 To jest kolektor ssący i nie ma tam turba. A w miejscu gdzie masz ta długą śrubę, fabrycznie jest zaślepiony króciec, w twoim silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 10 Maja 2009 Ten tłumik jest od pewnego czasu dostępny w zamienniku, firma stabilus, z tego co pamiętam ok. 120 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #9 Napisano 10 Maja 2009 120 zł za takie coś?? Nie no porażka po prostu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2009 jak chcesz poszukać ma szrocie to w Lipinach za Brzezinami jadąc od Skierniewic po prawej stronie jest niezły szrot i stoi tam kilka pasków w tym dwa jeżeli dobrze pamiętam takie jak twoje jak tam zajedziesz i będą to mieli zapytaj o cenę jak ci powie jakąś to ty od razu wal że maksymalnie z Bożej łaski możesz dać 10zł i zapewne tyle zapłacisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clone18 Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2009 No to nie źle coś mi tu nie pasuje z tym kolektorem ponieważ tam po lewej stronie jest slimak i z moich informacji to może być turbo. Pojade dzisiaj do mnie na Brzezinke na szrot. dzięki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2009 Jeśli chcesz na szrocie szukać tego tłumika to sobie daruj - nie znajdziesz sprawnego niestety żyją mniej więcej tyle ile pasek rozrządu. A jakbyś chciał sprawdzić ... rozciągając i ściskając go rękami ten tłumik ma stawiać dość duży opór z wyjątkiem zakresu kiedy jest prawie max. rozciągnięty - pod koniec ok. 1-2 cm ma "luz". kupiłem chyba w zeszłe wakacje tego stabilusa i jeździ się o wiele przyjemniej (bez szarpania) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2009 coś mi tu nie pasuje z tym kolektorem ponieważ tam po lewej stronie jest slimak i z moich informacji to może być turbo. Nie może tylko jest, ale masz ekopompę bez LDA i nie masz gdzie podłączyć tego wężyka. W przypadku tej pompy tam jest fabryczna gumowa zaślepka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clone18 Zgłoś #14 Napisano 11 Maja 2009 No i tak Koledzy. Z tego co się dowiedziałem to diesel z "ssaniem" ręcznym nie posiada takiego tłumika. Byłem przed chwilką u kumpla który ma takiego samego passka co ja tylko bez turbo i on też tego nie ma. Może poprzedni właściciel już usunął ten element po zużyciu. I jak już tu pisze to może wkręcę temat o tłumiku. Rozkwitł mi się środkowy tłumik... potraktowałem go migomagiem i założyłem. Okazało się jednak ze coś buczy w nim. Musze się lekko zaprzeć żeby przestała się cała buda telepać. Co zrobić z takowym problemem? Trochę głupie sprawy ale może mieliście coś takiego a ja się niepotrzebnie męczę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 11 Maja 2009 No i tak Koledzy. Z tego co się dowiedziałem to diesel z "ssaniem" ręcznym nie posiada takiego tłumika Posiada, posiada ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #16 Napisano 12 Maja 2009 Ja tez mam reczne ssania i posiadam takowy tlumik. Moze ktos z szanownych kolegow napisac jaka dokladnie spelnia role ten tlumik i co sie moze dziac jak sie zuzyje i jak to zuzycie zweryfikowac? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 12 Maja 2009 jadąc np. na 2 biegu z prędkością obr. siln. 3000 rpm jak nagle puścisz pedał gazu, to poczujesz szarpnięcie... jeśli masz sprawny ten amortyzator, to obroty spadną nieco wolniej i nie poczujesz szarpnięca albo będzie słabsze. Podobnie z nagłym przygazowaniem z niskich obrotów. Czysto komfortowa sprawa, można jeździć bez niego ale Z wygodniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach