Skocz do zawartości
clone18

Jakieś dziwne braki w osprzęcie silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem się dowiedzieć czego brakuje mi w miejscu zaznaczonym na czerwono. To chyba jest jakiś siłownik czy coś?

100_64362.jpg

Edytowane przez clone18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta część wygląda m/w jak amortyzator mały (coś podobnego jest przy klapie z tyłu w kombi). Pytanie do ciebie - czy pedał gazu nie chodzi zbyt lekko?? Generalnie u mnie jest to ustrojstwo ale nie wiem czy jeszcze działa - myślę jednak że da się bez tego jeździć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem tam powinien byc silownik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest tłumik, taki jak na fotce poniżej.

834e768361c22738m.png

W ASO u Gajosa cena ponad 200 PLN-ow.

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedał chodzi dość normalnie. Nie chodzi zbyt lekko. Mam nadzieje ze znajdę coś takiego naszrocie i może skompletuje jakieś elementy pod maską. do czego służy taki tłumik? możecie powiedzieć również czy ta śrubka która jest przy turbosprężarce nie ma być wykręcona i z tamtą pociągnięty wężyk gdzieś tam?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz co, ty masz chyba ekopompę więc to musi być raczej zaślepione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest kolektor ssący i nie ma tam turba. A w miejscu gdzie masz ta długą śrubę, fabrycznie jest zaślepiony króciec, w twoim silniku.

b68638b4a4c00938m.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten tłumik jest od pewnego czasu dostępny w zamienniku, firma stabilus, z tego co pamiętam ok. 120 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

120 zł za takie coś?? Nie no porażka po prostu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz poszukać ma szrocie to w Lipinach za Brzezinami jadąc od Skierniewic po prawej stronie jest niezły szrot i stoi tam kilka pasków w tym dwa jeżeli dobrze pamiętam takie jak twoje jak tam zajedziesz i będą to mieli zapytaj o cenę jak ci powie jakąś to ty od razu wal że maksymalnie z Bożej łaski możesz dać 10zł i zapewne tyle zapłacisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie źle :D coś mi tu nie pasuje z tym kolektorem ponieważ tam po lewej stronie jest slimak i z moich informacji to może być turbo. Pojade dzisiaj do mnie na Brzezinke na szrot. dzięki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz na szrocie szukać tego tłumika to sobie daruj - nie znajdziesz sprawnego :P niestety żyją mniej więcej tyle ile pasek rozrządu. A jakbyś chciał sprawdzić ... rozciągając i ściskając go rękami ten tłumik ma stawiać dość duży opór z wyjątkiem zakresu kiedy jest prawie max. rozciągnięty - pod koniec ok. 1-2 cm ma "luz".

kupiłem chyba w zeszłe wakacje tego stabilusa i jeździ się o wiele przyjemniej (bez szarpania)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
coś mi tu nie pasuje z tym kolektorem ponieważ tam po lewej stronie jest slimak i z moich informacji to może być turbo.

Nie może tylko jest, ale masz ekopompę bez LDA i nie masz gdzie podłączyć tego wężyka. W przypadku tej pompy tam jest fabryczna gumowa zaślepka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak Koledzy. Z tego co się dowiedziałem to diesel z "ssaniem" ręcznym nie posiada takiego tłumika. Byłem przed chwilką u kumpla który ma takiego samego passka co ja tylko bez turbo i on też tego nie ma. Może poprzedni właściciel już usunął ten element po zużyciu. I jak już tu pisze to może wkręcę temat o tłumiku. Rozkwitł mi się środkowy tłumik... potraktowałem go migomagiem i założyłem. Okazało się jednak ze coś buczy w nim. Musze się lekko zaprzeć żeby przestała się cała buda telepać. Co zrobić z takowym problemem? Trochę głupie sprawy ale może mieliście coś takiego a ja się niepotrzebnie męczę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i tak Koledzy. Z tego co się dowiedziałem to diesel z "ssaniem" ręcznym nie posiada takiego tłumika

Posiada, posiada ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam reczne ssania i posiadam takowy tlumik. Moze ktos z szanownych kolegow napisac jaka dokladnie spelnia role ten tlumik i co sie moze dziac jak sie zuzyje i jak to zuzycie zweryfikowac?

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jadąc np. na 2 biegu z prędkością obr. siln. 3000 rpm jak nagle puścisz pedał gazu, to poczujesz szarpnięcie... jeśli masz sprawny ten amortyzator, to obroty spadną nieco wolniej i nie poczujesz szarpnięca albo będzie słabsze. Podobnie z nagłym przygazowaniem z niskich obrotów. Czysto komfortowa sprawa, można jeździć bez niego ale Z wygodniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności