Skocz do zawartości

martinezcb

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O martinezcb

  • Urodziny 25.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przeszczep zakończony pełnym powodzeniem, przynajmniej jak na razie, zaworka nie podłączyłem. Już zapomniałem że to kiedyś tak jeździło Zobaczę jeszcze jak spalanie, ale gorzej niż było to już chyba być nie może Bardzo dziękuję za wszelkie info.
  2. Zmiana konta wtrysku jest z drugiej strony również na linkę. Też podzwoniłem nieco po znajomych i wychodzi na to że jak jest linka to ten zawór nie jest podłączony. Jutro z rana w takim razie przeszczep, mam nadzieje ze wszystko będzie ok. Dziękuję za odpowiedzi
  3. Chodzi mi dokładnie o zaznaczony na obrazku elektrozawór - 90% pomp do sprzedania ten zawór ma, i nie wiem czy może zostać niepodłączony. O pompę bez tego ciężko (chyba że eko, ale takiej nie chce za bardzo, albo od zwykłgedo 1.9 D). Proszę o pomoc
  4. Wtrysków nie chcę, zmieniłem końcówki na nowe bosha zeszłym latem Będzie pasować do 1.9? Możesz jakieś fotki tej pompy podesłać? No i cenę, jak naprawdę pewna sztuka, bo już mi ręce opadają w tym mieście....
  5. Witam Niestety moja pompa wtryskowa dogorywa, została przez pompiarza tak zmasakrowana ze już nic z niej nie będzie, muszę jakąś kupić. Nie posiada ktoś z kolegów sprawnej, dobrej pompy z LDA do tego autka? Zastanawiam się na przykład nad tą: http://www.allegro.pl/item887949699_pompa_wtyrskowa_golft_td_028_130_107r_aaz.html ale u mnie nie ma tej rurki idącej od czegoś obok wejścia paliwa i idącej do czegoś w stylu elektrozaworu. Nie ma innego zdjęcia tej pompy, ale na innych aukcjach widzę że elektrozawór odcinający paliwo jest nad tłokorozdzielaczem, a to jest 2 dodatkowy zaworek. Może ktoś powiedzieć do czego to służy i czy tam jest potrzebny jakiś kabelek sterujący tym zaworkiem? Bo nie mam czego tam podłączyć, i nie wiem czy się nada.
  6. A ja też wymieniłem najpierw kostkę (oryginał) później stacyjkę, i nadal mam problem - raz kręci dobrze, raz tak jakbym miał akumulator padnięty, poprzedni właściciel też mówił ze problem z tą kostką i założył przycisk. Chciałem się pozbyć wynalazków, ale jak widzę to nie takie proste. Rozrusznik zrobiony, z guzika kręci jak szalony, a z kluczyka nadal wydziwia (kostkę na wszelki wypadek kupiłem jeszcze jedną po wymianie stacyjki, u mnie oryginał w sklepie mieli za 50 zł), gdzie jeszcze poszukać problemu?
  7. Po wymianie termostatu z punktu widzenia pompy nic się nie zmieniło, termostat nie zamyka całkiem małego obiegu, tylko stopniowo "dodaje" chłodniejszego płynu z dużego obiegu. Jak wcześniej nic się nie działo, to raczej pompy nie ma się co czepiać. Samego termostatu wina też to nie jest, wadliwy będzie powodował że auto się nie nagrzeje lub będzie się przegrzewać. 99%to to, co kuczlaw napisał, nie trzyma oring przy termostacie i leje się z jego obudowy. Pompa wody droga nie jest, SKF kosztuje około 90 zł, nie wiem dokładnie jak jest w 1Z ale chyba tak samo jak w 1Y czy AAZ (pompa jest taka sama) napędzana jest paskiem wielorowkowym a nie rozrządu, problem tylko w tym czy dasz rade ją wyciągnąć bez ściągnięcia paska rozrządu w tym silniku. Ale to sobie zostaw na później, najpierw sprawdź ten oring.
  8. Wymiarów nie znam natomiast ETKA mówi że: przeguby do automatu i do skrzyni manualnej są takie same: nr oryginału - 357 498 099 DX Półosie natomist mają różne numery: lewa automat (półoś z przegubem równobieżnym): 30A 407 217 X lewa manual (półoś z przegubem równobieżnym): 357 407 449 AX Nie ma natomiast numeru przegubu równobieżnego dla skrzyni automatycznej (do manualnej jest dostępny osobno), więc powyższe numery mogą się różnić z tego powodu że właśnie one będą różne, a sama półoś może być taka sama. Przy takich objawach jak stukanie przy ostrzejszym przyspieszaniu czy na na skręconych kołach przy ruszaniu, to ja bym obstawiał przegub. Ja poprzednio kupiłem jakiś (podobno dobry, niestety nie pamiętam firmy) to wytrzymał ok 2000 km Wymieniłem na TRW i jak na razie (ok 15 000 km) nic mu nie jest
  9. Znaczy się co co dokładnie? Wchodzisz pod auto i odkręcasz korek wlewu oleju w skrzyni? A nie grzeje się czasem to auto nadmiernie? Nie przybywa oleju na bagnecie? Może po prostu padła uszczelka pod głowicą, płyn chłodzący idzie w olej, a nadmiar tej mieszanki wylewa się z miski olejowej gdzieś od strony skrzyni biegów, dlatego tak to wygląda?
  10. Nie wiem jakim cudem mieli by to zrobić....
  11. Przewód ciśnieniowy sterujący LDA w pompie wtryskowej, jak zwiększa się ciśnienie doładowania w turbinie, zwiększa dawkę paliwa podawaną przez pompę.
  12. Raz kręcenie dobre, raz słabe, a czasem wcale to również typowe objawy kostki stacyjki albo samej stacyjki (wyrobiona końcówka)
  13. U mnie problemem swojego czasu był sam zbiorniczek, zwykle na ujemnych temperaturach rano przy odpalaniu auta czasem włączała się kontrolka, i to tylko raz z rana. Zwarłem na 2 dni wtyczkę wchodzącą do zbiorniczka i problem zniknął, więc wyczyściłem odkamieniaczem zbiorniczek wyrównawczy, i po tej operacji skończyły się pomrugiwania. Moja propozycja - wyciągnij wtyczkę ze zbiorniczka i zewrzyj styki, zobaczysz czy problem zniknie, czy nie, jeśli zniknie, kłopot robi zbiorniczek, jeśli nie, to problem z przewodami lub licznikami, jak koledzy piszą.
  14. Mam podobny problem - trasa 6l, miasto ok. 8,5l - więc jak znajdziesz przyczynę to się podziel Ja tak mam od momentu wizyty u specjalisty w diesel service na Wadowickiej w Krakowie - omijać szerokim łukiem.
  15. U mnie jest tylko ta jedna wolna Przewód czarny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności