riccardoa Zgłoś #881 Napisano 3 Kwietnia 2011 Witam Jestem tu nowy więc nie mogę założyć nowego tematu, więc piszę w tym wątku, bo chciałbym wymienić w liczniku diody z zielonych na niebieskie i nie wiem dokładnie jak ściągnąć wskazówki i ile mam kupić diód. Tu masz wątek na ten temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=41435&highlight=zmiana+pod%B6wietlenia+licznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biro Zgłoś #882 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam, zabrałem się za wymianę licznika w moim Leonie (1M0920802D) , licznik mam z Passata (3B0 920 825A) wsad zgrałem z golfa IV (1J5920826C), licznik jest po adaptacji wsadu czyli przekopiowałem przebieg, vin, pin licznika i teraz moje pytanie czy jest taka możliwość ze licznik zadziała bez adaptacji w ECU?? czy robić całą procedurę z adaptacją licznika i kluczy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biro Zgłoś #883 Napisano 10 Kwietnia 2011 Sam sobie odpowiem nie trzeba robić adaptacji wystarczy odpowiednio zmodyfikować wsad, pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #884 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam.Narazie w fazie testowej. Jakbyście mogli popróbować i wyszukać niedociągnięcia będe wdzięczny. obsługa: 1. Wybieramy plik wsadu orginalnego licznika i zaznaczamy jego typ. 2. Wybieramy plik wsadu nowego licznika i zaznaczamy jego typ. (w wypadku zmian licznika 3b z can na inny musimy podac nr vin samochodu) 3. klikamy wykonaj. Program automatycznie zamieni potrzebne dane i nadpisze nasz wsad nowego licznika. Jeżeli nie chcemy aby nadpisywał plik tylko zostawił go w orginalnej postaci zaznaczamy kwadracik "nie modyfikuj ......." program utworzy oddzielny plik który mozemy wgrac prosto do nowego licznika. Pozdrawiam EDIT: Wszystko juz działa ok. program w tej wersji jest juz pełno sprawny. NIezamienia przebiegu. Doszedłem do wniosku ze im mniej sie zmienia we wsadzie tym lepiej, pozatym vag-tacho i vag-commander robią to doskonale. Witam , a jak mam zaznaczyć w programie, jak mam oryginalny licznik 3B CAN i nowy licznik jest też 3B CAN ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #885 Napisano 16 Kwietnia 2011 Witam , a jak mam zaznaczyć w programie, jak mam oryginalny licznik 3B CAN i nowy licznik jest też 3B CAN ?Pozdrawiam nie ma takiej opcji nie myslałem ze ktokolwiek bedzie w taki sposób zmieniał licznik. w ciągu tygodnia powinno działać. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #886 Napisano 16 Kwietnia 2011 nie myslałem ze ktokolwiek bedzie w taki sposób zmieniał licznik.w ciągu tygodnia powinno działać A tu się trafiłem ja który ma passata 3B bez komputera i chciałby mieć komputer ale taki jak w oryginale czyli 3B Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #887 Napisano 16 Kwietnia 2011 A tu się trafiłem ja który ma passata 3B bez komputera i chciałby mieć komputer ale taki jak w oryginale czyli 3BPozdrawiam Zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #888 Napisano 16 Kwietnia 2011 Zrobione Dziękuję bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #889 Napisano 23 Kwietnia 2011 Witam mam problem . Niestety program od ROSIEK z moim licznikiem nie daje sobie rady może dla tego, że stary licznik ma mało komórek w eppromie, a nowy ma ich znacznie więcej . Passat 2000r. z licznikiem 3B0 920 802 A , a nowy to 3B0 920 822. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #890 Napisano 23 Kwietnia 2011 Witam mam problem .Niestety program od ROSIEK z moim licznikiem nie daje sobie rady może dla tego, że stary licznik ma mało komórek w eppromie, a nowy ma ich znacznie więcej . Passat 2000r. z licznikiem 3B0 920 802 A , a nowy to 3B0 920 822. Obydwa liczniki są z tego samego okresu produkcji więc nie powinno być z tym problemu.Jeśli masz Vag Tacho to odczytaj PIN nowego licznika,zakoduj kluczyk,ewentualnie ustaw przebieg i możesz spokojnie jeździć.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #891 Napisano 23 Kwietnia 2011 Witam mam problem .Niestety program od ROSIEK z moim licznikiem nie daje sobie rady może dla tego, że stary licznik ma mało komórek w eppromie, a nowy ma ich znacznie więcej . Passat 2000r. z licznikiem 3B0 920 802 A , a nowy to 3B0 920 822. i nowy i stary mają tyle samo komórek. pokaz te pliki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #892 Napisano 23 Kwietnia 2011 Się koledze źle zczytał eprom, też tak mam czasem kabelkiem tacho 2,5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #893 Napisano 24 Kwietnia 2011 A co trzeba zrobić aby się dobrze sczytał eeprom ?? bo próbowałem kilkukrotnie i cały czas sczytuje dokładnie tyle samo. Załączam ten eeprom Pozdrawiam wsad orginalny starego licznika.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #894 Napisano 24 Kwietnia 2011 to jest stanowczo za malo, jakim kabelkiem zczytujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #895 Napisano 24 Kwietnia 2011 Tacho 2.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #896 Napisano 24 Kwietnia 2011 a probowales zwyklym kabelkiem kkl i vagcommanderem 1,4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #897 Napisano 24 Kwietnia 2011 a probowales zwyklym kabelkiem kkl i vagcommanderem 1,4? a probowales zwyklym kabelkiem kkl i vagcommanderem 1,4? Tak próbowałem k-can commanderem ale niestety się wcale nie łączy z moim licznikiem, a z silnikiem łączy się bez problemu więc raczej nie jest to wina kabla i oprogramowania. Czekam na kolejne podpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #898 Napisano 24 Kwietnia 2011 Tak próbowałem k-can commanderem ale niestety się wcale nie łączy z moim licznikiem, a z silnikiem łączy się bez problemu więc raczej nie jest to wina kabla i oprogramowania.Czekam na kolejne podpowiedzi i pozdrawiam. Mi to wygląda na uszkodzony wsad licznika i chyba nic więcej z niego nie wydobędziesz.Do czego ci to jest potrzebne?Nie możesz zrobić jak napisałem 894 poście? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #899 Napisano 24 Kwietnia 2011 Mi to wygląda na uszkodzony wsad licznika i chyba nic więcej z niego nie wydobędziesz.Do czego ci to jest potrzebne?Nie możesz zrobić jak napisałem 894 poście? Tak też będę musiał zrobić tylko troszkę się martwię, że będę musiał wymieniać pestki w kluczykach. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #900 Napisano 24 Kwietnia 2011 Tak też będę musiał zrobić tylko troszkę się martwię, że będę musiał wymieniać pestki w kluczykach.Pozdrawiam Nic nie będziesz musiał wymieniać,żadnych pestek.Widzę że nie do końca doczytałeś.W tym modelu są wielokrotnego zapisu.Tylko dlatego zwlekałeś tyle czasu?Rób tak jak napisałem i jeździj.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach