riccardoa Zgłoś #801 Napisano 20 Lutego 2011 A jak zczytać pin z licznika 3b0 919 890 m po jego wyjęciu z samochodu? Sprzedający nie ma możliwości podania mi pinu licznika i nie wiem czy będzie możliwe jego odczytanie. Odczytanie będzie możliwe po zamontowaniu go do samochodu interfejsem VAG TACHO.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #802 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) Mam pewien problem ze wskazywana temperatura zewnętrzna, a dokładnie po wymianie licznika z 822A na 829A temp na klimatroniku jest zawyżona. Przeprowadzone testy przy pomocy termometru wykazały, że licznik w miarę dobrze pokazuje (1-1,5'C różnicy - traktuje jako błąd akceptowalny), a na klimatroniku jest zawyżona o około 6'C. Ciekawostka jest fakt ze miała ta różnica miejsce przy temp -7'C (licznik -7,5'C, klima -2'C) za, to w garażu było już mniejsza różnica: licznik 7'C a klima 10'C. Instalacja przerobiona zgodnie z opisem - połączenia wykonane solidnie - zgodnie ze sztuka. Wcześniej przed wymiana licznika oba wskazania były identyczne. Wygląda, ze licznik dobrze wskazuje, a coś jest nie tak z klimatronikiem. Czyżby klimatronik wymagał jakieś adaptacji, kalibracji? Edytowane 21 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlosek11 Zgłoś #803 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) mam pytanie czujnik G17 podłączyć do kostki Tk14 do pinu 3i4 czy się mylę? pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2011 przez wlosek11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big_jasiu Zgłoś #804 Napisano 25 Lutego 2011 panowie czy ten screen pomoże określić czy mam licznik z can czy bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden201 Zgłoś #805 Napisano 25 Lutego 2011 masz z canem ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:38 ---------- masz licznik z canem 3B0 920 805:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #806 Napisano 25 Lutego 2011 Po lifcie są już tylko z canem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #807 Napisano 25 Lutego 2011 (edytowane) Odnoszac sie do mojego postu #802 problem tkwił w braku komunikacji panelu z licznikiem. Po wymianie na panel z CAN wszystko dziala poprawnie. Edytowane 28 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #808 Napisano 27 Lutego 2011 (edytowane) Witam wszystkich,nosze sie z zamiarem wymiany licznika.Autko jak w opisie ,podejrzewam ze mam can,bo modelowo to podobno rocznik 2000,czy ktos moglby mi powiedziec czego powinienem szukc?Numerki licznikow i manetek?Sorry ze zadaje takie pytanie ale czytam i czytam i jakos sie juz w tym wszystkim gubie...tu jest troszke wszysko pomieszane,rozne modele,roczniki:( Edytowane 27 Lutego 2011 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #809 Napisano 27 Lutego 2011 Witam wszystkich,nosze sie z zamiarem wymiany licznika.Autko jak w opisie ,podejrzewam ze mam can,bo modelowo to podobno rocznik 2000,czy ktos moglby mi powiedziec czego powinienem szukc?Numerki licznikow i manetek?Sorry ze zadaje takie pytanie ale czytam i czytam i jakos sie juz w tym wszystkim gubie...tu jest troszke wszysko pomieszane,rozne modele,roczniki:( Jaki chcesz ten licznik założyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #810 Napisano 27 Lutego 2011 (edytowane) Jaki chcesz ten licznik założyć? Chyba 1/2...bo pelny troszke mnie przerasta finansowo i raczej po lifcie.Temperature moge dolozyc czujnk a co do buczka swiatelek jakkos przezyje;)Chyba ze ktos ma patent i na to;)Can mam napewno.Chyba ze masz jakiegos pelnego fisa w promocji:DNie anglika,jestem stary i kilometry za male:DNa chwile obecna moge oddac w dobre rece 400 za komplet sprzetu do przeszczepu...jesli chodzi o pelny fis Edytowane 27 Lutego 2011 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #811 Napisano 27 Lutego 2011 (edytowane) Chyba 1/2...bo pelny troszke mnie przerasta finansowo i raczej po lifcie.Temperature moge dolozyc czujnk a co do buczka swiatelek jakkos przezyje;)Chyba ze ktos ma patent i na to;)Can mam napewno.Chyba ze masz jakiegos pelnego fisa w promocji:DNie anglika,jestem stary i kilometry za male:DNa chwile obecna moge oddac w dobre rece 400 za komplet sprzetu do przeszczepu...jesli chodzi o pelny fis Jeśli 1/2 Fis to 3B0920825;826;827;829 A lub AX im większa końcówka tym nowszy licznik.Brzęczyk świateł powinien ci działać jeśli mikrostyki w zamku kierowcy sprawne. Tu masz w miarę przystępnej cenie z pełnym FIS http://moto.allegro.pl/licznik-vw-passat-b5-lift-00-04-fis-nr-3b0920847ex-i1471310217.html a tu 1/2 Fis tylko wysyłka trochę drogo http://moto.allegro.pl/licznik-zegary-3b0920829a-ax-vw-passat-b5-fl-i1467325026.html Edytowane 27 Lutego 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majcher_x Zgłoś #812 Napisano 28 Lutego 2011 mam pytanie będe wymieniał licznik bez na 1/2fis, mój stary licznik to 3b0 920 807 g, a nowy 3B0 920 827A, moje pytanie dotyczy przerobienia sterowników licznika gdyż nie bardzo oriętuję się co kopiować i gdzie wklejać, czy wpisy do przekopiowania w tych licznikach będą znajdowały się w tych samych miejscach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #813 Napisano 8 Marca 2011 A ja mam pytanie z innej beczki czy do FIS (kompa) da się wsadzić polskie menu, zamiast oryginalnego szwabskiego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #814 Napisano 8 Marca 2011 nie ma takiej możliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #815 Napisano 8 Marca 2011 Wielka szkoda, ale podziękował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #816 Napisano 8 Marca 2011 To może zmień na angielski, zawsze to lepsze niż niemieckie przynajmniej dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #817 Napisano 9 Marca 2011 ja u siebie wymieniłem zegary z 3B0920827A (1/2fis) na 3B0920949A (full fis angol) i w sterowniku silnika mam błąd 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring jak włożę stary licznik to błąd mogę usunąć, jak "nowy" to nie. wcześniej próbowałem włożyć licznik z golfa 1J0920946C i też był ten błąd chyba mój pasek się zbuntował, chce mieć 1/2 fis i koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #818 Napisano 9 Marca 2011 Przekoduj bramke can, bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #819 Napisano 9 Marca 2011 Przekoduj bramke can, bylo. już próbowałem i nic to nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #820 Napisano 9 Marca 2011 Ten błąd nie ma na nic wpływu. Zauważyłem, że jak się zmienia np na dużego fisa, ale o takiej samej numeracji, np z 827 na 847, to błąd nie występuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach