riccardoa Zgłoś #2721 Napisano 25 Listopada 2014 W pierwszym poście mowa jest o 3 przewodach skąd 4 ? Czy aby na pewno? A da sie coś zrobić aby świecił pełny wyświetlacz bo świeci 3/4 jego nie mam orginalnego radia ani climatronica. Da się,np.spuść paliwo ze zbiornika,albo płyn chłodniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2722 Napisano 25 Listopada 2014 4-ty to masa, można się podpiąć na kolumnie kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2723 Napisano 25 Listopada 2014 HAHA spoko THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2724 Napisano 30 Listopada 2014 Podłączone wszystko tak jak na forum napisane i jest ok poza dwoma rzeczami w starym liczniku rezerwa paliwa zaświecała się przy pierwszej czerwonej kresce czyli prawidłowo a teraz w full fisie zapala się przy drugiej tej po środku czyli późno czemu ? Czy da się to jakoś ustawić ? tak samo z średnią prędkością jechałem 100 km/h z 7 km a srednią pokazuje 34 km/h o co chodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2725 Napisano 3 Grudnia 2014 Pany a mi nie wyswietla temp na dole fis wiem ze trzeba po przekladac kabelki i wlozyc panel climatronic od lifta ale po kiego groma mi temp zewnetrzna na liczniku i panelu,myslalem aby podlaczyc pod licznik czujnik temp od np klapek na nogi czy na kratki bo mam ich sporo po przekladkach i wtedy bedzie na fisie temp z miejsa gdzie umieszcze ten czujnik czy to jest mozliwe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #2726 Napisano 3 Grudnia 2014 dajesz kabelek od czujnika do pinu 26 zielonej wtyczki licznika , a drugi z czujnika do masy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2727 Napisano 3 Grudnia 2014 Gitara jutro sie tym zajme. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert78 Zgłoś #2728 Napisano 4 Grudnia 2014 Hej Wiem ze zle trafilem ale naprawde nie mam pojecia gdzie moge szukac tematu odnosnie sprzedazy roznych czesci z wyposazenia wnetrza do b5 fl. Jakbyscie mogli mnie odpowiednio pokierowac to bylbym wam wdzieczny. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2729 Napisano 5 Grudnia 2014 HejWiem ze zle trafilem ale naprawde nie mam pojecia gdzie moge szukac tematu odnosnie sprzedazy roznych czesci z wyposazenia wnetrza do b5 fl. Jakbyscie mogli mnie odpowiednio pokierowac to bylbym wam wdzieczny. pozdrawiam Allegro,Olx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2730 Napisano 6 Grudnia 2014 Podłączone wszystko tak jak na forum napisane i jest ok poza dwoma rzeczami w starym liczniku rezerwa paliwa zaświecała się przy pierwszej czerwonej kresce czyli prawidłowo a teraz w full fisie zapala się przy drugiej tej po środku czyli późno czemu ? Czy da się to jakoś ustawić ? tak samo z średnią prędkością jechałem 100 km/h z 7 km a srednią pokazuje 34 km/h o co chodzi ? Pomoże ktoś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2731 Napisano 7 Grudnia 2014 Robiłem test zegarów idą do góry opadają do połowy i koniec czekałem z 3 minuty i nic z tego co wiem to maja spaść niżej i pokazać rezerwę robiłem VCDS 1.2 Czemu nie opadły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2732 Napisano 7 Grudnia 2014 Robiłem test zegarów idą do góry opadają do połowy i koniec czekałem z 3 minuty i nic z tego co wiem to maja spaść niżej i pokazać rezerwę robiłem VCDS 1.2Czemu nie opadły ? Powinny iść do końca skali,do początku i stanąć na środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2733 Napisano 7 Grudnia 2014 to wiec czemu ja mam inaczej może to być wina złego kodowania lub coś z tych rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #2734 Napisano 7 Grudnia 2014 Panowie trapi mnie problem z 1/2 FISem. Nie są to martwe linie których nie da się inaczej naprawić jak wymiana wyświetlacza, a szalejący kontrast.. Rozkminiając nad tym problemem myślę, że można ominąć kosztowną wymianę FISa lub całego licznika z jego kodowaniem ponieważ jak kontrast nie szaleje to jest dobrze i nie ma martwych linii.. więc myślę, że to kwestia elektroniki.. zastanawiałbym się nad kondensatorkami (o ile występują w układzie - nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem jeszcze licznika) czy czasem nie są wypukłe.. Czy ktoś posiadał taki problem i się z nim uporał lub czy mógłby się wypowiedzieć jakiś znachol w tym temacie? Dodam jeszcze, że jakiś czas temu padł mi przycisk RESET. Wymieniłem manetkę i dalej problem z jego działaniem występuje.. Czy za działanie RESETu (a raczej za jego brak działania) może odpowiadać licznik? Dołączam filmik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #2735 Napisano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie zaświeciła mi sie rezerwa na 1 czerwonej kresce licząc od lewej czyli źle vag pokazał mi 6 litrów w baku robiłem korekcje w adaptacji dałem na wartość 136 (128 miałem domyślną) kreska niewiele poszła do góry pokazała mi 8 litrów paliwa.Ustawiłem więc domyślną (6 litrów) i pojechałem tankować na full weszło jakieś 56 litrów z odpowietrzaniem wskazówka była 1 mm nad wskaźnikiem full a vag mi pokazał 59 litrów w baku.Na starym liczniku na pierwszej kresce czerwonej od prawej a więc tej co ma się świecić pokazywało 8 litrów ,a więc dobrze.Pany o co tu chodzi pomóżcie bo czas nagli. Test zegarów jak robie zaczyna od zera wszystkie wskazówki idą na full i cofają się na 3 obrotów 90 stopni 1/2 baku i 100 km/h i nie spadają w dół aby pokazać rezerwę PLS pomóżcie Edytowane 8 Grudnia 2014 przez MARIANKRIMINAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczyglas Zgłoś #2736 Napisano 8 Grudnia 2014 Masz wersję D wiec nie potrzebny jej TMC. W Twoim przypadku nie musisz zmieniać kodowania tylko wejść w zakładkę kodowanie i kliknąć wykonaj z tym samym kodowaniem. W ten sposób odświeżysz je. Nie wiem jak w tym VW Tool czy jest taka możliwość. Jeśli nie to pobierz z neta VCDS Lite 1.2 Witam ma ktoś w Poznaniu lub okolicy Vaga, Vasa aby zrobić odświeżenie kodowania. Stawiam 4 paczka za to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Semenowicz Zgłoś #2737 Napisano 13 Grudnia 2014 wsad licznika 2014.raruszkodzony licznik wymieniłem na inny pełny fis passat 98 tdi ale blokuje immo mam wsad tylko z "nowego" licznika czy jest możliwość przerobienia wsadu by pominąć immo? kody i piny z zawieszki z kluczyków posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aligator30 Zgłoś #2738 Napisano 13 Grudnia 2014 przeloz licznik zaloguj sie pinem nowego licznika , zrob adaptacje do sterownika i zakoduj klucze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
35i Zgłoś #2739 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Jakie numery ma mieć licznik z niebieskim podświetleniem z MFA (w zegarku) i FULL FIS do Passata B5 przed liftem bez CAN 1.9 TDI? Środkowe cyfry (919) wiele nie pomagają w poszukiwaniu takich liczników. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez 35i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2740 Napisano 14 Grudnia 2014 Niebieskie bez can z mfa to 3B1919930C u mnie takie byly zanim przyszedl fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach