Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

W pierwszym poście mowa jest o 3 przewodach skąd 4 ?

Czy aby na pewno?

A da sie coś zrobić aby świecił pełny wyświetlacz bo świeci 3/4 jego nie mam orginalnego radia ani climatronica.

Da się,np.spuść paliwo ze zbiornika,albo płyn chłodniczy.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4-ty to masa, można się podpiąć na kolumnie kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączone wszystko tak jak na forum napisane i jest ok poza dwoma rzeczami w starym liczniku rezerwa paliwa zaświecała się przy pierwszej czerwonej kresce czyli prawidłowo a teraz w full fisie zapala się przy drugiej tej po środku czyli późno czemu ? Czy da się to jakoś ustawić ? tak samo z średnią prędkością jechałem 100 km/h z 7 km a srednią pokazuje 34 km/h o co chodzi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pany a mi nie wyswietla temp na dole fis wiem ze trzeba po przekladac kabelki i wlozyc panel climatronic od lifta ale po kiego groma mi temp zewnetrzna na liczniku i panelu,myslalem aby podlaczyc pod licznik czujnik temp od np klapek na nogi czy na kratki bo mam ich sporo po przekladkach i wtedy bedzie na fisie temp z miejsa gdzie umieszcze ten czujnik czy to jest mozliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dajesz kabelek od czujnika do pinu 26 zielonej wtyczki licznika , a drugi z czujnika do masy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

Wiem ze zle trafilem ale naprawde nie mam pojecia gdzie moge szukac tematu odnosnie sprzedazy roznych czesci z wyposazenia wnetrza do b5 fl. Jakbyscie mogli mnie odpowiednio pokierowac to bylbym wam wdzieczny. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej

Wiem ze zle trafilem ale naprawde nie mam pojecia gdzie moge szukac tematu odnosnie sprzedazy roznych czesci z wyposazenia wnetrza do b5 fl. Jakbyscie mogli mnie odpowiednio pokierowac to bylbym wam wdzieczny. pozdrawiam

 

Allegro,Olx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączone wszystko tak jak na forum napisane i jest ok poza dwoma rzeczami w starym liczniku rezerwa paliwa zaświecała się przy pierwszej czerwonej kresce czyli prawidłowo a teraz w full fisie zapala się przy drugiej tej po środku czyli późno czemu ? Czy da się to jakoś ustawić ? tak samo z średnią prędkością jechałem 100 km/h z 7 km a srednią pokazuje 34 km/h o co chodzi ?

Pomoże ktoś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem test zegarów idą do góry opadają do połowy i koniec czekałem z 3 minuty i nic z tego co wiem to maja spaść niżej i pokazać rezerwę robiłem VCDS 1.2

Czemu nie opadły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robiłem test zegarów idą do góry opadają do połowy i koniec czekałem z 3 minuty i nic z tego co wiem to maja spaść niżej i pokazać rezerwę robiłem VCDS 1.2

Czemu nie opadły ?

Powinny iść do końca skali,do początku i stanąć na środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wiec czemu ja mam inaczej może to być wina złego kodowania lub coś z tych rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie trapi mnie problem z 1/2 FISem. Nie są to martwe linie których nie da się inaczej naprawić jak wymiana wyświetlacza, a szalejący kontrast.. Rozkminiając nad tym problemem myślę, że można ominąć kosztowną wymianę FISa lub całego licznika z jego kodowaniem ponieważ jak kontrast nie szaleje to jest dobrze i nie ma martwych linii.. więc myślę, że to kwestia elektroniki.. zastanawiałbym się nad kondensatorkami (o ile występują w układzie - nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem jeszcze licznika) czy czasem nie są wypukłe..

 

Czy ktoś posiadał taki problem i się z nim uporał lub czy mógłby się wypowiedzieć jakiś znachol w tym temacie? :)

Dodam jeszcze, że jakiś czas temu padł mi przycisk RESET. Wymieniłem manetkę i dalej problem z jego działaniem występuje.. Czy za działanie RESETu (a raczej za jego brak działania) może odpowiadać licznik?

 

Dołączam filmik:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie zaświeciła mi sie rezerwa na 1 czerwonej kresce licząc od lewej czyli źle vag pokazał mi 6 litrów w baku robiłem korekcje w adaptacji dałem na wartość 136 (128 miałem domyślną) kreska niewiele poszła do góry pokazała mi 8 litrów paliwa.Ustawiłem więc domyślną (6 litrów) i pojechałem tankować na full weszło jakieś 56 litrów z odpowietrzaniem wskazówka była 1 mm nad wskaźnikiem full a vag mi pokazał 59 litrów w baku.Na starym liczniku na pierwszej kresce czerwonej od prawej a więc tej co ma się świecić pokazywało 8 litrów ,a więc dobrze.Pany o co tu chodzi pomóżcie bo czas nagli.

Test zegarów jak robie zaczyna od zera wszystkie wskazówki idą na full i cofają się na 3 obrotów 90 stopni 1/2 baku i 100 km/h i nie spadają w dół aby pokazać rezerwę PLS pomóżcie

Edytowane przez MARIANKRIMINAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz wersję D wiec nie potrzebny jej TMC. W Twoim przypadku nie musisz zmieniać kodowania tylko wejść w zakładkę kodowanie i kliknąć wykonaj z tym samym kodowaniem. W ten sposób odświeżysz je. Nie wiem jak w tym VW Tool czy jest taka możliwość. Jeśli nie to pobierz z neta VCDS Lite 1.2

 

Witam ma ktoś w Poznaniu lub okolicy Vaga, Vasa aby zrobić odświeżenie kodowania. Stawiam 4 paczka za to :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wsad licznika 2014.raruszkodzony licznik wymieniłem na inny pełny fis passat 98 tdi ale blokuje immo mam wsad tylko z "nowego" licznika czy jest możliwość przerobienia wsadu by pominąć immo? kody i piny z zawieszki z kluczyków posiadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeloz licznik zaloguj sie pinem nowego licznika , zrob adaptacje do sterownika i zakoduj klucze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie numery ma mieć licznik z niebieskim podświetleniem z MFA (w zegarku) i FULL FIS do Passata B5 przed liftem bez CAN 1.9 TDI? Środkowe cyfry (919) wiele nie pomagają w poszukiwaniu takich liczników.

Edytowane przez 35i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebieskie bez can z mfa to 3B1919930C u mnie takie byly zanim przyszedl fis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności