Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Tego pytania nie rozumie :hmm

 

A to czy wybierzesz pół fis czy cały to zależy od tego co Ci się podoba i czego potrzebujesz oraz ile jesteś w stanie przeznaczyć na ten cel. Szukać musisz zegarów z can czyli te z liczbą 920 w środku numeru xxx920xxx. Poczytaj wątek a wszystkiego się dowiesz.

 

Dzięki :)

A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie.

Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki :)

A jest różnica czy sprzedający poda mi pin liczników czy nie? Na allegro są aukcje i takie i takie.

Wiem że pin odzyskuje sie w VagTacho ale czy coś pomoże albo przyspieszy jak ten pin dostaniemy z zegarami...

 

przyspieszy o tyle że nie będziesz musiał podpinać licznika by poznać pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że w moim aucie nie było kostki zespolonej wycieraczek to załatwiłem sobie takową w którą wpięte jest 6 kabelków. Wg opisu z pierwszego postu wiem jak podłączyć piny od 1 do 4 ale co z pozostałymi pinami czyli 5 i 6? Od czego one są?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jedno pytanie. Jako że w moim aucie nie było kostki zespolonej wycieraczek to załatwiłem sobie takową w którą wpięte jest 6 kabelków. Wg opisu z pierwszego postu wiem jak podłączyć piny od 1 do 4 ale co z pozostałymi pinami czyli 5 i 6? Od czego one są?

Od czasowej regulacji pracy wycieraczek.Z licznikiem nie mają nic wspólnego po za tym,że są w tej samej wtyczce.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mmissiek, czyli miałem rację, działaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od czasowej regulacji pracy wycieraczek.Z licznikiem nie mają nic wspólnego po za tym,że są w tej samej wtyczce.

 

A możesz mi podpowiedzieć czy mogę je podłączyć jakoś u siebie czy do tego potrzebny jest czujnik deszczu?

 

---------- Dodano o 08:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:25 ----------

 

mmissiek, czyli miałem rację, działaj.

 

Dokładnie Kotii racja jest po twojej stronie. Mam nadzieję że ogarnę to w tym tygodniu a jak nie to w przyszłym. Czekam na nowy kabel bo stary się skończył :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A możesz mi podpowiedzieć czy mogę je podłączyć jakoś u siebie czy do tego potrzebny jest czujnik deszczu?

Czujnik deszczu nie,ale odpowiedni przekaźnik wycieraczek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bumerek

witam czy mozliwe jest ze przez zamienione przewody CAN H i L nie ma wskazań obrotomierza i wywala błąd czujnika oleju którego nie ma w samochodzie, czy za czujnik odpowiedzialne jest kodowanie lub ingerencja we wsad licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od razu mówie, że problem mam nietypowy i nie zawracałbym głowy gdybym 3 razy nie sprawdził. Podłączyłem manetki ze sterowaniem komputera z licznikiem o numerach 3B0919890M bez Can. 3 kable do zielonej wtyczki (przyciski 1,2 oraz reset) i jeden kabelk (masa) do niebieskiej. Wszystko działa oprócz przycisku RES i nie mogę przełączać pomiędzy MFA1 i MFA2. Sprawdzałem sam przycisk i jest ok, zamieniałem je na kostce nawet z innymi przyciskami i np. przycisk RES działał jako przełącznik ale MFA się nie przełączało. Sam kabel też sprawdzony :( Proszę o pomoc, zmienić wsad?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, od razu mówie, że problem mam nietypowy i nie zawracałbym głowy gdybym 3 razy nie sprawdził. Podłączyłem manetki ze sterowaniem komputera z licznikiem o numerach 3B0919890M bez Can. 3 kable do zielonej wtyczki (przyciski 1,2 oraz reset) i jeden kabelk (masa) do niebieskiej. Wszystko działa oprócz przycisku RES i nie mogę przełączać pomiędzy MFA1 i MFA2. Sprawdzałem sam przycisk i jest ok, zamieniałem je na kostce nawet z innymi przyciskami i np. przycisk RES działał jako przełącznik ale MFA się nie przełączało. Sam kabel też sprawdzony :( Proszę o pomoc, zmienić wsad?

 

 

Reset licznika programem najpierw spróbuj. Potem ponowne wgranie wsadu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki za odpowiedź. Właśnie wróciłem z auta, zrobiłem reset licznika - nic, potem wgrałem wsad z naszego forum: 3B0919890M_VDO_V21, czy czym mój licznik ma V20 ale to chyba nie ma znaczenia, tak myśle :) i dalej nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc może jest uszkodzony pin w gnieździe licznika, rozbierz go i dokładnie się przyjrzyj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, zrobię to na weekend bo rzeczywiście już nie ma innych możliwości. Dam znać, dzięki za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem przerobiłem zegary według opisu były zegary 919 wstawiłem 920 immo 2 i wszystko jest ok , teraz dopadłem zegaryz immo 3 wyciągnołem pin wgrywam kluczyki i schody program wypisuje zły pin no to zmieniam pin we wsadzie i nic niby pin zmieniony ale auto nie odpala i immo mruga czy może być uwalone immo w tym liczniku (stary dalej działa ok) może da się to naprawić :??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to zmieniam pin we wsadzie i nic niby pin zmieniony ale auto nie odpala

W jaki sposób zmieniasz PIN?

Edycja i wgranie odpowiednich komórek ze starego do nowego licznika powinny załatwić temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W jaki sposób zmieniasz PIN?

Edycja i wgranie odpowiednich komórek ze starego do nowego licznika powinny załatwić temat.

 

właśnie tak robię

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak już bylo a sprzedawca mówił że jest ok kupiłm go za 25 zl może on coś na grzebał i dlatego taki tani,

właśnie się zastanawiam i pytam jak długo działa ograniczenie czasowe bo póbowałem dzień po dniu i nić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mam małą zagwozdkę, ponieważ zmieniam licznik w Golfie IV na zegary z Passata (3b0919890M). Wszystko póki co idzie cacy, tyle, że moje poprzednie zegary 1J0 919 881D są firmy Motormeter i mają zupełni innych (krótszy) wsad eepromu. Nie potrafi znaleźć, które pola powinienem skopiować do wsadu nowego licznika. Czy może na forum ktoś umiał by to odpowiednio przekopiować czy zostaje mi jedynie adaptacja vag-comem?

Moje pliki zczytane z zegarów: http://sdrv.ms/17Uyiw2

 

Mam również jeszcze takie dwa szybie pytania:

1. Czy możliwe jest wyświetlanie komunikatów prowadzenia nawigacji MFD ver. D na ekranie FISa w tej wersji zegarów co wyżej bez CANa (mfd na trzech kabelkach), a fis nie ma menu?

2. Czy wstad licznika 3b0919890M będzie dobrze funkcjonował u mnie? Wszystkie ikonki się zgadzają, skala itd, mam na myśli czy nie będzie jakiś różnic z natury że "to do passata a nie do mk IV", na które nie mogę sam wpaść.. Czy nie lepiej by było jakbym wgrał inny wsad i jak tak to jaki? Dało by uzyskać dostęp do Menu Fisa?

 

Dzięki z góry za pomoc wszelką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyświetlanie info na Fisie uzyskasz poprzez czerwoną kostkę z licznika do zielonej kostki Mini ISO w MFD.

Menu niestety nie będzie w tych zegarach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności