Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

wgraj poprawiony wsad, pin zostaje stary.

[ATTACH]98016[/ATTACH]

 

Panowie nie jestem ułomny ;] umie czytać.

A więc.

 

1. Wgrywam ten wsad, resetuje go, odłączam klemę na 5 sek.

2. VAGiem loguje sie przy pomocy pinu 01967, i auto odpala, ale imo świeci.

3. jak wchodze w kanal 21 mam 3 kluczyki, wpisuje 0, potem 1 i nie zapamietuje ilosci kluczykow lecz auto moge dalej odpalic.

4. jak odlacze kleme to juz nie :/

 

Moze pastylka do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisalem wyzej u mnie byla konieczna zmiana pastylki i pewnie u ciebie rowniez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jak pisalem wyzej u mnie byla konieczna zmiana pastylki i pewnie u ciebie rowniez

 

A więc byłem dzisiaj u magika od liczników, i bez wymiany pastylek się nie obejdzie.

Ehh no cóż i tak bywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc byłem dzisiaj u magika od liczników, i bez wymiany pastylek się nie obejdzie.

Ehh no cóż i tak bywa.

 

Coś mi tu nie gra.

Masz immo2 czyli pastylki można programować wielokrotnie.

Poza tym, przenieś dane immo ze starego do nowego i nie trzeba nic dokładać ma działać. Tak samo się robi z immo3 które można zaprogramować tylko raz, a jednak jakoś zmieniam liczniki i żadnych pastylek nigdy w kluczu nie wymieniałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość uciu_85

Witam!

Jestem po wymianie licznika "bez fis" na "pełny fis". Wszystko gra licznik chodzi tak jak trzeba, mam jeszcze problem z podłączeniem manetki do sterowania kompem, podłączyłem 3 kabelki od kostki w manetce do kostki licznika (zielona). I nie wiem o co chodzi z niebieską kostką licznika. Co w niej mam zrobić? Robiłem wszystko według pierwszego postu w tym temacie.

 

"13.Czas na położenie wiązki, rozbieramy zielone złącze i wpinamy w odpowiednie wolne miejsca wcześniej przygotowane przewody. Rozbieramy złącze T6e (to czarne 6-pinowe) przy przełącznikach zespolonych i wkładamy końcówki przewodów. Rozbieramy niebieskie złącze i podłączamy przewód masowy do już istniejącego przewodu.[fot.13,14,15]

 

Wtyczka T32a niebieska(licznika)

7 -------------------------------------------------------------------------- 3"

 

Czyli przewód nr 7 łączę z przewodem nr 3 w niebieskiej kostce licznika tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli przewód nr 7 łączę z przewodem nr 3 w niebieskiej kostce licznika tak?

Czyli przewód nr 7 w niebieskiej kostce licznika łączę z pinem nr 3 czarnej kostki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje porady. Posiadam vw passata b5 fl model 2002 1.9 tdi 131. Nie mam fisa i chcę go zamontować. Mój Kuzyn wymienił w swoim autku audi a4 1.9 tdi 131 2002r fisa na kolorowy, mam jego stary fis jest sprawny. Pytanie brzmi czy mogę wsadzić tego fisa w swój licznik. Kuzyn upiera się że jest to możliwe. Proszę o poradę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A więc byłem dzisiaj u magika od liczników, i bez wymiany pastylek się nie obejdzie.

Ehh no cóż i tak bywa.

 

Panowie pytanie.

Doszły czyste pastylki CRYPTO ID48, i **** :/ dalej nie moge zakodowac kluczykow :/

Sa dwie opcje: Albo licznik cos zpiep...... lub potrzebuje Megamos ID13

 

Jak nie rusze z tym licznikiem to go sprzedam wraz z manetka bo nie mam juz do niego cierpliwosci.

 

Blok 22 pokazuje mi na nowych pastylkach ze nie mozna ich zakodowac :/

poprawiony wsad kanal 22 po skasowaiu kluczykow.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym prosić o poradę pisałem dwa posty wyżej bo nie wiem ci robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiec drodzy specjalisci od licznikow ;]

Dzisiaj sprawdzalem na pastylkach MEGAMOS ID13 i tez ****.

 

Reasumujac:

na zadnych pastylkach nie idzie :/

 

jak ktos chetny na pomoc to zapraszam na PW

jak sie znajdzie magik co to pomoze mi ogarnac to odwdziecze sie $$$$$

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wiec drodzy specjalisci od licznikow ;]

Dzisiaj sprawdzalem na pastylkach MEGAMOS ID13 i tez ****.

 

Reasumujac:

na zadnych pastylkach nie idzie :/

 

jak ktos chetny na pomoc to zapraszam na PW

jak sie znajdzie magik co to pomoze mi ogarnac to odwdziecze sie $$$$$

Jakie wartości masz w 17 instruments i w Measuring Blocks. kanał 024 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

 

Udało się odpalić licznik.

 

Wziołem go na spokojnie do domu, mysle rozkrece i zobacze czy w srodku cos nie bylo grzebane.

Uwage moja zwrocil pin 17 w kostce ZIELONEJ byl skrzywiony i sie zwieral z pinem 16

Wyprostowalem, wgralem przerobiony WSAD i prosze dziala az milo.

Najwidoczniej gdzies musialem go skrzywic, ehh

 

Dzieki za pomoc a w szczegolnosci panu Julianowi.

 

Taka *******a a tyle pierd.....

Jak cos mam na sprzedaz czyste transpondery

Crypto ID 48 immo2

Megamos ID13 immo1

Edytowane przez okruszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Mam pytanko odnośnie licznika z ful fis bez can, konkretnie chodzi mi o informację dotyczącą potrzymania pamięci np. średniego spalania.

Które zasilanie i na jakim pinie odpowiada za podtrzymanie tej pamięci?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak odczytać pin ze starego licznika ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabelek Vag Tacho potrzebny jest do tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze potrzebny jest zapomniałem jak się robiło, a kabelek mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wiesz jaki masz licznik to w opcji "Select ECU" wybierasz rodzaj licznika następnie "Connect Selected ECU" następnie "Read PIN".

Jeżeli nie wiesz jaki masz licznik to przed wyborem licznika ("Select ECU") klikasz "Connect Any Tacho", aby program wyświetlił Ci jaki masz licznik. Następnie musisz się rozłączyć "Disconnect" i możesz już wtedy wybrać odpowiedni licznik w "Select ECU".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam licznik z zielonym podświetleniem z MFA i chciałbym go wymienić żeby miał niebieskie podświetlenie fajnie by było zeby nawet z pół Fisem. Tylko jaki wybrać?

Co byście doradzili??

 

Oznaczenia mam takie:

 

VDO 110.008.776/005

3BO 919 880 D

Edytowane przez Zawa91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podpowiedzcie czy w golfie 4 idzie zalozyc licznik z fis?

Obecnie mam

1J0 919 860 B

 

a chcialbym zalozyc z fisem o numerze 1J0 920 ...

 

 

Jakie modyfikacje musialbym uczynic by taki licznik dzialal jak trzeba w moim aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności