Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

każdy jeden z fis o numerach

xxx 920 xxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jest jskiś który bedzie najlepszy? Mam na oku dwa, jeden 3B0 920 829A, a drugi 3B0 920 827 AX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

29 jest nowszy-z pasków modelowo 2004, ma nowy układ pamięci, licznik dzienny i całkowity zamieniony miejscami w stosunku do poprzednich. Ale ma jedną wadę dla nie których-nie da się do niego podłączyć gammy aby wyświetlała info na fis. On wyświetli info tylko z radia Delty i nawigacji, komunikując się przez tmc, a nie przez trzy kabelki, jak to we wcześniejszych licznikach było. Więc jeśli masz gammę, to weź 847-ja mam taki z modelu 2003, wsadzonego do mojego 2004 i oko cieszy info z gammy wyświetlając ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 jest nowszy-z pasków modelowo 2004, ma nowy układ pamięci, licznik dzienny i całkowity zamieniony miejscami w stosunku do poprzednich. Ale ma jedną wadę dla nie których-nie da się do niego podłączyć gammy aby wyświetlała info na fis. On wyświetli info tylko z radia Delty i nawigacji, komunikując się przez tmc, a nie przez trzy kabelki, jak to we wcześniejszych licznikach było. Więc jeśli masz gammę, to weź 847-ja mam taki z modelu 2003, wsadzonego do mojego 2004 i oko cieszy info z gammy wyświetlając ;)

Coś mi się wydaje że pytanie dotyczyło 1/2 fis,a ty pomieszałeś z pełnym Fis.

 

---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:06 ----------

 

A jest jskiś który bedzie najlepszy? Mam na oku dwa, jeden 3B0 920 829A, a drugi 3B0 920 827 AX.

Obydwa będą dobre:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurka, faktycznie:zeco

Muszę wcześniej kłaść się spać.

W takim razie ja bym brał 829-po prostu będzie nowszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moim licznikiem 1/2FIS 3B0 920 822 A (sam sie resetuje w czasie jazdy, inst elektr. sprawdzona. Elektomechanik stwierdzil, ze uszkodzony i do wymiany) i jakos ciezko mi znalesc ten sam model. Moj Passek to 99r z Immo2. Prosze o pomoc, ktory inny licznik bedzie najlepiej wlozyc w sensie najprosciej pod wzgledem adaptacji lub jaki z modelu po lifcie?

 

Ps. Moze ma ktos na sprzedaz sprawny licznik 3B0 920 822 A?

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

842 jak chcesz to mam -> pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z moim licznikiem 1/2FIS 3B0 920 822 A (sam sie resetuje w czasie jazdy, inst elektr. sprawdzona. Elektomechanik stwierdzil, ze uszkodzony i do wymiany) i jakos ciezko mi znalesc ten sam model. Moj Passek to 99r z Immo2. Prosze o pomoc, ktory inny licznik bedzie najlepiej wlozyc w sensie najprosciej pod wzgledem adaptacji lub jaki z modelu po lifcie?

 

Ps. Moze ma ktos na sprzedaz sprawny licznik 3B0 920 822 A?

 

Jeśli chcesz 1/2 Fis po lifcie to 3B0 920 825 A,3B0 920 826 A;3B0 920 827 A;3B0 920 829 A będą pasowały.Im większy numer tym nowszy licznik,więc mniej zużyty.Tu np: masz w przystępnej cenie http://moto.allegro.pl/licznik-vw-passat-b5-fl-1-2-fis-2004-r-i1463358015.html

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze jedno pytanie. Czy skoro mam automatyczną skrzynie to nie musi być licznik z automatu? Chodzi mi o wyświetlanie biegu na wyświetlaczu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy skoro mam automatyczną skrzynie to nie musi być licznik z automatu?

Nie, 1/2 czy pełny fis są uniwersalne, będą wyświetlać przełożenia poniżej temperatury. Wystarczy po adaptacji przekodować bramkę CAN - dodając obsługę automatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy zrobiłem takiego screena:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/028c8252c381579c.html

 

mam nadzieje że pomoże wyjaśnić mój problem :)

028c8252c381579c.html

No a w czym nam pomoże numer modułu komfortu? Bo właśnie wstawiłeś numer komfortu. :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy pełny fis występował z zielonym podświetleniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy pełny fis występował z zielonym podświetleniem?

Tak, gdzieś na forum nawet fotka takiego licznika jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No a w czym nam pomoże numer modułu komfortu? Bo właśnie wstawiłeś numer komfortu.

no mój błąd zrobie nowego screena i wstawie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana licznika 822A na nowy 829A zakonczona powodzeniem :mlask Temp wskazuje po przerobieniu inst. elektrycznej. Jedynie sygn. nie wylaczonych swiatel nie dzial ale, to mi nie przeszkadza.

Ps. Vag Tacho 3.01 ciezko sie laczyl z licznikiem 829A ale laczyl za to nie moglem zmienic przebiegu i odczytac pinu.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zczytać pin z licznika 3b0 919 890 m po jego wyjęciu z samochodu? Sprzedający nie ma możliwości podania mi pinu licznika i nie wiem czy będzie możliwe jego odczytanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak zczytać pin z licznika 3b0 919 890 m po jego wyjęciu z samochodu? Sprzedający nie ma możliwości podania mi pinu licznika i nie wiem czy będzie możliwe jego odczytanie.

Odczytanie będzie możliwe po zamontowaniu go do samochodu interfejsem VAG TACHO.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem ze wskazywana temperatura zewnętrzna, a dokładnie po wymianie licznika z 822A na 829A temp na klimatroniku jest zawyżona. Przeprowadzone testy przy pomocy termometru wykazały, że licznik w miarę dobrze pokazuje (1-1,5'C różnicy - traktuje jako błąd akceptowalny), a na klimatroniku jest zawyżona o około 6'C. Ciekawostka jest fakt ze miała ta różnica miejsce przy temp -7'C (licznik -7,5'C, klima -2'C) za, to w garażu było już mniejsza różnica: licznik 7'C a klima 10'C. Instalacja przerobiona zgodnie z opisem - połączenia wykonane solidnie - zgodnie ze sztuka. Wcześniej przed wymiana licznika oba wskazania były identyczne. Wygląda, ze licznik dobrze wskazuje, a coś jest nie tak z klimatronikiem. Czyżby klimatronik wymagał jakieś adaptacji, kalibracji?

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czujnik G17 podłączyć do kostki Tk14 do pinu 3i4 czy się mylę? pozdrawiam

Edytowane przez wlosek11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności