jarucki Zgłoś #781 Napisano 13 Lutego 2011 każdy jeden z fis o numerach xxx 920 xxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majcher_x Zgłoś #782 Napisano 13 Lutego 2011 A jest jskiś który bedzie najlepszy? Mam na oku dwa, jeden 3B0 920 829A, a drugi 3B0 920 827 AX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #783 Napisano 14 Lutego 2011 29 jest nowszy-z pasków modelowo 2004, ma nowy układ pamięci, licznik dzienny i całkowity zamieniony miejscami w stosunku do poprzednich. Ale ma jedną wadę dla nie których-nie da się do niego podłączyć gammy aby wyświetlała info na fis. On wyświetli info tylko z radia Delty i nawigacji, komunikując się przez tmc, a nie przez trzy kabelki, jak to we wcześniejszych licznikach było. Więc jeśli masz gammę, to weź 847-ja mam taki z modelu 2003, wsadzonego do mojego 2004 i oko cieszy info z gammy wyświetlając Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #784 Napisano 14 Lutego 2011 29 jest nowszy-z pasków modelowo 2004, ma nowy układ pamięci, licznik dzienny i całkowity zamieniony miejscami w stosunku do poprzednich. Ale ma jedną wadę dla nie których-nie da się do niego podłączyć gammy aby wyświetlała info na fis. On wyświetli info tylko z radia Delty i nawigacji, komunikując się przez tmc, a nie przez trzy kabelki, jak to we wcześniejszych licznikach było. Więc jeśli masz gammę, to weź 847-ja mam taki z modelu 2003, wsadzonego do mojego 2004 i oko cieszy info z gammy wyświetlając Coś mi się wydaje że pytanie dotyczyło 1/2 fis,a ty pomieszałeś z pełnym Fis. ---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:06 ---------- A jest jskiś który bedzie najlepszy? Mam na oku dwa, jeden 3B0 920 829A, a drugi 3B0 920 827 AX. Obydwa będą dobre:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #785 Napisano 14 Lutego 2011 O kurka, faktycznie:zeco Muszę wcześniej kłaść się spać. W takim razie ja bym brał 829-po prostu będzie nowszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #786 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) Mam problem z moim licznikiem 1/2FIS 3B0 920 822 A (sam sie resetuje w czasie jazdy, inst elektr. sprawdzona. Elektomechanik stwierdzil, ze uszkodzony i do wymiany) i jakos ciezko mi znalesc ten sam model. Moj Passek to 99r z Immo2. Prosze o pomoc, ktory inny licznik bedzie najlepiej wlozyc w sensie najprosciej pod wzgledem adaptacji lub jaki z modelu po lifcie? Ps. Moze ma ktos na sprzedaz sprawny licznik 3B0 920 822 A? Edytowane 15 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #787 Napisano 15 Lutego 2011 842 jak chcesz to mam pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #788 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) Mam problem z moim licznikiem 1/2FIS 3B0 920 822 A (sam sie resetuje w czasie jazdy, inst elektr. sprawdzona. Elektomechanik stwierdzil, ze uszkodzony i do wymiany) i jakos ciezko mi znalesc ten sam model. Moj Passek to 99r z Immo2. Prosze o pomoc, ktory inny licznik bedzie najlepiej wlozyc w sensie najprosciej pod wzgledem adaptacji lub jaki z modelu po lifcie? Ps. Moze ma ktos na sprzedaz sprawny licznik 3B0 920 822 A? Jeśli chcesz 1/2 Fis po lifcie to 3B0 920 825 A,3B0 920 826 A;3B0 920 827 A;3B0 920 829 A będą pasowały.Im większy numer tym nowszy licznik,więc mniej zużyty.Tu np: masz w przystępnej cenie http://moto.allegro.pl/licznik-vw-passat-b5-fl-1-2-fis-2004-r-i1463358015.html Edytowane 15 Lutego 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majcher_x Zgłoś #789 Napisano 15 Lutego 2011 mam jeszcze jedno pytanie. Czy skoro mam automatyczną skrzynie to nie musi być licznik z automatu? Chodzi mi o wyświetlanie biegu na wyświetlaczu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #790 Napisano 15 Lutego 2011 Czy skoro mam automatyczną skrzynie to nie musi być licznik z automatu? Nie, 1/2 czy pełny fis są uniwersalne, będą wyświetlać przełożenia poniżej temperatury. Wystarczy po adaptacji przekodować bramkę CAN - dodając obsługę automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big_jasiu Zgłoś #791 Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) koledzy zrobiłem takiego screena: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/028c8252c381579c.html mam nadzieje że pomoże wyjaśnić mój problem Edytowane 16 Lutego 2011 przez big_jasiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #792 Napisano 16 Lutego 2011 koledzy zrobiłem takiego screena:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/028c8252c381579c.html mam nadzieje że pomoże wyjaśnić mój problem No a w czym nam pomoże numer modułu komfortu? Bo właśnie wstawiłeś numer komfortu. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #793 Napisano 17 Lutego 2011 Czy pełny fis występował z zielonym podświetleniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #794 Napisano 17 Lutego 2011 Czy pełny fis występował z zielonym podświetleniem? Tak, gdzieś na forum nawet fotka takiego licznika jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big_jasiu Zgłoś #795 Napisano 17 Lutego 2011 No a w czym nam pomoże numer modułu komfortu? Bo właśnie wstawiłeś numer komfortu. no mój błąd zrobie nowego screena i wstawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #796 Napisano 19 Lutego 2011 (edytowane) Wymiana licznika 822A na nowy 829A zakonczona powodzeniem :mlask Temp wskazuje po przerobieniu inst. elektrycznej. Jedynie sygn. nie wylaczonych swiatel nie dzial ale, to mi nie przeszkadza. Ps. Vag Tacho 3.01 ciezko sie laczyl z licznikiem 829A ale laczyl za to nie moglem zmienic przebiegu i odczytac pinu. Edytowane 20 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
V6TDI Zgłoś #797 Napisano 20 Lutego 2011 A jak zczytać pin z licznika 3b0 919 890 m po jego wyjęciu z samochodu? Sprzedający nie ma możliwości podania mi pinu licznika i nie wiem czy będzie możliwe jego odczytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #798 Napisano 20 Lutego 2011 A jak zczytać pin z licznika 3b0 919 890 m po jego wyjęciu z samochodu? Sprzedający nie ma możliwości podania mi pinu licznika i nie wiem czy będzie możliwe jego odczytanie. Odczytanie będzie możliwe po zamontowaniu go do samochodu interfejsem VAG TACHO.:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #799 Napisano 21 Lutego 2011 (edytowane) Mam pewien problem ze wskazywana temperatura zewnętrzna, a dokładnie po wymianie licznika z 822A na 829A temp na klimatroniku jest zawyżona. Przeprowadzone testy przy pomocy termometru wykazały, że licznik w miarę dobrze pokazuje (1-1,5'C różnicy - traktuje jako błąd akceptowalny), a na klimatroniku jest zawyżona o około 6'C. Ciekawostka jest fakt ze miała ta różnica miejsce przy temp -7'C (licznik -7,5'C, klima -2'C) za, to w garażu było już mniejsza różnica: licznik 7'C a klima 10'C. Instalacja przerobiona zgodnie z opisem - połączenia wykonane solidnie - zgodnie ze sztuka. Wcześniej przed wymiana licznika oba wskazania były identyczne. Wygląda, ze licznik dobrze wskazuje, a coś jest nie tak z klimatronikiem. Czyżby klimatronik wymagał jakieś adaptacji, kalibracji? Edytowane 21 Lutego 2011 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wlosek11 Zgłoś #800 Napisano 22 Lutego 2011 (edytowane) mam pytanie czujnik G17 podłączyć do kostki Tk14 do pinu 3i4 czy się mylę? pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2011 przez wlosek11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach