Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

transponder crypto48 występuje w immo2 i immo3 więc coś to nie halo!

więc immo2 da radę a immo3 nie da rady?!?

Czy któryś z Was próbował kodować używany transponder do innego auta? czy opieracie się tylko na teorii?

Co więcej, chociażby po zmianie Licznika w aucie tak jak mowa w tym temacie, pastylki kodują się normalnie. Przy swapie licznika z 3BG do 3B kodowanie immo przebiega bezproblemowo na starych pastylkach. Skoro tak się dzieje to nie ma opcji że raz zakodowane pastylki w innym aucie nie dadzą się zakodować ponownie w innym aucie!

 

Natomiast modyfikacja wsadu w liczniku, czyli to co pokazał pogromca usprawnia całość oraz przyśpiesza montaż nowego licznika :P

 

jutro jak będę w stanie i jeśli będzie mi się chciało to spróbuje wyjąć transponder ze Tatowej i Mamowej Skodziny i zobaczmy czy zagada z Paskiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Wziolem sie za zmiane wsadu ktory mi przerobil Omni81 ale po zmianie przebieg zostal ten co byl immo nie dziala. Moze ktos moze sprobuje przerobic mi te wsady

stary ma numer 3B0 920 922 A , byl kiedys anglik

nowy ma numer 3B0 920 829 A

 

 

no chyba ze cos robie nie tak ale wszystko wedlug opisu ze strony1

stasiu stary eep..rar

stasiu nowy eep.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko że jeden licznik masz przedliftowy, a ten drugi po lifcie, więc tutaj nie ma co się sugerować moim opisem z pierwszej strony, bo to nie zadziała. Najlepiej zrobić to Vagiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki sprobuje jutro Vag comem. Szkoda myslalem ze tak da rade. Jak cos uda mi sie zrobic to dam znac. Dzieki wszystkim za pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przy metodzie VAG-COM jezeli cos by poszlo nie tak to czy po zalozeniu starego licznika bedzie dzialac licznik i czy w starych kluczykach musze smieniac transpondery zeby odpalic na starym liczniku ????????????

Jeszcze jedno czy do nowego licznika musze zmieniac transpondery z moich kluczykow ktore dzialaly na starym liczniku ?????????????????????????????????????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy przy metodzie VAG-COM jezeli cos by poszlo nie tak to czy po zalozeniu starego licznika bedzie dzialac licznik

Będzie działał

czy w starych kluczykach musze smieniac transpondery zeby odpalic na starym liczniku ????????????

Nie musisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzeki kolego malo jest ludzi ktorzy pomagaja bezinteresownie.

Jeszcze raz wielkie dzieki dla calego forum....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy któryś z Was próbował kodować używany transponder do innego auta? czy opieracie się tylko na teorii?

Ja probowalem i uwiez mi ze nie idzie.To co jest opisane w tym temacie to jest po to zebys nie musial kupowac nowego dlatego zmieniasz wsad w liczniku zeby immo i nr vin pozostalo to samo !!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Następnie:

[Adaptation - 10]

Wybieramy kanał 50.

[Read]

W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.

[Test]

[save]

[OK]

 

Mam tylko jeden problem mianowicie nie mam kanalu 50 gdzie wpisuje stary pin.

Edytowane przez michal-g1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw należy zakodować poszczególne komponenty.

 

Kodujemy CAN:

Wybieramy:

[19 - CAN Gateway]

[Recode - 07]

Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.

[Do It!]

[Close Controller, Go Back - 06]

 

Kodujemy Licznik:

 

Wybieramy:

[17 - Instruments]

[Recode - 07]

Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika.

[Do It!]

 

Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika:

[Login - 11]

Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX.

[OK]

 

Następnie:

[Adaptation - 10]

Wybieramy kanał 50.

[Read]

W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX.

[Test]

[save]

[OK]

 

Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnika!

 

Wybieramy:

[17 - Instruments]

Sprawdzamy czy w polu [Extra] pojawił się VIN naszego samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogromca jeszcze raz wielkie dzieki wiesz za co wszystko ok :)

Ps.

Jeszcze musze dojsc do tego co robilem nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę wymienić licznik w moim pasku z 1/2fis na pełen fis. Przeczytałem chyba wszystkie posty i już sam nie wiem jaki licznik mam kupić. Auto jest w wersji angielskiej, z licznikiem 3B0920927. Czy do pełnego fisa potrzebuje kupić 947, a może jakiś inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, chcę wymienić licznik w moim pasku z 1/2fis na pełen fis. Przeczytałem chyba wszystkie posty i już sam nie wiem jaki licznik mam kupić. Auto jest w wersji angielskiej, z licznikiem 3B0920927. Czy do pełnego fisa potrzebuje kupić 947, a może jakiś inny.

947 lub 949

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Omni81

 

Jeśli stary licznik był immo2 a nowy jest immo3 to z tego co mi wiadomo kanał 50 będzie niedostępny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy posiadam jeden kluczyk od auta i chcialem wkodowac drugi z nowym transponderem. Uzylem programu Vag-tacho i po wprogramowaniu nowego kluczyka odpalilo auto tylko po ok 15sek. zaczol migac immo. Auto odpala normalnie na starym i nowym kluczyku tylko miga caly czas kontrolka immo (na obu kluczykach). W vagu wyskakuje blad ( 01179 - Incorrect Key Programming ) i nie idzie go skasowac. Vag-tacho ma taka opcje skasuj (stare klucze) ale czy po skasowaniu bede mugl zaprogramowac spowrotem te transpondery czy musze kupic drugie. (((((prawdopodobnie byly zaprogramowane dwa klucze a ja mam tylko jeden ))))))))))))))

Edytowane przez michal-g1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie dotyczace wymainy licznika bez fis na 1/2fis badz na pełny fis a mianowicie jaki mniej wiecej jest koszt zmiany licznikow jezeli nie mam fisa, tak patrzylem na allegro to liczniki z 1/2fis mozna kupic za 200-300zl czy to sa realne ceny? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy posiadam jeden kluczyk od auta i chcialem wkodowac drugi z nowym transponderem. Uzylem programu Vag-tacho i po wprogramowaniu nowego kluczyka odpalilo auto tylko po ok 15sek. zaczol migac immo. Auto odpala normalnie na starym i nowym kluczyku tylko miga caly czas kontrolka immo (na obu kluczykach). W vagu wyskakuje blad ( 01179 - Incorrect Key Programming ) i nie idzie go skasowac. Vag-tacho ma taka opcje skasuj (stare klucze) ale czy po skasowaniu bede mugl zaprogramowac spowrotem te transpondery czy musze kupic drugie. (((((prawdopodobnie byly zaprogramowane dwa klucze a ja mam tylko jeden ))))))))))))))

Wykasuj obydwa klucze i na nowo zaprogramuj.Będziesz je mógł zaprogramować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wykasuj obydwa klucze i na nowo zaprogramuj.Będziesz je mógł zaprogramować.

 

Dzieki zrobilem tak jak napisales i kontrolka zgasla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie jestem tu nowy i sie nieznam ale prosze pomoscie jak z czytac kod pin z licznika passat b5 lf jakiem programem i w jaki sposub czekam na odpowiedz pozd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie jestem tu nowy i sie nieznam ale prosze pomoscie jak z czytac kod pin z licznika passat b5 lf jakiem programem i w jaki sposub czekam na odpowiedz pozd

Kolego trzeba mieć fejs najlepiej VAG TACHO i życie staje się proste a tak na marginesie to najlepiej przeczytaj cały wątek od początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności