jarucki Zgłoś #341 Napisano 8 Maja 2010 transponder crypto48 występuje w immo2 i immo3 więc coś to nie halo! więc immo2 da radę a immo3 nie da rady?!? Czy któryś z Was próbował kodować używany transponder do innego auta? czy opieracie się tylko na teorii? Co więcej, chociażby po zmianie Licznika w aucie tak jak mowa w tym temacie, pastylki kodują się normalnie. Przy swapie licznika z 3BG do 3B kodowanie immo przebiega bezproblemowo na starych pastylkach. Skoro tak się dzieje to nie ma opcji że raz zakodowane pastylki w innym aucie nie dadzą się zakodować ponownie w innym aucie! Natomiast modyfikacja wsadu w liczniku, czyli to co pokazał pogromca usprawnia całość oraz przyśpiesza montaż nowego licznika jutro jak będę w stanie i jeśli będzie mi się chciało to spróbuje wyjąć transponder ze Tatowej i Mamowej Skodziny i zobaczmy czy zagada z Paskiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #342 Napisano 8 Maja 2010 Witam ponownie. Wziolem sie za zmiane wsadu ktory mi przerobil Omni81 ale po zmianie przebieg zostal ten co byl immo nie dziala. Moze ktos moze sprobuje przerobic mi te wsady stary ma numer 3B0 920 922 A , byl kiedys anglik nowy ma numer 3B0 920 829 A no chyba ze cos robie nie tak ale wszystko wedlug opisu ze strony1 stasiu stary eep..rar stasiu nowy eep.rar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #343 Napisano 8 Maja 2010 No tak tylko że jeden licznik masz przedliftowy, a ten drugi po lifcie, więc tutaj nie ma co się sugerować moim opisem z pierwszej strony, bo to nie zadziała. Najlepiej zrobić to Vagiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #344 Napisano 8 Maja 2010 Wielkie dzieki sprobuje jutro Vag comem. Szkoda myslalem ze tak da rade. Jak cos uda mi sie zrobic to dam znac. Dzieki wszystkim za pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #345 Napisano 9 Maja 2010 Czy przy metodzie VAG-COM jezeli cos by poszlo nie tak to czy po zalozeniu starego licznika bedzie dzialac licznik i czy w starych kluczykach musze smieniac transpondery zeby odpalic na starym liczniku ???????????? Jeszcze jedno czy do nowego licznika musze zmieniac transpondery z moich kluczykow ktore dzialaly na starym liczniku ????????????????????????????????????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #346 Napisano 9 Maja 2010 Czy przy metodzie VAG-COM jezeli cos by poszlo nie tak to czy po zalozeniu starego licznika bedzie dzialac licznik Będzie działał czy w starych kluczykach musze smieniac transpondery zeby odpalic na starym liczniku ???????????? Nie musisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #347 Napisano 9 Maja 2010 Wielkie dzeki kolego malo jest ludzi ktorzy pomagaja bezinteresownie. Jeszcze raz wielkie dzieki dla calego forum.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #348 Napisano 9 Maja 2010 Czy któryś z Was próbował kodować używany transponder do innego auta? czy opieracie się tylko na teorii? Ja probowalem i uwiez mi ze nie idzie.To co jest opisane w tym temacie to jest po to zebys nie musial kupowac nowego dlatego zmieniasz wsad w liczniku zeby immo i nr vin pozostalo to samo !!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #349 Napisano 9 Maja 2010 (edytowane) Następnie: [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 50. [Read] W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [Test] [save] [OK] Mam tylko jeden problem mianowicie nie mam kanalu 50 gdzie wpisuje stary pin. Edytowane 9 Maja 2010 przez michal-g1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #350 Napisano 12 Maja 2010 Najpierw należy zakodować poszczególne komponenty. Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] Robimy dopasowanie, logujemy się do licznika: [Login - 11] Wpisujemy PIN obecnego licznika w formacie 0XXXX. [OK] Następnie: [Adaptation - 10] Wybieramy kanał 50. [Read] W polu [New Value] wpisujemy PIN starego licznika w formacie 0XXXX. [Test] [save] [OK] Wyłączamy zapłon i włączamy w ciągu 1 minuty, ale nie uruchamiamy silnika! Wybieramy: [17 - Instruments] Sprawdzamy czy w polu [Extra] pojawił się VIN naszego samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #351 Napisano 13 Maja 2010 Pogromca jeszcze raz wielkie dzieki wiesz za co wszystko ok Ps. Jeszcze musze dojsc do tego co robilem nie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #352 Napisano 15 Maja 2010 Witam, chcę wymienić licznik w moim pasku z 1/2fis na pełen fis. Przeczytałem chyba wszystkie posty i już sam nie wiem jaki licznik mam kupić. Auto jest w wersji angielskiej, z licznikiem 3B0920927. Czy do pełnego fisa potrzebuje kupić 947, a może jakiś inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #353 Napisano 15 Maja 2010 Witam, chcę wymienić licznik w moim pasku z 1/2fis na pełen fis. Przeczytałem chyba wszystkie posty i już sam nie wiem jaki licznik mam kupić. Auto jest w wersji angielskiej, z licznikiem 3B0920927. Czy do pełnego fisa potrzebuje kupić 947, a może jakiś inny. 947 lub 949 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Green16v Zgłoś #354 Napisano 17 Maja 2010 @Omni81 Jeśli stary licznik był immo2 a nowy jest immo3 to z tego co mi wiadomo kanał 50 będzie niedostępny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #355 Napisano 17 Maja 2010 (edytowane) Koledzy posiadam jeden kluczyk od auta i chcialem wkodowac drugi z nowym transponderem. Uzylem programu Vag-tacho i po wprogramowaniu nowego kluczyka odpalilo auto tylko po ok 15sek. zaczol migac immo. Auto odpala normalnie na starym i nowym kluczyku tylko miga caly czas kontrolka immo (na obu kluczykach). W vagu wyskakuje blad ( 01179 - Incorrect Key Programming ) i nie idzie go skasowac. Vag-tacho ma taka opcje skasuj (stare klucze) ale czy po skasowaniu bede mugl zaprogramowac spowrotem te transpondery czy musze kupic drugie. (((((prawdopodobnie byly zaprogramowane dwa klucze a ja mam tylko jeden )))))))))))))) Edytowane 17 Maja 2010 przez michal-g1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genzo7 Zgłoś #356 Napisano 17 Maja 2010 mam takie pytanie dotyczace wymainy licznika bez fis na 1/2fis badz na pełny fis a mianowicie jaki mniej wiecej jest koszt zmiany licznikow jezeli nie mam fisa, tak patrzylem na allegro to liczniki z 1/2fis mozna kupic za 200-300zl czy to sa realne ceny? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #357 Napisano 17 Maja 2010 Koledzy posiadam jeden kluczyk od auta i chcialem wkodowac drugi z nowym transponderem. Uzylem programu Vag-tacho i po wprogramowaniu nowego kluczyka odpalilo auto tylko po ok 15sek. zaczol migac immo. Auto odpala normalnie na starym i nowym kluczyku tylko miga caly czas kontrolka immo (na obu kluczykach). W vagu wyskakuje blad ( 01179 - Incorrect Key Programming ) i nie idzie go skasowac. Vag-tacho ma taka opcje skasuj (stare klucze) ale czy po skasowaniu bede mugl zaprogramowac spowrotem te transpondery czy musze kupic drugie. (((((prawdopodobnie byly zaprogramowane dwa klucze a ja mam tylko jeden )))))))))))))) Wykasuj obydwa klucze i na nowo zaprogramuj.Będziesz je mógł zaprogramować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #358 Napisano 23 Maja 2010 Wykasuj obydwa klucze i na nowo zaprogramuj.Będziesz je mógł zaprogramować. Dzieki zrobilem tak jak napisales i kontrolka zgasla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kozak1234 Zgłoś #359 Napisano 26 Maja 2010 Witajcie jestem tu nowy i sie nieznam ale prosze pomoscie jak z czytac kod pin z licznika passat b5 lf jakiem programem i w jaki sposub czekam na odpowiedz pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #360 Napisano 26 Maja 2010 Witajcie jestem tu nowy i sie nieznam ale prosze pomoscie jak z czytac kod pin z licznika passat b5 lf jakiem programem i w jaki sposub czekam na odpowiedz pozd Kolego trzeba mieć fejs najlepiej VAG TACHO i życie staje się proste a tak na marginesie to najlepiej przeczytaj cały wątek od początku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach