cinek2004 Zgłoś #2281 Napisano 31 Grudnia 2013 Masz can, możesz szukać licznika 920. Diagnostyka w B5 odbywa się po linii K, dlatego nie łączy się po CAN. Żeby mieć 100% pewności zobacz czy się połączy z bramka na kanale 19. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #2282 Napisano 31 Grudnia 2013 3B0 920 847A czyli licznik full fis z takim numerem będzie pasował? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2283 Napisano 31 Grudnia 2013 Masz mfd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #2284 Napisano 31 Grudnia 2013 To jest to radio 2din ori? Jeśli tak to nie mam, mam inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2285 Napisano 31 Grudnia 2013 To będzie pasował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #2286 Napisano 31 Grudnia 2013 Jak bym miał to by nie pasował? Dlaczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #2287 Napisano 31 Grudnia 2013 Zależy jeszcze którą wersję. G potrzebuje tunera TMC aby wyświetlać info na FIS. Wtedy potrzebne też zegary z 9 na końcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ace Zgłoś #2288 Napisano 31 Grudnia 2013 Aha:D dzięki za wyjaśnienie :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiper167 Zgłoś #2289 Napisano 31 Grudnia 2013 witam jestem nowy mam passata b5 98 rok i chciał bym założyć pełen fis ale nie wiem czy da rade bo przedtem miałem golfa z tego rocznika i nie dało sie założyć. były liczniki z full fis ale to rarytasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2290 Napisano 31 Grudnia 2013 da się, były full fis bez szyny can. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiper167 Zgłoś #2291 Napisano 31 Grudnia 2013 ja wiem ze były ale są bardzo mało spotykane a jak sa to cena 600zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2292 Napisano 31 Grudnia 2013 więc może taniej przerobić instalacje na szyne can i kupić licznik z poliftowego? ewentualnie mfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiper167 Zgłoś #2293 Napisano 31 Grudnia 2013 no własnie a jak bym miał ten licznik bez can full fis to on bedzie mi pokazywał wszysto to co fabrycznie montowany fis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2294 Napisano 2 Stycznia 2014 (edytowane) Dzięki za poradę. Właśnie jestem po podłączeniu u siebie licznika z pełnym fis. Ale zamontowałem wersję 3B0 920 849 A. Walczę jeszcze z kilkoma niedociągnięciami. Ale mam inny problem... Pod te zegary pociągnąłem 3 kabelki z radia i.... nie działa. Wiem dlaczego. Niech ktoś mi powie zatem, jak podłączyć moduł TCM do modułu CAN (które piny gdzie). Mam radio MFD 1 wersja D. Wiem, ze muszę podpiąć radio wg tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD Tylko u mnie nie było kostki czerwonej i nie wiem, gdzie się wpiąć w CAN. Proszę o pomoc. Edytowane 2 Stycznia 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2295 Napisano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Dzięki za poradę. Właśnie jestem po podłączeniu u siebie licznika z pełnym fis. Ale zamontowałem wersję 3B0 920 849 A. Walczę jeszcze z kilkoma niedociągnięciami. Ale mam inny problem...Pod te zegary pociągnąłem 3 kabelki z radia i.... nie działa. Wiem dlaczego. Niech ktoś mi powie zatem, jak podłączyć moduł TCM do modułu CAN (które piny gdzie). Mam radio MFD 1 wersja D. Wiem, ze muszę podpiąć radio wg tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/56...odlaczenie-MFD Tylko u mnie nie było kostki czerwonej i nie wiem, gdzie się wpiąć w CAN. Info z navi niestety nie ruszy na twoich klamotach. Żeby śmigało musisz mieć takie graty: 847 + MFD-D + 3 przewody miedzy nimi 849 + MFD-G + TMC P.S. Sposób podłączenia TMC masz na poniższym schemacie: http://imageshack.us/f/374/anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg/ Pozdro. Edytowane 3 Stycznia 2014 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2296 Napisano 3 Stycznia 2014 Info z navi niestety nie ruszy na twoich klamotach.Żeby śmigało musisz mieć takie graty: 847 + MFD-D + 3 przewody miedzy nimi 849 + MFD-G + TMC P.S. Sposób podłączenia TMC masz na poniższym schemacie: http://imageshack.us/f/374/anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg/ Pozdro. Teraz już wiem.... W takim razie szukam chętnego do zamiany zegarów moich (3B0 290 849A) na takie z końcówką 847. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #2297 Napisano 3 Stycznia 2014 wrzucałem w 'ciekawe aukcje' link, że ktoś sprzedaje 847A w 'dobrych' pieniądzach. później swoje 849 możesz przecież sprzedać swoją drogą u mnie na pokładzie także już jest licznik z pełnym fisem dorwałem wersje jak się okazało 849 wszystko zrobiłem na podstawie pierwszego postu i działa idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2298 Napisano 3 Stycznia 2014 wrzucałem w 'ciekawe aukcje' link, że ktoś sprzedaje 847A w 'dobrych' pieniądzach. później swoje 849 możesz przecież sprzedać swoją drogą u mnie na pokładzie także już jest licznik z pełnym fisem dorwałem wersje jak się okazało 849 wszystko zrobiłem na podstawie pierwszego postu i działa idealnie No już wydałem parę złotych na ten licznik, i na razie nie chcę inwestować kolejnych pieniądzów. A dobre pieniądze, to ile???? Co dokładnie działa ci idealnie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2299 Napisano 3 Stycznia 2014 A dobre pieniądze, to ile???? Np. tyle: http://allegro.pl/licznik-duzy-fis-vw-passat-b5-fl-2-5-tdi-v6-europa-i3852760299.html Wystarczy że potem pogonisz swój w podobnej cenie. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #2300 Napisano 3 Stycznia 2014 swój kupiłem za 2/3 ceny. a teraz mam na zbyciu swój poprzedni (1/2 fis) za 1/3 ceny puki nie opchnę swoich gratów, muszę żyć z tym co mam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach