Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Masz can, możesz szukać licznika 920. Diagnostyka w B5 odbywa się po linii K, dlatego nie łączy się po CAN. Żeby mieć 100% pewności zobacz czy się połączy z bramka na kanale 19.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3B0 920 847A czyli licznik full fis z takim numerem będzie pasował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest to radio 2din ori? Jeśli tak to nie mam, mam inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bym miał to by nie pasował? Dlaczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jeszcze którą wersję. G potrzebuje tunera TMC aby wyświetlać info na FIS.

Wtedy potrzebne też zegary z 9 na końcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha:D dzięki za wyjaśnienie :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

jestem nowy mam passata b5 98 rok i chciał bym założyć pełen fis ale nie wiem czy da rade bo przedtem miałem golfa z tego rocznika i nie dało sie założyć. były liczniki z full fis ale to rarytasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da się, były full fis bez szyny can.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze były ale są bardzo mało spotykane a jak sa to cena 600zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc może taniej przerobić instalacje na szyne can i kupić licznik z poliftowego? :) ewentualnie mfa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie ;) a jak bym miał ten licznik bez can full fis to on bedzie mi pokazywał wszysto to co fabrycznie montowany fis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poradę. Właśnie jestem po podłączeniu u siebie licznika z pełnym fis. Ale zamontowałem wersję 3B0 920 849 A. Walczę jeszcze z kilkoma niedociągnięciami. Ale mam inny problem...

Pod te zegary pociągnąłem 3 kabelki z radia i.... nie działa. Wiem dlaczego.

Niech ktoś mi powie zatem, jak podłączyć moduł TCM do modułu CAN (które piny gdzie).

Mam radio MFD 1 wersja D. Wiem, ze muszę podpiąć radio wg tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD

Tylko u mnie nie było kostki czerwonej i nie wiem, gdzie się wpiąć w CAN.

Proszę o pomoc.

Edytowane przez cypber

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za poradę. Właśnie jestem po podłączeniu u siebie licznika z pełnym fis. Ale zamontowałem wersję 3B0 920 849 A. Walczę jeszcze z kilkoma niedociągnięciami. Ale mam inny problem...

Pod te zegary pociągnąłem 3 kabelki z radia i.... nie działa. Wiem dlaczego.

Niech ktoś mi powie zatem, jak podłączyć moduł TCM do modułu CAN (które piny gdzie).

Mam radio MFD 1 wersja D. Wiem, ze muszę podpiąć radio wg tego tematu: http://forum.vw-passat.pl/threads/56...odlaczenie-MFD

Tylko u mnie nie było kostki czerwonej i nie wiem, gdzie się wpiąć w CAN.

Info z navi niestety nie ruszy na twoich klamotach.

Żeby śmigało musisz mieć takie graty:

847 + MFD-D + 3 przewody miedzy nimi

849 + MFD-G + TMC

 

P.S. Sposób podłączenia TMC masz na poniższym schemacie:

http://imageshack.us/f/374/anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg/

Pozdro.

Edytowane przez vipereeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Info z navi niestety nie ruszy na twoich klamotach.

Żeby śmigało musisz mieć takie graty:

847 + MFD-D + 3 przewody miedzy nimi

849 + MFD-G + TMC

 

P.S. Sposób podłączenia TMC masz na poniższym schemacie:

http://imageshack.us/f/374/anschlussdiagrammvwnavigationm.jpg/

Pozdro.

 

Teraz już wiem....

W takim razie szukam chętnego do zamiany zegarów moich (3B0 290 849A) na takie z końcówką 847. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzucałem w 'ciekawe aukcje' link, że ktoś sprzedaje 847A w 'dobrych' pieniądzach. później swoje 849 możesz przecież sprzedać ;)

 

swoją drogą u mnie na pokładzie także już jest licznik z pełnym fisem ;) dorwałem wersje jak się okazało 849 :) wszystko zrobiłem na podstawie pierwszego postu i działa idealnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wrzucałem w 'ciekawe aukcje' link, że ktoś sprzedaje 847A w 'dobrych' pieniądzach. później swoje 849 możesz przecież sprzedać ;)

 

swoją drogą u mnie na pokładzie także już jest licznik z pełnym fisem ;) dorwałem wersje jak się okazało 849 :) wszystko zrobiłem na podstawie pierwszego postu i działa idealnie :)

No już wydałem parę złotych na ten licznik, i na razie nie chcę inwestować kolejnych pieniądzów. A dobre pieniądze, to ile????

Co dokładnie działa ci idealnie????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swój kupiłem za 2/3 ceny. a teraz mam na zbyciu swój poprzedni (1/2 fis) za 1/3 ceny :D

puki nie opchnę swoich gratów, muszę żyć z tym co mam.... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności