adamek77 Zgłoś #1741 Napisano 10 Grudnia 2012 małe pytanko czy do pasiaka z 99 r z silnikiem AFN 110 KM ktory ma zwykly licznik tylko z zegarkiem da sie dolozyc mały FIS by pokazywal ile pali itp . ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1742 Napisano 10 Grudnia 2012 małe pytanko czy do pasiaka z 99 r z silnikiem AFN 110 KM ktory ma zwykly licznik tylko z zegarkiem da sie dolozyc mały FIS by pokazywal ile pali itp . ??? Jeśli stary licznik jest 3b0920xxx to tak,jeśli 3B0919xxx,to bez wymiany komputera silnika się nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1743 Napisano 11 Grudnia 2012 To jeszcze jedna sprawa - w czym licznik o końcówce 849 jest lepszy od tego 847? Czy były tylko liczniki full FIS dla diesli albo tylko dla benzynowych wersji?? I czemu występują literowe końcówki - czy one też mają jakieś znaczenie? Dziękuję za wcześniejszą informację!! Kupuj tej licznik śmiało-847 jak najbardziej będzie pasował do Ciebie, a jeśli masz radio gamme, to nawet lepiej, bo w nim działa jeszcze wyświetlanie informacji z radia za pomocą trzech kabelków-czyli łączysz licznik z radiem trzema kabelkami i masz info z radia na liczniku. W 829 już nie jest tak prosto-tam potrzeba juz modułu tmc, żeby to działało. Co do wieku licznika-827 to przedostatnia seria liczników do b5fl, przeważnie z roczników 2003, więc wiele starszy od 829 nie będzie. Co do dopasowania-z instrukcjami Pogromcy z pierwszej strony tego tematu to żaden problem. W moim miałem 829, a już od paru lat dzięki Pogromcy jeździ 847 i to od benzyniaka, bo za dobre pieniądze trafiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #1744 Napisano 11 Grudnia 2012 Jeśli stary licznik jest 3b0920xxx to tak,jeśli 3B0919xxx,to bez wymiany komputera silnika się nie obejdzie. heh a by sprawdzic musze pewnie rozbebeszyc pol przodu ?? czy da sie jakos inaczej podejrzec numer ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #1745 Napisano 11 Grudnia 2012 czy da sie jakos inaczej podejrzec numer pewnie, że da wystarczy podpiąć pod vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablokinah Zgłoś #1746 Napisano 11 Grudnia 2012 (edytowane) Czy ktoś wie jak wyłączyć czujnik poziomu oleju bo ja go w aucie nie mam a ciągle wyskakuje alert , Gdzie w czym jak to zrobić ? W oplu jak dokładałem komputerek to wystarczyło kable od czujników do masy podpiąć i działało a tu jak ? Edytowane 11 Grudnia 2012 przez pablokinah Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #1747 Napisano 12 Grudnia 2012 Czy ktoś wie jak wyłączyć czujnik poziomu oleju bo ja go w aucie nie mam a ciągle wyskakuje alert ,Gdzie w czym jak to zrobić ? W oplu jak dokładałem komputerek to wystarczyło kable od czujników do masy podpiąć i działało a tu jak ? Zmien kodowanie licznika. W pomocniku pisze która pozycja i o ile. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1748 Napisano 13 Grudnia 2012 Chłopaki ratujcie bo mam dużyyy problem a więc tak. Miałem licznik 3B0 920 800 A (zdjęcie poniżej), kupiłem od forumowicza licznik 1/2 fis, numerów nie pamiętam, były napisane korektorem ale było xxx 920 xxx, ale był to napewno fis i diesel bo miał sprężynkę, licznik 99 rok, mój afn też 99. Kupiłem 7 przewodów w aso, manetkę zgodnie z instrukcją. We wtorek zaprowadziłem samochód do jednego z najlepiej ogarniętych mechaników na mazowszu, miał założyć fis i tempomat. Dziś pojechałem odebrać a ten mi mówi że licznik jest zły, bo nie z tego roku i świeci się ciągle lampka poduszek, dodatkowo wiązki które kupiłem niby nie pasują, samochód odpalał itp, po wciśnięciu manetki tempomatu na res lub on nic na liczniku się nie zapaliło. Dodatkowo mechanik powiedział mi że ten licznik mogą odkupić ode mnie bo długo takiego szukali i nie mogli znaleźć. Po odpaleniu wszystko na fisie było ok oprócz poduch. Mówią prawdę czy chcą przewalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1749 Napisano 13 Grudnia 2012 Dziś pojechałem odebrać a ten mi mówi że licznik jest zły, bo nie z tego roku Jeśli licznik miał w oznaczeniu 920,to powinien zadziałać. dodatkowo wiązki które kupiłem niby nie pasują, samochód odpalał itp Jakie wiązki do tempomatu,czy do licznika? po wciśnięciu manetki tempomatu na res lub on nic na liczniku się nie zapaliło. I w tym roczniku się nie zapali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1750 Napisano 13 Grudnia 2012 Te żółte przewody do fisa, wiązkę tempomatu oni sami pociągnęli. Jeśli dobrze pamiętam to ten nowy licznik miał napisane 3B0 920 822 A, ale tak jak mówię było to korektorem, sprężynkę miał, wytłoczenie 99rok, 1/2fis, no i napewno niebieskie podświetlenie. Teraz w ogóle szukać licznika o oznaczeniu 3B0920822A i to ma być minimum 99 rok? Jeśli ten licznik jest zły to rzeczywiście świeci air bag? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryko Zgłoś #1751 Napisano 13 Grudnia 2012 Witam Kolegów. Mam problem z licznikiem, a mianowicie mam licznik 3B0 920 802F ale nagle licznik umarł nie działa nic tylko kontrolka od ładowania i ESP reszta umarła nawet podświetlanie.Nie nabija też przejechanych km i jak przekręce zapłon to tam gdzie jest dzienny przebieg pojawia sie def. Jak podłącze vaga to kodowanie pokazuje 00000 i WSC 00000, przekodować nie idzie wsadu też nie idzie żadnego wgrać.Mogę mieć licznik z fis-em ale od fl czy da rade uruchomić go u mnie gdy nie mam wsadu żebyu przerobić ten od fl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1752 Napisano 13 Grudnia 2012 .Mogę mieć licznik z fis-em ale od fl czy da rade uruchomić go u mnie gdy nie mam wsadu żebyu przerobić ten od fl? Jeśli masz VAG Tacho,to da radę go uruchomić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryko Zgłoś #1753 Napisano 13 Grudnia 2012 Jeśli masz VAG Tacho,to da radę go uruchomić. posiadam vag tach 3.01 tylko nie mam tego mojegooryginalnego wsadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1754 Napisano 13 Grudnia 2012 Te żółte przewody do fisa Jeśli kupiłeś w ASO obydwa zestawy,to wystarczy je rozciąć i polutować tak,aby z jednej strony była końcówka z jednego a z drugiej drugiego. Jeśli dobrze pamiętam to ten nowy licznik miał napisane 3B0 920 822 A Jeśli rzeczywiście miał taki numer,a twój stary miał 3B0920800 to wszystko powinno działać. ---------- Dodano o 20:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:43 ---------- posiadam vag tach 3.01 tylko nie mam tego mojegooryginalnego wsadu Aby go uruchomić wystarczy,że za pomocą VAG Tacho odczytasz PIN nowego licznika,zakodujesz klucze i ewentualnie ustawisz przebieg. Ewentualnie może jeszcze trzeba będzie zmienić kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
henryko Zgłoś #1755 Napisano 13 Grudnia 2012 [/color] Aby go uruchomić wystarczy,że za pomocą VAG Tacho odczytasz PIN nowego licznika,zakodujesz klucze i ewentualnie ustawisz przebieg. Ewentualnie może jeszcze trzeba będzie zmienić kodowanie. I wszystko będzie działać. Gdzieś czytałem że brzęczyk od świateł nie będzie działał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1756 Napisano 13 Grudnia 2012 A jeszcze te swiecace poduchy to objaw zlego licznika czy moze np specjalnie nie podpieli tasmy poduchy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #1757 Napisano 13 Grudnia 2012 Dobry mechanik, skoro mówi, że licznik zły bo o poduchach nie ma pojęcia... Jakie masz kodowanie CAN GATEWAY? U mnie były wyłączone poduchy i temu Ci nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1758 Napisano 13 Grudnia 2012 Samochód cały czas stoi u mechanika i nie mam do niego dostępu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1759 Napisano 13 Grudnia 2012 Gdzieś czytałem że brzęczyk od świateł nie będzie działał. Brzęczyk bez przeróbki nie będzie działał. ---------- Dodano o 22:27 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:23 ---------- Samochód cały czas stoi u mechanika i nie mam do niego dostępu . Przecież to jest 4h roboty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #1760 Napisano 13 Grudnia 2012 (edytowane) No więc pojazd odebrany, świecą poduchy, vag pokazuje takie błędy VCDS-Lite Version: Release 1.0 Friday, 14 December 2012, 12:12:42:0 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 038 906 018 GA Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2605 Coding: 00002 Shop #: WSC 12345 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 6Q0 909 605 B Component: 08 AIRBAG VW5 0003 Coding: 12344 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 62-00 - No or Incorrect Adjustment ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx2-17.LBL Controller: 3B0 920 822 A Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V18 Coding: 05145 Shop #: WSC 07777 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0X1887342 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00000 Shop #: WSC 00028 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL Controller: 1J0 959 799 Q Component: 38 Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 błąd z immobilajzerem to może dlatego że wziąłem na zapłon nie zaprogramowanym kluczykiem. Znalazłem też kartę jak podłączali to wszystko. Licznik bez fisa był napewno 3B0 920 800 A, teraz jest 3B0 920 822 A. No więc problem naprawiony, trzeba było zakodować can na wartość 00004. Co do tego świetnego serwisu tu jest moja historia z nimi http://forum.vw-passat.pl/threads/127832-Odradzam-Piotr-Sirak-Zaklad-Handlowo-Uslugowy?p=1805561#post1805561 Edytowane 14 Grudnia 2012 przez Gracek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach