dob12 Zgłoś #1621 Napisano 12 Sierpnia 2012 Pytam po co dopinać sie do masy w liczniku w kostce niebieskiej skoro mozna mase rzucic z ktorego kolwiek miejsca w aucie? chodzi tu o "drogę przepływu sygnału" i masa musi być jak najbliżej zegarów aby nie było zakłóceń ,w elektronice tak bywa że masa nie raz musi być podawana kilkakrotnie z tego co wiem i z czym sie spotkałem, ponieważ umowny kierunek prądu jest od bieguna dodatniego do ujemnego. ps nie działa mi wskaznik temp wody a działał na starym zegarze a ja wymieniałem i działa mi wszystko:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fahoovnik Zgłoś #1622 Napisano 13 Sierpnia 2012 dob12 ja mówie o rzeczywistym przepływie panie elektryku ... czyli z minusa do plusa jeśli już ,poza tym nie interesuje mnie ze ci działa ...wazne ze mi nie działa i chce wiedziec dlaczego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1623 Napisano 13 Sierpnia 2012 dob12 ja mówie o rzeczywistym przepływie panie elektryku ... czyli z minusa do plusa jeśli już ,poza tym nie interesuje mnie ze ci działa ...wazne ze mi nie działa i chce wiedziec dlaczego He he. Ale gbur ---------- Dodano o 18:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:45 ---------- Pytam po co dopinać sie do masy w liczniku w kostce niebieskiej skoro mozna mase rzucic z ktorego kolwiek miejsca w aucie? Dlatego że masa sygnałów to nie to samo co masa zasilania. ps nie działa mi wskaznik temp wody a działał na starym zegarze To sie gburze zastanów czy czasem licznik nie jest zepsuty. p.s. Mam nadzieje że nie będzie Ci działać, mało tego liczę że rozwalisz coś kosztownego. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1624 Napisano 13 Sierpnia 2012 ..wazne ze mi nie działa i chce wiedziec dlaczego To sie ucz ,czytaj nie wiem co jeszcze mozesz zrobic :lol3,może starczy Ci czasu i dojdziesz do tego dlaczego nie działa:idiota: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grbrandys Zgłoś #1625 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam mam licznik passat b5 3B0 919 881 P w dzień cyfry wyświetlając się czytelnie ale gdy wieczorem na podświetleniu wogóle nie widać cyfr na wyświetlaczu.(co może pomoc) czy jak licznik się zepsuł jaki mogę kupic licznik na podmianę i czy z anglika mogą być. Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez grbrandys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1626 Napisano 15 Sierpnia 2012 czy licznik o tym numerze 3B0 920 822 A jest po szynie can czy nie rok paska to 1999 silnik ajm tdi 115km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1627 Napisano 15 Sierpnia 2012 czy licznik o tym numerze 3B0 920 822 A jest po szynie can czy nie rok paska to 1999 silnik ajm tdi 115km Tak pierwsze liczniki z CAN 1/2 fis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczka1 Zgłoś #1628 Napisano 16 Sierpnia 2012 witam proszę o podpowiedz czy jest możliwość odczytania z nr. vin WVWZZZ3BZ4E114142 jaki mam mieć licznik DUŻY FIS MAŁY ? jakieś oznaczenia licznika ? ktoś założył zegary z benzyny do diesla i parę rzeczy nie działa , automat 1.9 combi 2003r był to anglik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #1629 Napisano 16 Sierpnia 2012 witam proszę o podpowiedz czy jest możliwość odczytania z nr. vin WVWZZZ3BZ4E114142 jaki mam mieć licznik DUŻY FIS MAŁY ? jakieś oznaczenia licznika ? ktoś założył zegary z benzyny do diesla i parę rzeczy nie działa , automat 1.9 combi 2003r był to anglik Ja miałem licznik z benzyny w dieslu, z tym ze bez can, skala obrotomierza inna czasami sie zapominalem i zastanawiałem czemu wskazówka nie idzie dalej, brak kontrolki od świec zarowych. Reszta była ok. Teraz możesz założyć licznik jaki chcesz, lub na jaki Cię stać. Tylko nie wiem jak na 1/2 fis sie biegi z automata wyświetlaja bo nigdy nie widziałem, na full fisie pokazuje sie pasek na dole z literami P R N D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #1630 Napisano 16 Sierpnia 2012 Dubel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaczka1 Zgłoś #1631 Napisano 16 Sierpnia 2012 witam proszę o podpowiedz czy jest możliwość odczytania z nr. vin WVWZZZ3BZ4E114142 jaki mam mieć licznik DUŻY FIS MAŁY ? jakieś oznaczenia licznika ? ktoś założył zegary z benzyny do diesla i parę rzeczy nie działa , automat 1.9 combi 2003r był to anglik zapomniałem dodać że ten licznik który jest założony obecnie jest z 1999 r jest do wywalenia na 100 % , nie wiem czy założyć cały fis czy 1/2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #1632 Napisano 16 Sierpnia 2012 zapomniałem dodać że ten licznik który jest założony obecnie jest z 1999 r jest do wywalenia na 100 % , nie wiem czy założyć cały fis czy 1/2 Jaki chcesz. nie ma znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wonsik Zgłoś #1633 Napisano 23 Sierpnia 2012 Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany licznika w VW Passat B5 2000rok 1.9TDI PD ATJ 115. Pierwotnie w samochodzie zainstalowany był licznik 3B0920822A (Europa 1/2 FIS CAN). Po małej modyfikacji zgodnie z opisem pogromcy z początku tego wątku w samochodzie do dziś pracuje licznik o numerach 3B0920929A (czyli Anglik 1/2 FIS od B5 FL). Nie ma tylko wskazania temperatury, ale o tym już było na forum (zabrakło mi tylko chęci, żeby zamontować dodatkowy czujnik temperatury zewnętrznej...). Kilka dni temu trafił w moje ręce licznik od Audi A6 C5 przed FL, ale z CAN z dużym wyświetlaczem FIS o numerach 4B0920930KX. Po kilku dniach analizy pinologii i zastanawiania czy licznik mógłby działać w moim Passacie (pomijając gabaryty szafy, bo od A6 jest o kilka milimetrów szerszy, ale po użyciu większej siły da radę go wsadzić w konsole), zrobiłem przejściówki kostek i podłączyłem do VW. W wsadzie licznika zmieniłem tylko numer VIN, IMMO oraz PIN. Po zakodowaniu kluczy również zgodnie z instrukcją na poczatku tego tematu, Passat odpalił. Działają wszystkie wskaźniki (o dziwo jest nawet temperatura zewnętrzna) i prawie wszystko działa jak należy. Prawie bo cały czas świeci się kontrolka AirBag. Po zalogowaniu do sterownika poduszek mam błąd: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533), 62-00 - No or Incorrect Adjustment. Skasowanie go niestety nie pomaga, od razu pojawia się ponownie. Nie mam również połączenia z sterownikiem CAN GATEWAY. Możliwe, że te dwie rzeczy mają wspólne źródło problemu. Czy ktoś z forumowych fachowców mógłby poradzić jak rozwiązać ten problem? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1634 Napisano 29 Sierpnia 2012 Po zalogowaniu do sterownika poduszek mam błąd: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533), 62-00 - No or Incorrect Adjustment. Skasowanie go niestety nie pomaga, od razu pojawia się ponownie. Nie mam również połączenia z sterownikiem CAN GATEWAY. Możliwe, że te dwie rzeczy mają wspólne źródło problemu. Czy ktoś z forumowych fachowców mógłby poradzić jak rozwiązać ten problem? BYć może ten licznik audi nie posiada CAN GATEWAY i tu jest problem,w passatach po lifcie (przed nie sprawdzałem ) CAN GATEWAY znajduje sie w liczniku, bo mając licznik na stole moge połączyc sie z licznikiem i Can Gateway Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba51ryb Zgłoś #1635 Napisano 1 Września 2012 Witam Bardzo proszę o pomoc w doborze odpowiedniego licznika do mojego B5 1,9 tdi 2003 rok z licznikiem bez FIS. NR aktualnego licznika to: 3B0920 807A. Proszę o info w sprawie licznika z pełnym FIS-em oraz 1/2. Wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1636 Napisano 1 Września 2012 Witam Bardzo proszę o pomoc w doborze odpowiedniego licznika do mojego B5 1,9 tdi 2003 rok z licznikiem bez FIS. NR aktualnego licznika to: 3B0920 807A. Proszę o info w sprawie licznika z pełnym FIS-em oraz 1/2. Wielkie dzięki 3B0920 827A 1/2fis ,3B0920 847A -pełny fis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba51ryb Zgłoś #1637 Napisano 1 Września 2012 3B0920 827A 1/2fis ,3B0920 847A -pełny fis Wielkie dzięki, zaczynam szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba51ryb Zgłoś #1638 Napisano 2 Września 2012 Mam jeszcze jedno pytanie tzn.: z racji, że nie mam obecnie FIS muszę wymienić prawą manetkę do jego obsługi i czy mam kupić pierwszą lepszą dedykowaną pod ten model czy mam szukać manetki po konkretnym nr VW. Ps. Szukam licznika z pełnym FIS - może ktoś ma (na allegro jest kilka, ale z 1/2 FIS). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1639 Napisano 3 Września 2012 Zobacz sobie jaka manetka jest w B5 i takiej szukaj. Taka sama jest jeszcze w golfie 4, leonie 1, A6 C5, Superbie i pewnie jeszcze kilku innych z grupy vag z tych lat, także wybór jest spory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1640 Napisano 3 Września 2012 Mam jeszcze jedno pytanie tzn.: z racji, że nie mam obecnie FIS muszę wymienić prawą manetkę do jego obsługi i czy mam kupić pierwszą lepszą dedykowaną pod ten model czy mam szukać manetki po konkretnym nr VW.Ps. Szukam licznika z pełnym FIS - może ktoś ma (na allegro jest kilka, ale z 1/2 FIS). 4B0 953 503G dla limuzyny lub 4B0 953 503H dla kombi, taka sie nada:D na allegro jakies 40zł.,no i musisz dorobić troszke instalacji,ale to pewnie wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach