rysiek19 Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2009 Witam kolegów mam pytanie ,czy ktoś spotkał się z takim objawem jak rosnący stan oleju bo taki objaw się przydarzył koledze w polówce , silniczek jest na pełnym wtrysku wymienił czujnik temperatury zawór powrotu w listwie i nic nie pomogło, silnik pracuje równo vag też nic nie wykazał żadnych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 4 Maja 2009 Jakieś dodatkowe objawy? Typu większe spalanie, ubywający płyn chłodniczy. Polo jak mniemam benzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 4 Maja 2009 chyba innej opcji nie ma jak wyciekający płyn chłodniczy do oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #4 Napisano 5 Maja 2009 Jak oleju przybywa, to jakiegoś innego płynu ubywa :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 5 Maja 2009 Jak oleju przybywa, to jakiegoś innego płynu ubywa :-) Innej opcji nie ma Pewnie uszczelka pod głowicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter22 Zgłoś #6 Napisano 5 Maja 2009 miałem taki objaw w audi 80 po tym jak ojciec zalał jakiegos lewego paliwa w ASO wszystko wymienili dopiero jak brat zatankował tego samego paliwa i nastąpily te same objawy (rosnący stan oleju i auto nie jechało )doszli ze jest lipne paliwo . po zatankowani ze sprawdzonej stacji wszystko OK ale przyczyny mogą byc inne tak jak pisali koledzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2009 Uszczelka pod głowicą albo jeszcze gorzej... pęknięta głowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2009 Ale przecież jeśli płyn chłodniczy dostanie sie do oleju, tworzy emulsję, którą bardzo łatwo rozpoznać na bagnecie oraz dnie korka wlewu oleju. Rysiek, czy zauważyłeś na korku czy bagnecie jasny osad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 5 Maja 2009 walczyliśmy kiedyś z podobnym przypadkiem w sharanie ... lał wtryskiwacz rozruchowy i benzyna szła do oleju przez pierścienie tłokowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #10 Napisano 6 Maja 2009 Witam kolegów jak żeście pisali skoro coś przybywa to czegoś musi ubywać naj prawdopodobnie to jest benzyna bo po sprawdzeniu stanu oleju na bagnecie było by widać że jest woda a tu nic ,naj prawdo podobnie leje jakiś wtrysk ,tylko że silnik pracuje równo nie ma żadnych wibracji . Po przejechaniu ponad 1000 km. przybywa ponad 0.5 litra oleju Ormowiec-pisałeś że lał wtryskiwacz rozruchowy czy wtedy silnik chodził równo czy nim bujało . Peter-a pamiętasz co oni w ASO wymienili może na coś mnie naprowadzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2009 Silnik chodził normalnie, tylko sporo palił. Lał już po wyłączeniu zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2009 jak to zdjagnozować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 6 Maja 2009 Wyjąć go z kolektora. Wtryski robocze też mogą podlewać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach