gregus Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2009 podczas jazdy z niewielką prędkością i przy delikatnym hamowaniu wyraźnie z przodu po prawej stronie słychać lekki, miarowy stukot na przemian z ocieraniem i grzechotaniem na początku myślałem, że to klocki przy prawym kole, ale po podniesieniu samochodu i zakręceniu kołem okazało się, że dźwięk wydobywa się z miejsca gdzie półoś wchodzi do skrzyni czy w tym miejscu jest jakieś łożysko (słychać odgłosy jakby kulki się walały samodzielnie) a jeśli tak to jak się tam dostać, żeby to wymienić? co jeszcze innego mogło pójść, na co się nastawić? w zależności od usterki - czy da się z tym jeszcze pojeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 30 Kwietnia 2009 Przegub wewnętrzny do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregus Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) a czy w ten długi weekend da się zrobić jeszcze ok 100 km czy może lepiej go odstawić i w poniedziałek brać się do roboty? ja wiem że to głupie, ale wcześniej i tak nic nie zrobię a grzechot słychać od 2-3 dni czy to się nada? http://www.allegro.pl/item620601321_przegub_wewnetrzny_do_audi_vw_seat_nowy.html Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez gregus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2009 Myślę że jeszcze można jeździć, tylko nie szarp skrzynią i energicznie nie ruszaj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #5 Napisano 30 Kwietnia 2009 tylko nie szarp skrzynią i energicznie nie ruszaj.... tzn. nie pal kapci i ruszaj "na emeryta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregus Zgłoś #6 Napisano 30 Kwietnia 2009 ok, nawet tak ostatnio jeżdżę bo szkoda mi paliwa ale teraz już wiem dlaczego zaczęło mi walić... przesiadłem się na rower a żonie dałem samochód i się zaczęło... tylko ciiii.... bo jak to zobaczy to dopiero się zacznie ... dużo roboty z tą wymianą czy lepiej na warsztat podjechać? mam jednego mechanika od zawieszenia ale nie wiem czy czas mieć będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #7 Napisano 30 Kwietnia 2009 nie robiłem tego w B4, ale bez wymontowania całej półosi, kanału, kompletu końcówek spline i wolnego popołudnia raczej się nie obędzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 1 Maja 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=44049&highlight=wymiana+przegubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #9 Napisano 1 Maja 2009 No, ja mojej też dałem auto i mam to samo. Mech. wymienił przeguby oba i dalej napier...a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych Zgłoś #10 Napisano 1 Maja 2009 a czy ktoś sprawdza poziom oleju w skrzyni biegów ? może to już łożysko a nie przegub. i uszczelniacz też wymienić przy okazji. roboty jest na jakieś trzy godziny z kanału oczywiście.......sprawdzajcie poziom oleju w skrzyni proszę...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #11 Napisano 2 Maja 2009 Olej jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregus Zgłoś #12 Napisano 6 Maja 2009 Myślę że jeszcze można jeździć, tylko nie szarp skrzynią i energicznie nie ruszaj.... nie jeździłem, odstawiłem, rozruszałem uniaka bo ostatnio to on tylko "krótkie" miasto przegub wymieniony i na razie zapanowała cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #13 Napisano 7 Maja 2009 To powiedzcie co u mnie stuka ? I zaczyna dopiero po przejechaniu paru km. Ręce opadają, a mechanicy nic tam nie widzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregus Zgłoś #14 Napisano 8 Maja 2009 no to, że nic nie widać to o niczym nie świadczy. u mnie, jak mechanik wymontował przegub, opinia była jedna - przegub jest ok, osłona cała, smaru pełno tak jak powinno być ale powiedziałem żeby wymienić, to wymienili i teraz nie stuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach