MURGEN Zgłoś #1 Napisano 30 Kwietnia 2009 (edytowane) Czyli po kolei, mam vag.com 311, wchodze w silnik i na jakim kanale ktore okienko pokaze mi jakie jest napiecie na sondzie, mam podejrzenia ze padla, jak ja odepne to autko zdecydowanie lepij jezdzi. Edytowane 30 Kwietnia 2009 przez lukisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #2 Napisano 30 Kwietnia 2009 po pierwsze jak by padła to miałbyś błąd na vagu, po drógie nie wiem jak u ciebie ale w niektórych paskach są dwie (np. 1.8t) przed i za kat.em.. Obiawami padnięcia lambdy jest zbyt niskie bądź brak napięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2009 odswierzanie jest slabe zeby stwierdzic.oscyloskop prawde powie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #4 Napisano 30 Kwietnia 2009 A jak sprawdze miernikiem na odpietej kostce?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #5 Napisano 30 Kwietnia 2009 U mnie jak padła lambda ... to chodzi... jak świnia którą potraktowano prądem... a jak sie rozgrzeje to jak ciągnik ktory wiezie tą świnie do skupu... A na wagu była linia ciagła i co jakis czas jakis skok... no i błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2009 Mi wyskakuja takie bledy 00537 - Regulacja Sondy Lambda 19-10 - Dolna wartosc graniczna - Intermittent 00516 - Styk biegu jalowego -F60 30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #7 Napisano 21 Października 2009 KOLEGO MURGEN " 00516 - Styk biegu jalowego -F60 30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa " jak rozwiazales ten blad? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #8 Napisano 21 Października 2009 KOLEGO MURGEN " 00516 - Styk biegu jalowego -F60 30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa " jak rozwiazales ten blad? to taczej nie w tym temacie, bo tutaj dyskusja dotyczy raczej lambdy, a nie przepustnicy, której dotyczy błąd. Zachęcam do znalezienia angielskiego odpowiednika błędu - będzie wiadomo coś konkretnego... ---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:48 ---------- edit: zgodnie z tym, co piszą tutaj panowie, jeśli nie dasz rady zrobić adaptacji przepustnicy (instrukcja jest na forum), to może oznaczać, że trzeba się rozejrzeć za nową (przepustnicą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #9 Napisano 10 Marca 2010 Koledzy vag pokazal mi bledy: 004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit P1116 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 226 Mileage: 154894 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str (no units): 1.00 (no units): 0.0 Bin. Bits: 11001001 008785 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Negative Lead: Open Circuit P2251 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Mileage: 154968 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 777 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str (no units): 1.00 (no units): 0.0 Bin. Bits: 10000001 teraz pytanie czy sonda walnieta czy szukac innej przyczyny. Jak moge sprawdzic czy sonda dziala poprawnie? oscyloskopu nie posiadam niestety. Samochod to vw t5 2.5 tdi 130. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach