Skocz do zawartości
MURGEN

Jak sprawdzic sonde lambda.

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli po kolei, mam vag.com 311, wchodze w silnik i na jakim kanale ktore okienko pokaze mi jakie jest napiecie na sondzie, mam podejrzenia ze padla, jak ja odepne to autko zdecydowanie lepij jezdzi.

Edytowane przez lukisio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze jak by padła to miałbyś błąd na vagu, po drógie nie wiem jak u ciebie ale w niektórych paskach są dwie (np. 1.8t) przed i za kat.em..

Obiawami padnięcia lambdy jest zbyt niskie bądź brak napięcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odswierzanie jest slabe zeby stwierdzic.oscyloskop prawde powie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdze miernikiem na odpietej kostce??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak padła lambda ... to chodzi... jak świnia którą potraktowano prądem... a jak sie rozgrzeje to jak ciągnik ktory wiezie tą świnie do skupu...

 

 

A na wagu była linia ciagła i co jakis czas jakis skok... no i błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi wyskakuja takie bledy

 

00537 - Regulacja Sondy Lambda

19-10 - Dolna wartosc graniczna - Intermittent

00516 - Styk biegu jalowego -F60

30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOLEGO MURGEN " 00516 - Styk biegu jalowego -F60

30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa " jak rozwiazales ten blad?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KOLEGO MURGEN " 00516 - Styk biegu jalowego -F60

30-00 - Przerwa lub zwarcie do Plusa " jak rozwiazales ten blad?

to taczej nie w tym temacie, bo tutaj dyskusja dotyczy raczej lambdy, a nie przepustnicy, której dotyczy błąd. Zachęcam do znalezienia angielskiego odpowiednika błędu - będzie wiadomo coś konkretnego...

 

---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 12:48 ----------

 

edit: zgodnie z tym, co piszą tutaj panowie, jeśli nie dasz rady zrobić adaptacji przepustnicy (instrukcja jest na forum), to może oznaczać, że trzeba się rozejrzeć za nową (przepustnicą).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy vag pokazal mi bledy:

004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit

P1116 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 226

Mileage: 154894 km

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

(no units): 1.00

(no units): 0.0

Bin. Bits: 11001001

 

008785 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Negative Lead: Open Circuit

P2251 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 4

Mileage: 154968 km

Time Indication: 0

 

Freeze Frame:

RPM: 777 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Mass Air / Rev.: 240.0 mg/str

(no units): 1.00

(no units): 0.0

Bin. Bits: 10000001

 

teraz pytanie czy sonda walnieta czy szukac innej przyczyny. Jak moge sprawdzic czy sonda dziala poprawnie? oscyloskopu nie posiadam niestety. Samochod to vw t5 2.5 tdi 130.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności