Skocz do zawartości
sssara1

Demontaz czujnika abs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Musze wymienic czujnik abs i nie wiem jak go wyciagnac.Podobno trzeba go wyciagac,wykrecac (prawo-lewo) poniewaz jest tylko wcisniety,czy to prawda?Probowalem ale strasznie ciezko idzie a nie chce czegos zepsuc.:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popsiukaj czymś w stylu WD-40, odczekaj chwilkę i ciągnij, kręcąc delikatnie prawo - lewo. ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak opisałeś, jest na wcisk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bedziesz wkladal czujnik spowrotem, kup smar miedziany i posmaruj go nim. Bedzie latwiej wchodzil i sie przy wyciaganiu TAK nie zapiecze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro z rana bede dzialal,dzieki za wszystkie porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłaczę się do tematu

Próbowałem wyciągnąć ten czujnik i nie chce wyjść za żadne skarby.

Obraca się ta ciemna cześć jakby plastikowa a ta jaśniejsza która jest osłaniana przez gumkę siedzi zapieczona na amen. Czy jak obróciłem o 180 stopni tą czarną cześć to znaczy że czujnik jest do wyrzucenia? czy można tym kręcić dookoła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak właśnie zrobiłem, i czujnik był do wyrzucenia. Od razu komp pokładowy pokazywał błąd ABS. Resztki z czujnika wydłubałem od strony przegubu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam ten sam problem, za cholerę nie mogę wyciągnąć resztki czujnika, tj. metalowej tulejki, z tego co widzę ściągnięcie bębna też mi za dużo nie da, no chyba że pościągam cylinderki, tarcze itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik abs jest bardzo ciezko wyjac bez uszkadzania wyjecie go to prawdziwe szcescie :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam taki problem że świeci mi sie kontrolka abs i sprawdzałem wszystkie koła okazało sie że w przednim lewym kole czujnik siedzi bardzo luźno po prostu tak sobie lata. Czujnik nie wygląda na uszkodzony tylko jak go wyciągnąłem to wyleciały jakieś cieniutkie blaszki. Teraz nawet jak kupie nowy czujnik to chyba też będzie luźny bo na allegro oglądałem te czujniki i wyglądają jak ten stary nie mają żadnej tuleji czy mocowania żeby sztywno siedział. jak to powinno być mocowane??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę, że potrzebujesz to:

bez tytu?u.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie było to samo tez czujnik do wymiany, niestety krecenie nic nie dało a psikałem WD40 juz dzien wczesniej zeby byla lepsza penetracja i nic ukrecilem a czujnik musialem wydlubac caly z tego obudowy, troche roboty ale przy zakladaniu nowego nie bylo problemu, tylko uwazajcie jak bedziecie wydlubywac czujnik z gniazda zeby nie udzkodzic takiej tulejki metalowej w ktory ten czujnik wchodzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób ustawia się czujniki po wsunięciu w gniazdo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wkladasz i nic nie robisz on ma swoje miejsce i musi wejsc do konca po odpaleniu auyta bedzie dalej swiecil abs ale jak przejedziesz sie kawalek to zgasnie :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale jak przejedziesz sie kawalek to zgasnie
ewentualnie w pamięci sterownika pozostanie błąd ;)

... o czym czasami trzeba pamiętać.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego załącz nowy czujnik i najlepiej skasuj błąd vag-iem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Obudowę, tudzież jej resztki można wydobyć za pomocą zgrabnego przecinaka, bądź dobre płaskiego śrubokręta. Po odpowiedniej liczbie uderzeń, okręceń można wydłubać całą obudowę bez konieczności rozbierania przegubu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności