sssara1
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sssara1
- Urodziny 06.07.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzeg
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 90KM (AHU)
-
Rok produkcji
1997
-
Ja tez mialem problem z szyberdachem,do tylu szedl bez problemu ale przy zamykaniu jechal krzywo i cos go blokowalo.Slychac rowniez bylo ze przy zamknietym dachu,szyba latala.Kupilem na szrocie drugi,kompletny dach i zabralem sie za wymiane.Zdemontowalem raczki,lampki,sloneczniki,zrzucilem uszczelki drzwi.Po 20 minutach podsufitka lezala na fotelach.Nastepnie 10 srub typu torx i szyber wyjechal na podworko,okazalo sie na prowadnice jezdza po plastikowych slizgach ktore z prawej strony sie polamaly.Jest to czesc nierozbieralna i w tym przypadku konieczna byla wymiana calego elementu;(Troche kosztowal.Skladanie szlo tak szybko jak i rozbieranie,trzeba pilnowac aby nie usyfic tapicerki. Zalozylem dach z rocznika 2000 i ona ma inne podlaczenie elektryczne,ja mam 3 kable ktore ida od wlacznika szyberdachu a z silniczka wychodzi 5 kabelkow.Moze ktos wie przy okazji jak to polaczyc ze soba?
-
Jutro z rana bede dzialal,dzieki za wszystkie porady.
-
Witam Musze wymienic czujnik abs i nie wiem jak go wyciagnac.Podobno trzeba go wyciagac,wykrecac (prawo-lewo) poniewaz jest tylko wcisniety,czy to prawda?Probowalem ale strasznie ciezko idzie a nie chce czegos zepsuc.
-
Mam tez tak zrobione tylko na zielono,efekcik dodaje uroku i w nocy nie przeszkadza.Delikatne swiatlo ladnie i delikatnie jest rozproszone po podlodze,ja podlaczylem pod wlacznik swiatel (3 diody na listwie na stronie).
-
Witam Robie niby wszystko tak jak w tych wszystkich instrukcjach a i tak nie działa.Instaluje Vag coma 409.1 wkladam w usb i podczas instalki nie wykrywa oprogramowania do usb.Sciaglem jakies stery ale dalej bez rezultatu,macie jakies pomysly?
-
Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B!!
sssara1 odpowiedział bimbol → na temat → Elektryka, oświetlenie
Dzisiaj grzebalem przy hamulcach i ruszylem czujniki ABS,przekrecilem je w lewo i prawo ale zostawilem na swoich miejscach.Na desce zapalila sie kontrolka ABS-u i miga mi prosto w twarz na srodku czerwony wykrzyknik w nawiasie,( pasek 97r.tdi,zielona deska).Hamulce i abs dzialaja bez zarzutu,czym zlikwidowac kontrolki,vagiem? -
Wycieraczki po wyłączeniu zatrzymują sie w połowie szyby
sssara1 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Smarowanie pomaga tylko na jakis czas,bez powodu sie nie zatarlo.Ja to rozbieralem i czyscilem 2 x.Z a trzecim kupilem mechanizm,(150zl na allegro) i spokój od dwoch lat. -
Wyciagale nawiewy przy pomocy 4 nozy,troche sily fizycznej i w ciagu 15-20 minut mamy wszystko na wierzchu.Jednak nastepnyproblem to wyciagniecie zarowek,niezle jakis lebski Helmut glowil sie jak utrudnic zycie posiadaczom paskow.Ale jest na to prosty sposob. Potrzebujemy szczypce (niekonieczne),waski srubokret i igle. Igle wsadzamy,miedzu oprawke zarowki ile sie da,mozna pare razy puknac czyms lekkim.Jest tam mala zapadka do ktorej niema dojscia dlatego trzeba ja odgiac w/w igla.Nastepnie od od gory wypychamy oprawke wkretakiem,lub ciagniemy szczypcami nad igla.W ten sposob mamy nieszczesna zarowke na wierzchu gotowa do naprawy,wymiany lub cokolwiek innego chcemy z nia zrobic.
-
Tez mialem problem z drganiami,zaczalem od wieszakow gumowych.Wymienilem ale telepalo nadal,podejzenie padlo na element elastyczny czyli splotke.Wywalilem ja i wstawilem dluzsza,przy okazji polecial katalizator(wyrzucilem srodek).Spokoj od 13 miesiecy.
-
zatarte sworznie ramion wystarczyło je wybić wyczyścić i przesmarować tulejki i gotowe przyczyną jest dostająca się tam woda Wlasnie dlatego kupywalem nowe,po czyszczeniu ponownie sie zatarly.Nowe czyszczenie i uszczelnianie nic niepomoglo.
-
220 to stanowczo za drogo.Tez kiedys szukalem tego elementu i na allegro oglasza sie kupe ludzi ktorzy maja rozne czesci do paskow.Wyslalem do kilku pare maili z zapytaniem o ta czesc.80% ludzi ja mialo i kupilem ja za 100zl plus wysylka
-
Witam W moim autku cos tlucze z przodu od jakiegs czasu wiec udalem sie do mechanika,przetrzepal cale zawieszenie i stwierdzil ze wszystko jest oki.Glownym podejrzanym zostala maglownica:mad:.Czyli jedyne wyjscie to regeneracja,proba regulacji "magiczna" sruba niczego niedala poniewaz niemoza jej ruszyc. Wczesniej gdy jeszcze nic nie tluklo,drgania na kierownicy pojawialy sie przy predkosci ok.140km/h,teraz jak tlucze drgania juz sa przy ok.110-115km/h. Co sie stanie jak tego nienaprawie teraz?Czy za kilka miechow bede mial wibracje na kierownicy przy 60km/h? Pytam bo auto od dwoch lat mam w Irlandii a tutejsi medrcy nigdy nieslyszeli o regeneracji,dla nich juz to jest BIG JOB.Chyba bede musial jechac specjalnie do polski aby to naprawic.