tmstp Zgłoś #1 Napisano 16 Kwietnia 2009 Jak w tytule - konkretnie mi chodzi o to czy musze rozbierac przod czy nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #2 Napisano 16 Kwietnia 2009 Jak byles dobry z gimnastyki to nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #3 Napisano 16 Kwietnia 2009 Nie musisz Jak byles dobry z gimnastyki to nie. Dokładnie jak Marcin napisał. Musisz się uzbroić w klucz 19 albo 22 odciągnąć napinacz paska zdejmujesz stary pasek i zakładasz nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 16 Kwietnia 2009 Dokładnie jak Marcin napisał. Musisz się uzbroić w klucz 19 albo 22 odciągnąć napinacz paska zdejmujesz stary pasek i zakładasz nowy. Paska nie zmieniałem, zmieniałem napinacz po tym jak wymyłem silnik, ale coś mi się zdaje że najpierw trzeba jeszcze zrzucić pasek od klimy, oczywiście mogę się mylić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #5 Napisano 16 Kwietnia 2009 Trzeba trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #6 Napisano 16 Kwietnia 2009 No wlasnie tak mi sie wydaje ze trzeba zwalic pasek od klimy. A wisko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 16 Kwietnia 2009 A wisko? No właśnie trzeba się troszkę pogimnastykować z tym paskiem żeby ominąć wiatrak chłodnicy. Oprócz paska klimy nie musisz nic więcej rozbierać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaNsiN Zgłoś #8 Napisano 17 Kwietnia 2009 kolego jest troszkę gimnastyki z wymianą paska bo mało miejsca z przodu, ale da się zrobić. Zrzucasz pasek klimy, następnie jak J@ceq pisał używasz klucza do poluzowania napinacza paska klinowego, ściągasz pasek zakładasz nowy i masz zrobione. p.s. ja sobie zrobiłem najazdy na podwórku bo nie mam kanału...ściągnąłem osłonę dolną silnika i miałem lepszy dostęp do paska klimy. Tam też jest napinacz i luzujesz śruby i dopiero ściągasz pasek klimy. Jak ściągniesz ten pasek to reszta roboty jest już łatwa. I pamiętaj - nie rób nic na siłę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio007 Zgłoś #9 Napisano 17 Kwietnia 2009 Najlepiej zrob to od dolu! Jest duzo latwiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #10 Napisano 15 Lutego 2013 Witam Panowie powiedzcie mi czy w moim pasku 2001r 1.9TDI 10KM AVF do wymiany napinacza paska alternatora potrzeba jest rozbierać cały przód czy jest może jakiś patent żeby się dostać bez rozwalania? Strzelił mi dziś napinacz i muszę go jutro wymienić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #11 Napisano 15 Lutego 2013 Przy silnikach 1.9 - 101, 115, 130km wymienia się tak samo ten napinacz i zdejmowanie przodu nie jest konieczne, tutaj pomocny filmik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #12 Napisano 16 Lutego 2013 no i napinacz wymieniony jednak trzeba było cały przód demontować bo nie miałem możliwości odkręcić napinacza od paska sprężarki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #13 Napisano 16 Lutego 2013 jak nie masz kanału położyć się pod auto ( można na lewarku trochę podnieść) , klucz 10 czy imbus już nie pamiętam 2 śrubki popuścić i pasek zdjąć , potem napinacz odciągnąć kluczem 19 czy ręką i wymiana ot wszystko, po co przód demontować ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #14 Napisano 17 Lutego 2013 klucze które posiadałem (imbus 6) nie mieściły się by je wsadzić w śrubę więc musiałem zdjąć przód były około 1cm za szerokie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzatis Zgłoś #15 Napisano 17 Lutego 2013 klucze które posiadałem (imbus 6) nie mieściły się by je wsadzić w śrubę więc musiałem zdjąć przód były około 1cm za szerokie Kolego a nie wpadłeś na pomysł aby skrócić imbusa, ot i to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #16 Napisano 17 Lutego 2013 ew. zamiast ciac kupic sama nakladke na 10 klucz - kosz masakryczny bo ok 5zl a roboty mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #17 Napisano 8 Kwietnia 2016 Spróbuję tutaj odgrzać kotleta może ktoś miał taki problem i się z tym uporał, a mianowicie niecały rok temu i 11kkm temu miałem wymieniany pasek wieloklinowy na chwilę obecną jest strasznie wytarty po całości, widać na nim micro drobinki metalu oraz jeden bok na tyle wytarty że widać te "włoski". Co może tak wpływać na zużycie tego paska? na zdjęciu widać jak "świeci" się pasek i nawet rolka pod nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chuck norris Zgłoś #18 Napisano 8 Kwietnia 2016 Ta część paska pracuje jedynie po napędzie wiska. W swoim po tysiącu km jak założyłem nowy napinacz z paskiem zauważyłem że zewnętrzna część paska dość szybko się zużywa bo nie widać już napisów i ewidentnie niszczy się gładź na pasku. Na kole od wiska nie widać żadnych elementów które mogłyby niszczyć pasek. Możliwe że to wadliwe paski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #19 Napisano 9 Kwietnia 2016 A do dzisiaj jak u Ciebie z tym paskiem nadal się niszczy czy wymiana paska pomogła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chuck norris Zgłoś #20 Napisano 12 Kwietnia 2016 Wymieniłem go niecały miesiąc temu razem z napinaczem i zaobserwowałem to po ok 1000km, w razie jakby się rozlatywal to mam jeszcze stary contitecha który po 30kkm wygląda jak nowy i nie jest nigdzie spękany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach