electric000 Zgłoś #421 Napisano 27 Marca 2015 Dodam jeszcze,że na forum audi a4 był podobny temat,i gościu zainwestował w napinacz z ASO,i niestety na niewiele sie to zdało,bo poprawa była minimalna,jedyne co to bład zniknoł. Czyli musiala być jakaś inna przyczyna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #422 Napisano 27 Marca 2015 (edytowane) Pewnie tak,gościu miał już dość szukania przyczyny,zostawił problem nie rozwiązany, jezdzi dalej,z rana grzechotka. Jak kolego robisz tak jak piszesz 12tyś rocznie,to sam bym się skusił na ten zamiennik,powinien wytrzymac ze trzy lata. Edytowane 27 Marca 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #423 Napisano 27 Marca 2015 oby wytrzymał bo u mnie ponad rok wytrzymał i znow koszty wymiany nie mowiac o nerwach , i kasa za reklamacje chyba przedadła , 1000 zł w plecy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #424 Napisano 27 Marca 2015 (edytowane) To u mnie też po gwarancji,bo kupowałem też w Krakowie na Łużyckiej,za napinacz dałem 400zł Edytowane 27 Marca 2015 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #425 Napisano 27 Marca 2015 Kolego Krepa Jesli zaplaciles 1000zł i pojezdziles troche ponad rok to juz chyba lepiej pomyslec o oryginale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #426 Napisano 27 Marca 2015 jedynie używka tak jak w moim przypadku , ale z audi A4 B7 wchodzi w grę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #427 Napisano 27 Marca 2015 witam dzis zmieniłem olej na motula 5w30 i na razie cisza nic nie klepie ale po bardziej dynamicznej jezdzie zapaliła sie lampka od oleju mrygła 3 razy i zgasła wczesniej był olej castrol 5w40 czy zapalenie sie lampki moze sygnalizowac ze pompa juz niedomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
electric000 Zgłoś #428 Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) Panowie na co uważać przy wymianie napinacza ? chciałbym to samemu wymienić Jak oznaczacie wałek aby później włożyć go w tym samym położeniu ? Edytowane 28 Marca 2015 przez electric000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #429 Napisano 28 Marca 2015 Do f1mlody. Zmieniłeś olej o większej lepkości na olej o mniejszej lepkości. Przy dynamicznej jeździe 5W30 ma gorszy film olejowy,czyli słabiej uszczelnia silnik/ mniejsze ciśnienie/. Pozostaje sprawdzenie ciśnienia oleju. A na 5W40 lampka od ciśnienia oleju nie zapalała się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #430 Napisano 28 Marca 2015 tak tez zapalała sie dzis postaram sie zmierzyc jeszcze raz cisnienie bo wczesniej przy obrotach około 5tys było 4,5 bara nie wiem czy to czasem nie wina czyjnika oleju bo wczesniej ktos załozył nowy ale chinski i zapalała sie bardzo czesto ja kupiłem tez zamiennik za 10zł sprzedawca zapewniał ze przy nim zadne cyrki sie nie beda działy podmienie na uzywke ale ori i zobacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #431 Napisano 28 Marca 2015 Pamietaj, ze sprzedawca ZAWSZE powie ci wszystko co chcesz usłyszeć - byle sprzedać towar :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #432 Napisano 28 Marca 2015 nie dam tyle kasy za orginał , zreszta planuje sie pozbyc passata w tym roku bo na budziku ma 368 tys a ile faktycznie ma to nikt nie wie , a powoli to sie sypie to tamto , nnie mam zamiaru w stare auto dokladac , w stara babe bys dołozył ? kupisz perfumy , kremy na noc a i tak bedzie stara :sese2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #433 Napisano 28 Marca 2015 Można zawsze zmienić na nowszy model!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #434 Napisano 28 Marca 2015 W starą babę - NIE. Ale starej babie + TAK Skoro masz go opchnac, to zrób jak najtaniej, byle było OK . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #435 Napisano 28 Marca 2015 nie dam tyle kasy za orginał , zreszta planuje sie pozbyc passata w tym roku bo na budziku ma 368 tys a ile faktycznie ma to nikt nie wie , a powoli to sie sypie to tamto , nnie mam zamiaru w stare auto dokladac , w stara babe bys dołozył ? kupisz perfumy , kremy na noc a i tak bedzie stara A wiesz że kończę regenerować Twój napinacz???:gwizdze wiesz ile w nim było szlamu? Matko ty moja ale na 99% coś z tego będzie. Pomogła nafta kolejowa, wszelakie specyfiki do mycia przy tym cudzie to lipa. Kolejarz od którego odkupiłem 5 litrówkę pracuje na warsztatach gdzie robią kapitalne remonty lokomotyw używają tego do mycia elementów silników, odkręcania zapieczonych śrub powiem krótko rewelka WD40 to przy tym zwykły dezodorant. A wracając do napinacza jego budowa nie jest tak skomplikowana jak by się wydawało, był co prawda jeden problem przy rozebraniu ale został pokonany. Jak zauważyłem główny powód zgonu Twojego napinacza to wszechobecny nagar z oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #436 Napisano 28 Marca 2015 i tak zrobie , rozgladam sie za toyota awensis lub corolla choc na honde accord tez patrze łaskawie , ma byc w benzynie i na łancuszku rozrzadu i wersja japonska krajówka , taka szukam , co z tego wyjdzie zobaczymy , juz wole upolowac dziadzka z polski jak z niemiec :dance kolego wladek 1181 fajnie ze umiesz pomajstrowac cos przy aucie , ja tez cos niecos łape w tym temacie ale ogolnie to remontu silnika czy wymiana napinacza to ni chu chu , nie kumam , ja wole w budowlance robic bo to mi idzie dobrze i kase przynosi ale...zycze bys go naprawiłi i dalej ci słuzył , i tu sie ciebie chwali ..kupiłes uzywke , reanimujesz ja a nie tak jak niektórzy na łatwizne i do aso , tylko po co przepłacac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #437 Napisano 28 Marca 2015 Jak skończę to na próbę pójdzie do mojego wozidła, mój co prawda jeszcze trochę pewnie posłuży bo po wymianie cewki nie wyrzuca już błędu ale z czystej ciekawości chcę sprawdzić czy reanimacja przyniesie efekt. A jestem na 99% pewien że przyniesie, na zmianę ciśnienia reaguje idealnie i zdecydowanie szybciej niż gdy otrzymałem go od ciebie a więc wszystko powinno grać i buczeć. Zawsze ten ponad tysiak zostaje w kieszeni.:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #438 Napisano 28 Marca 2015 To może kolega podzieli się wiedzą jak to ustrojstwo zreanimować,też bym spróbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
f1mlody Zgłoś #439 Napisano 28 Marca 2015 i dalej w temacie jest lipa dzis po zrobieniu duszej trasy znowy zapalila sie kontrolka i znow klepie co ciekawe po chwili postoju zgaszonego auta i ponownym odpaleniu cisza cos mi sie wydaje ze jest problem z pompa oleju mia ktos podobny przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #440 Napisano 28 Marca 2015 To może kolega podzieli się wiedzą jak to ustrojstwo zreanimować,też bym spróbował. Niebawem w dziale warsztat pojawi się foto relacja, nie mam zamiaru ukrywać sposobu reanimacji wolał bym tylko najpierw przeprowadzić próby na własnym aucie a potem chwalić się po całości. Cierpliwości:kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach