dawid19vd Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2009 Mam problem odnośnie chyba świec. Posiadam passata 2.0tdi ze skrzynią dsg. Jeżeli daje cały gaz około na 4 biegu i jak ma zredukowac np do wyprzedzenia to szarpnie i zapala się kontrolka świec żarowych i auto przestaje juz ciągnąć traci moc. Muszę sie wtedy zatrzymać zgasić silnik i znów zapalić. Co może być przyczyną tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carster Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2009 tylko po podpięciu pod kompa będziesz wiedział co boli twój samochód, nie musi to być wcale problem ze świecami żarowymi i raczej nie jest ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2009 Na pewno to nie jest problem ze świecą , pompa paliwa lub wtryskiwacz , ale jak kolega napisał bez diagnozy można tylko gdybać !!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2009 Ja stawiam na zbyt duże ciśnienie doładowania, pewnie skończy się fleszem sterownika silnika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Karolofix Zgłoś #5 Napisano 28 Kwietnia 2009 ale może to czujnik stopu... tzn. hamulca. Ostatnio jechałem i przy wyprzedzaniu to samo co ty. A pózniej tylko do 2200 obr/min. Stanąłem zgasiłem poczekałem troszeczke i oki. Ale wczoraj po kilkukrotnym naciśnieciu pedału hamulca znowu zaczęła migać mi kontrolka świec żarowych. Może sprawdź najpierw ten czujnik... idę dzisiaj zobaczyć jakten czujnik wygląda. Gdzies czytałem ze to moze być przyczyna że silnik przechodzi prze to w tryb awaryjny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #6 Napisano 28 Kwietnia 2009 stop zanotuje miganie kontrolki ale nie spadek mocy w trybie awaryjnym.bardziej namiesza pedal sprzegla b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok Zgłoś #7 Napisano 4 Maja 2009 >>>>>dawid19vd I co było twemu czterokołowcowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny2108 Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2009 W moim pasiorze w pewnym momencie zapaliła się żółta kontrolka silnika. Podczas jazdy nie odczuwałem żadnego spadku mocy, autko normalnie śmigało. Po wizycie w ASO zdiagnozowano, że jedna świeca żarowa padła. Zalecono jej wymianę oraz wszystkich pozostałych, bo wkrótce też będą padać. Na przeglądzie wymieniłem wszystkie. Ale... W poprzednim MONDEO miałem wiele razy przypadek, że zaświecała się kontrolka świec (żółta spiralka) właśnie podczas wyprzedzania, spadała moc i silnik pracował głośniej... I zawsze diagnozowano awarię wtryskiwacza. Po podpięciu pod kompa problem znikał... do następnego razu, czyli kolejne 10tys (a czasem 3 tys) i znów to samo :mad: Pożegnałem się z Fordem :D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2009 mam podobny problem jak dawid19vd dodatkowo wyświetlił sie równiez komunikat o tym żeby pojechac do warsztatu zresetowałem komputer domowym sposobem i wszystko jest ok no jednak chciałbym wiedzieć co jest powodem takiego zachowania sie auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #10 Napisano 13 Maja 2009 może to być za duże ciśnienie doładowania jak u mnie. co oznacza kolego Jetta Gt flesz sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #11 Napisano 13 Maja 2009 Wgranie nowego oprogramowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok Zgłoś #12 Napisano 14 Maja 2009 ... za duże ciśnienie doładowania .. i co to oznacza w praktyce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #13 Napisano 14 Maja 2009 na cisnienie doladowania w pasku jaest cos innego niz soft Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlos Zgłoś #14 Napisano 15 Maja 2009 zbyt duze cisnienie doladowania to nic innego jak zbyt wysokie cisnienie daje turbina i komputer wtedy przerzuca silnik w tryb awaryjny i pracuje on na 70 % mocy. ja z moim passkiem jeszcze nic nie zrobiłem bo poki co tylko w trasie mi sie to przydaza i mechanik powiedfzial mi zebym najpierw przejezdził ze 2 zbiorniki na vervie ona ma dobre wlasciwosci smarujace i czyszczace a potem zobaczymy bo przyczyny moga byc:walniety czujnik n75,nieszczelne przewody,nagar w turbinie blokujacy kierownice turbiny. Ale o wgraniu nowego softu nie słyszałem wiec jestem zinteresowany tym wątkiem pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #15 Napisano 17 Maja 2009 wszystko zalezy od tego jaki błąd się pojawia może to być: - sterownik czasu rozgrzewania swiec zarowych lub elektryczne usterki w obwodzie pradowym swiec zarowej 1-4 cylindra. W przypadku sterownika; sterownik czasu rozgrzewania przesyła nieprawidłowe dane do sterownika silnika. Problem występował dla sterowników WLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #16 Napisano 20 Maja 2009 tylko po podpięciu pod kompa będziesz wiedział co boli twój samochód, nie musi to być wcale problem ze świecami żarowymi i raczej nie jest ... Dokładnie i od tego zawsze trzeba zaczynasz szukanie usterek w aucie. Poza tym, jak masz ochotę sprawdzić sobie świeczki, możesz np. tym sposobem: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach