Skocz do zawartości
dawid19vd

Problem z świecą żarową

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem odnośnie chyba świec.

Posiadam passata 2.0tdi ze skrzynią dsg.

Jeżeli daje cały gaz około na 4 biegu i jak ma zredukowac np do wyprzedzenia to szarpnie i zapala się kontrolka świec żarowych i auto przestaje juz ciągnąć traci moc. Muszę sie wtedy zatrzymać zgasić silnik i znów zapalić.

Co może być przyczyną tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko po podpięciu pod kompa będziesz wiedział co boli twój samochód, nie musi to być wcale problem ze świecami żarowymi i raczej nie jest ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno to nie jest problem ze świecą , pompa paliwa lub wtryskiwacz , ale jak kolega napisał bez diagnozy można tylko gdybać !!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na zbyt duże ciśnienie doładowania, pewnie skończy się fleszem sterownika silnika...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Karolofix

ale może to czujnik stopu... tzn. hamulca. Ostatnio jechałem i przy wyprzedzaniu to samo co ty. A pózniej tylko do 2200 obr/min. Stanąłem zgasiłem poczekałem troszeczke i oki. Ale wczoraj po kilkukrotnym naciśnieciu pedału hamulca znowu zaczęła migać mi kontrolka świec żarowych. Może sprawdź najpierw ten czujnik... idę dzisiaj zobaczyć jakten czujnik wygląda. Gdzies czytałem ze to moze być przyczyna że silnik przechodzi prze to w tryb awaryjny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stop zanotuje miganie kontrolki ale nie spadek mocy w trybie awaryjnym.bardziej namiesza pedal sprzegla b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok

>>>>>dawid19vd

 

I co było twemu czterokołowcowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasiorze w pewnym momencie zapaliła się żółta kontrolka silnika. Podczas jazdy nie odczuwałem żadnego spadku mocy, autko normalnie śmigało.

Po wizycie w ASO zdiagnozowano, że jedna świeca żarowa padła.

Zalecono jej wymianę oraz wszystkich pozostałych, bo wkrótce też będą padać.

Na przeglądzie wymieniłem wszystkie.

Ale...

W poprzednim MONDEO miałem wiele razy przypadek, że zaświecała się kontrolka świec (żółta spiralka) właśnie podczas wyprzedzania, spadała moc i silnik pracował głośniej... I zawsze diagnozowano awarię wtryskiwacza. Po podpięciu pod kompa problem znikał... :) do następnego razu, czyli kolejne 10tys (a czasem 3 tys) i znów to samo :mad::mad::mad:

Pożegnałem się z Fordem :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok

mam podobny problem jak dawid19vd

dodatkowo wyświetlił sie równiez komunikat o tym żeby pojechac do warsztatu zresetowałem komputer domowym sposobem i wszystko jest ok

no jednak chciałbym wiedzieć co jest powodem takiego zachowania sie auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to być za duże ciśnienie doładowania jak u mnie. co oznacza kolego Jetta Gt flesz sterownika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgranie nowego oprogramowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość goldenlok

... za duże ciśnienie doładowania .. i co to oznacza w praktyce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na cisnienie doladowania w pasku jaest cos innego niz soft

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbyt duze cisnienie doladowania to nic innego jak zbyt wysokie cisnienie daje turbina i komputer wtedy przerzuca silnik w tryb awaryjny i pracuje on na 70 % mocy. ja z moim passkiem jeszcze nic nie zrobiłem bo poki co tylko w trasie mi sie to przydaza i mechanik powiedfzial mi zebym najpierw przejezdził ze 2 zbiorniki na vervie ona ma dobre wlasciwosci smarujace i czyszczace a potem zobaczymy bo przyczyny moga byc:walniety czujnik n75,nieszczelne przewody,nagar w turbinie blokujacy kierownice turbiny. Ale o wgraniu nowego softu nie słyszałem wiec jestem zinteresowany tym wątkiem

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy od tego jaki błąd się pojawia

 

może to być:

 

- sterownik czasu rozgrzewania swiec zarowych lub elektryczne usterki w obwodzie pradowym swiec zarowej 1-4 cylindra.

 

W przypadku sterownika; sterownik czasu rozgrzewania przesyła nieprawidłowe dane do sterownika silnika.

 

Problem występował dla sterowników WLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko po podpięciu pod kompa będziesz wiedział co boli twój samochód, nie musi to być wcale problem ze świecami żarowymi i raczej nie jest ...

Dokładnie i od tego zawsze trzeba zaczynasz szukanie usterek w aucie. Poza tym, jak masz ochotę sprawdzić sobie świeczki, możesz np. tym sposobem:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności