Gość Zgłoś #41 Napisano 17 Września 2009 a z jakimi klockami to polaczyles ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #42 Napisano 17 Września 2009 a z jakimi klockami to polaczyles ? Z fds1323 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #43 Napisano 18 Września 2009 Z fds1323 nie inaczej tylko wychodzi, że klocki są droższe od *dwóch* kompletów tarcz ---------- Post added at 08:32 ---------- Previous post was at 08:32 ---------- ale warto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #44 Napisano 13 Listopada 2009 (edytowane) w temacie Mikody, to już niedługo (w ciągu miesiąca) będę miał do oddania wspomniany komplet tarcz 288 mm - może ktoś się pokusi na te tarcze. Nie pokrzywione, bez śladu rantu tarcze będą do oddania... Zamówiłem już 312tki pod zaciski wielotłoczkowe Edytowane 16 Listopada 2009 przez marecek niezgodnie z regulaminem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matekvw Zgłoś #45 Napisano 15 Listopada 2009 i co kolego marecek dają radete tarcze mikody ile nanich zrobiłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #46 Napisano 15 Listopada 2009 i co kolego marecek dają radete tarcze mikody ile nanich zrobiłeś Przecież jest napisane Przebieg 9kkm (!). Wyprodukowane maju b.r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2009 dają radę... nie mam się do czego przyczepić. Zamówiony już jest komplet 312mm. Przód i tył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #48 Napisano 16 Listopada 2009 Potwierdzam ze daja rade , napewno sa lepsze(wg.mnie) od seryjnych ATE , wprawdzie kreca sie ze standardowymi klockami ATE ale roznica w hamowaniu jest zauwazalna , jak zakoncze te klocki to zapodam cos twardszego i zobaczymy wtedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #49 Napisano 20 Grudnia 2009 (edytowane) Odgrzeje trochę pulpeta,mikoda pojechała z powrotem do fabryki na przetop. Okazalo sie ze zrobili zamiast 312 311:eek:,powierzchnia styku z klockiem okazala sie mniejsza.U mnie bylo to samo na tarczach nawiercanych. Edytowane 20 Grudnia 2009 przez marewel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #50 Napisano 21 Grudnia 2009 mikoda pojechała z powrotem do fabryki na przetop no to sam uzyskales odpowiedz dot mikody:) co teraz bedziesz wkladal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #51 Napisano 21 Grudnia 2009 Odgrzeje trochę pulpeta,mikoda pojechała z powrotem do fabryki na przetop.Okazalo sie ze zrobili zamiast 312 311,powierzchnia styku z klockiem okazala sie mniejsza.U mnie bylo to samo na tarczach nawiercanych. potwierdzam... sam się zastanawiałem czemu powierzchnia styku klocka jest mniejsza, ale w sumie po namyśle nie kombinowałem, tylko zostawiłem to co jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #52 Napisano 8 Stycznia 2010 Marecek: I jak tam po zmianie na większe Mikody? Czy nadal śmigasz na tych 288mm? Jeśli nadal to jak pracują? Marewel: Założyłeś już te Mikody po reklamacji? Pytam, bo w niedługiej przyszłości myślę, nad przetestowaniem tych tarcz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eXdevil Zgłoś #53 Napisano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Marecek: a po wymianie z tarcz 288 na 312 nie potrzeba wymieniac zaciskow i calego mocowania ?? bo tez mysle o wymianie tarcz na wieksze. i myslalem o 320 ale do nich na 100% trzeba wymienic zaciski na dwu tloczkowe i do wymiany sa rowniez mocowania. Edytowane 16 Stycznia 2010 przez eXdevil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiJ Zgłoś #54 Napisano 16 Stycznia 2010 znajomy upala mikody w kjs-ach i za tą cenę nie ma lepszych sam u siebie mam założone w dupowozie i nie ma co narzekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #55 Napisano 16 Stycznia 2010 a po wymianie z tarcz 288 na 312 nie potrzeba wymieniac zaciskow i calego mocowania Tylko jarzma musisz wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #56 Napisano 19 Stycznia 2010 Marewel: Założyłeś już te Mikody po reklamacji? marewel zrezygnował całkiem z mikody, z tego co pamiętam to chyba trw założył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #57 Napisano 19 Stycznia 2010 Tak całkowita rezygnacja z naciec i nawierceń. Posumuje wiec temat,ani zimerman ani mikoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #58 Napisano 29 Stycznia 2010 czy ktoś z was ma dojście do jarzm pod tarcze 312mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #59 Napisano 29 Stycznia 2010 chyba tylko serwis, albo szukaj cale zaciski na allegro, z jarzmami ciezko, bo to chodliwy towarek wkoncu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr 22 Zgłoś #60 Napisano 29 Stycznia 2010 Posumuje wiec temat,ani zimerman ani mikoda. Te pierwsze mam w aucie i porażka a brembo też pojechały na reklamacje.Moje stare ATE oddałem do liźnięcia-coby to tak nazwał bo cholerne zimermany przy 100 już wariują i to nawet 35 tysi nie wytrzymały.Jednym słowem PORAŻKA . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach