Skocz do zawartości
Gość belgarion

czy ktoś ma problem z silnikem 2.0tdi passat b6(3c)

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktualne :)

Edytowane przez wehyr84

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrób skan błędów

00885 przelacznik zaplonu i rozrucznika zacisk 50

008- niezrozumialy sygnal-sporadyczny

jak mam rozumiec stacyjka do wymiany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to panie turbo ci się przycina, sztanga lub masz już zawalone łopatki (zapieczone),

czyszczenie, powinno rozwiącać problem. Możesz jeszcze sprawdzić filtr paliwa.

A to panie turbo ci się przycina, sztanga lub masz już zawalone łopatki (zapieczone),

czyszczenie, powinno rozwiącać problem. Możesz jeszcze sprawdzić filtr paliwa.

 

Możesz wyjaśnić laikowi? U mnie też czasem jest podobny objaw. Pompa paliwa była wymieniana w serwisie w drodze kulancji, więc sądzę, że to nie pompa. Co to sztanga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj troche na forum w innych tematach ;)

Jeśli sprawdziłeś pompe, nie masz słabszego hamulca nożnego, wymieniony filtr paliwa, sztanga działa w pełnym zakresie to praktycznie zostaje tylko podpiąć sie pod kompa i obserwować turbo.

Edytowane przez bimbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już wiem co się stało z moim autkiem. Poleciał mi sterownik silnika. Serwis w którym robie zawsze Passka poradził sobie szybko z problemem i nie "wziął" dużo za naprawę. Pytałem w innych serwisach i słyszałem zawsze wielkie kwoty (od 3000zł - 5000zł ). Jeśli ktoś ma podobny problem to polecam ten serwis.

 

Pozdrawiam serdecznie

jaki to serwis mam problem z silnikiem w b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Chcialbym sie podlaczyc do tematu .Moje pytanie jest odnosnie passata B6.2.0tdi bkp.Silnik po odpaleniu szarpie na obrotach.Po rozgrzaniu ustepuje i jest okey.Podlaczylem go ostatnio pod Vaga i pokazuje blad pierwszego pompowtrysku.do tego po odpaleniu bardzo kopci a jak temperatura teraz spadla wieczorami to rano jest problerm z odpaleniem silnika .Bardzo prosze o pomoc bo juz nie wiem co mam robic z tym samochodem .mam ochote pociac go na zyletki.Do tego wszystkiego jest on napewno czipowany turbinka chodzi od startu silnika .Bardzo prosze o pomoc.Wydaje m isie tez ze przy silniku brakuje jednego czujnika widac go z gory nawet na zdjeciach innych silnikow 2.0 tdi a u mnie go nie ma.Auto przyjechalo z francjii rok temu i ciagle sa z nim problemy.Wchodzil mi w tryb awaryjny Dpf zostal usunietyy ,rury od turbo wymienione wraz na uzywany intercooler w idealnym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka napewno jest do wymiany ale mam jeszcze problemy z odpalaniem go.Do tego wszystkiego caly czas swieci mi sie kontrolka poduszek powietrznych i ukladu wspomagania .wspomaganie dziala jak nalezy a swieci sie juz dobre pol roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam B6 2.0 TDI 170 KM. ostatnio miałem awarię - pierwszą poważną. Podczas jazdy silnik stracił moc i zaczął nierówno pracować. Po zjeździe na parkin i otwarciu maski motor tak skakał, że wyłączyłem i skorzystałem z lawety. W warsztacie po oględzinach okazało się , ze odpadła końcówka świecy żarowej i narobiła bigosu - uszkodzony tłok, porysowany cylinder, gniazda zaworów itp. Diagnoza - regeneracja za ok 4500 lub kupno silnika. Lekko się załamałem. W trakcie awarii komputer nic nie wyświetlił ( nawet już w warsztacie silnik pracował nierówno a komputer nic nie pokazywał), auto jest serwisowane w ASO zgodnie z książką przeglądów, wszystko wymieniane wg wskazań producenta i tak d ... pa. Czy miał ktoś takie lub podobne doświadczenie ? Proszę o info, bo te koszty mnie trochę przerażają. Kupiłem paska bo niezawodny , a tu ... masakra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest on napewno czipowany turbinka chodzi od startu silnika

 

to tak jak kazde auto nawet nie chipowane - litosci, bylo juz o tym milion razy w wielu postach. Turbo zawsze kreci sie juz po odpaleniu silnika - jak tylko spaliny wydostaja sie z niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam b6 170 km od 3 miesięcy, przebieg 80 tys mil ( anglia ). Miesiąc temu zaświeciła mi sie kontrolrka od swiec zarowych i silnik, mechanik w zakladzie gdzie mam wykupiona gwarancje, wymienil TURBOCHARGER BOOSTER SENSOR, chociaz z turbo bylo wporzadku. Ikona od swiec i silnika nadal sie swieca bo doszedl do wniosku ze trzeba wymienic PRESSURE SENSOR, tydzien temu pojechalem go wymienic ale okazalo sie ze zamowil nie do tego modelu wiec dalej czekam. W miedzy czasie zapalila sie kontrolka DPF Powiedzial ze mozna z tym jezdzic , nic sie nie dzieje jak dojdzie czujnik naprawi sie to za jednym razem. Jednak wczoraj wieczorem samochod stracil moc(Disel juz bez turbo). Dzis pojechalem do warsztatu i okazalo sie ze w silniku nie bylo oleju ( 2 tygodnie temu sprawdzalem w polowie miedzy max a min). Kontrolka od cisnienia oleju nie zaswiecila sie ani razu. W poniedzialek ma byc u nich jakis fachowiec z VW i sporzadzic raport co sie stalo . Dobrze ze wykupilem gwarancje. Ciekawe co sie stalo.

Edytowane przez tombil76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wira33

witam mam pytanie posiadam b6 od 2 tygodni i od kilku dni zauwazylem ze co jakis czas przy otwieraniu auta nieraz nie otwiraja sie drzwi kier za pierwszym razem a d wczoraj wogole nie chca sie otwierac tylko otwieram drzwi pasazera i dopiero swoje wkurza mnie to pomózcie jakoś dz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie posiadam b6 od 2 tygodni i od kilku dni zauwazylem ze co jakis czas przy otwieraniu auta nieraz nie otwiraja sie drzwi kier za pierwszym razem a d wczoraj wogole nie chca sie otwierac tylko otwieram drzwi pasazera i dopiero swoje wkurza mnie to pomózcie jakoś dz.

 

Co to ma wspólnego z silnikem w B6?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z moim passatem. mianowicie przy skrecaniu w prawo strasznie myszkuje buja lekko nim na boki jest niestabilny. Jest to tylko przy prędkości powyżej 60km/h i tylko przy skręcie w prawo a najbardziej na długich łukach.... Wiem że to nie njest temat do tego posta prosiłbym o przeniesienie go do własciwego wątku.... W aucie wymienione wszystkie amortyzatory z mocowaniami, geometria laserowa ustawiona i bez błędów, koła wyważone są, w zawieszeniu wszystko zrobione na szarpakach nic nie ma przegląd robiłem wczoraj a auto dalej buja.... Nie mam pomysłu co to może być;/ buja nabjbardziej tylna częscią nadwozia. Proszę o pomoc i dobrą radę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

no dobrze ale tym samochodem to w zakrętach jedzie się z ponad dwukrotnie większą prędkością i nic się nie dzieje specjalnego... chyba że masz zespawany z kilku Passatów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
buja nabjbardziej tylna częscią nadwozia

 

W tylnej belce mogą być tuleje wybite i tak właśnie będzie zachowywał się samochód w czasie pokonywania zakrętów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności