Piotr Zgłoś #521 Napisano 14 Maja 2011 czy to jest półsyntetyk??? Tak. Na etykiecie powinien być napis "Semi-Sythetic" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #522 Napisano 14 Maja 2011 fajnie, bo tego na[pisu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #523 Napisano 14 Maja 2011 Witam:) Mnie się wydaje że to jest półsyntetyk bo 10w40 skoro 5w30 to jest pełen syntetyk a jak dobrze kojaze to 15w40 to był chyba minerał.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #524 Napisano 14 Maja 2011 Witam:)Mnie się wydaje że to jest półsyntetyk bo 10w40 skoro 5w30 to jest pełen syntetyk a jak dobrze kojaze to 15w40 to był chyba minerał.... dokładnie tak jak piszesz kolego :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #525 Napisano 14 Maja 2011 tak, zgadza sie to pół syntetyk, odwiedziłem stronę mobiloil.de i wszystko jasne dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #526 Napisano 15 Maja 2011 Witam zbliża mi się serwis i nie wiem jaki olej mam kupić tzn chodzi mi o o gęstość. Teraz mam przejechane 67250 Mil ( 107600 Km ) i jeżdżę na oleju Castrol Edge Turbo Diesel 5w - 40 Full Synthetik VW 502 00 / 505 00 / 505 01. Czy mam taki sam olej kupić jak teraz czy już gęściejszy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #527 Napisano 15 Maja 2011 Witam zbliża mi się serwis i nie wiem jaki olej mam kupić tzn chodzi mi o o gęstość. Teraz mam przejechane 67250 Mil ( 107600 Km ) i jeżdżę na oleju Castrol Edge Turbo Diesel 5w - 40 Full Synthetik VW 502 00 / 505 00 / 505 01. Czy mam taki sam olej kupić jak teraz czy już gęściejszy ? kto Ci wczesniej wlal taki olej ? powinien być 507.00 do DPFu (chyba że u Ciebie go nie ma) i nie zależnie od tego czy 100 tys, czy 200 tys na liczniku lejemy 5w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondorrr Zgłoś #528 Napisano 15 Maja 2011 Ja od 4 lat leje REPSOL ELITE 50501 TDI 5w40 , wiem ze wczesniej tez byl tym zalewany ,nic sie nie dzieje z silnikiem , wszystko klekoczek tak samo jak w dniu kiedy go kupilem. przebieg 173tys bez wyciekow i ubytkow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #529 Napisano 15 Maja 2011 kto Ci wczesniej wlal taki olej ? tzn powiem tak wiem ten olej co napisałem to jest na szczęście dolewka ( 1l ) wiem że olej był wcześniej 507 00 tylko że nie spojrzałem na te całe specyfikację jakie są w tyle i kupiłem zły... ale dolałem go już i zostało z pół butelki i czy przez ten olej mógł siąść wtrysk paliwa ?. powinien być 507.00 do DPFu (chyba że u Ciebie go nie ma) patrzyłem w książce przed chwilą i nie ma znaczenia tzn bez powinien być 507 00 albo 506 01 a z 507 00 więc taki i taki może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek63 Zgłoś #530 Napisano 17 Maja 2011 Mam pytanko. 2 dni temu w moim B5 PD wymieniałem sam olej i przez moje niedopatrzenie kupiłem 505.00. Może ktoś mi powie czy mam coś z tym robić?. Czy wymieniać jak najszybciej na 505.01, czy trochę poczekać??. Pytałem różnych „mechaniczków” i każdy ma inne zdanie. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek63 Zgłoś #531 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Może dodam tylko. że to co wlałem to 5W/40 505.00 czyli pełny syntetyk. Może to kogoś jeszcze dotyczy (dotyczyło), lub ostrzeże czy też uspokoi choć na jakiś czas. Może ktoś napisze jakieś doświadczenia praktyczne bo teorii to się tu naczytałem i wiem na pewno, że najlepiej wlać 5W/40 505.01 i spoko, ale z drugiej strony wymieniać olej w ciągu kilku dni??? (to ok. 150zł) Pozdrawiam! (aaa jestem całkiem nowy na forum). Edytowane 18 Maja 2011 przez jacek63 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #532 Napisano 17 Maja 2011 kurcze wszędzie patrze i nie mogę znaleźć tego 5w40 507 00 / 506 01 / 507 00 to na pewno ma być 5w40 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #533 Napisano 18 Maja 2011 kurcze wszędzie patrze i nie mogę znaleźć tego 5w40 507 00 / 506 01 / 507 00to na pewno ma być 5w40 ? castrol edge 5W/30 spełnia norme 507 00 i taki powinienes lac olej jezeli masz filter DPF ,jak jezdzisz na castrolu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #534 Napisano 18 Maja 2011 castrol edge 5W/30 spełnia norme 507 00 tak wiem sprawdzałem już wszędzie i na takim oleju jeździłem tylko kupiłem złą dolewkę... jezeli masz filter DPF nie mam pojęcia czy jest czy nie... ale chyba go nie mam jezdzisz na castrolu na castrolu jeździłem cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #535 Napisano 18 Maja 2011 nie mam pojęcia czy jest czy nie... ale chyba go nie mam z tego co wiem pdf sa w b6 ale nie we wszystkich po kodzie silnika mozna sprawdzić jezeli ci sie chce tego szukac , a ze zrobiles jednorazowo dolewke zlego oleju to nic nie szkodzi wiec sie nie przejmuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieltorba Zgłoś #536 Napisano 19 Maja 2011 MIXOL a tak na powaznie to 10w40 pól syntetyk silnik 1,9 tdi 90 konny AHU passat b5 z 97 r dobry olej czy zly leje ? i co ile dolewac, co 10000 km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #537 Napisano 19 Maja 2011 Mam takie pytanko: mój sąsiad zalał swojego paska 1.9 TDI 110 99r olejem SHELL RIMULA R5 E 10w-40. Owy olej leje się u niego w firmie gdzie pracuje w holandii do samochodów cieżarowych,które przejeżdżają na tym oleju 75 tys. i z tego co wyczytałem ten olej nie posiada normy VW! Czy coś może stać sie z silnikiem? czekam na odp. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #538 Napisano 19 Maja 2011 Mam takie pytanko: mój sąsiad zalał swojego paska 1.9 TDI 110 99r olejem SHELL RIMULA R5 E 10w-40. Owy olej leje się u niego w firmie gdzie pracuje w holandii do samochodów cieżarowych,które przejeżdżają na tym oleju 75 tys. i z tego co wyczytałem ten olej nie posiada normy VW! Czy coś może stać sie z silnikiem? czekam na odp. Pozdrawiam raczej nie powinno się nic stać te silniki są na prawdę odporne (podejrzewam ze chodzi o AFN-a) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #539 Napisano 19 Maja 2011 raczej nie powinno się nic stać te silniki są na prawdę odporne (podejrzewam ze chodzi o AFN-a) Tak chodzi o AFN-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atish Zgłoś #540 Napisano 20 Maja 2011 Ja do mojego paska kupiłem Motula 5w30 Specific. Mówią, że najlepszy do tego silnika,ale kto wie. We wtorek wymieniam i zobaczymy czy jest taki dobry jak o nim mówią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach