Skocz do zawartości

kondorrr

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kondorrr

  • Urodziny 16.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    madryt

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Napiszę wam o klockach i tarczach master sport. Założyłem cały komplet na przód i tył w pasku B5 FL variant 1,9tdi 130km. do lekkiej jazdy po mieście możne się nadają, ale do niczego więcej. Na trasie 2 osoby na pokładzie plus bagaże i awaryjne hamowanie za 180 do 90 zakończyło się kilkoma dodatkowymi siwymi włosami. Wrażenie jak by klocki były z drewna. Zrobiłem próbę 3 heble ze 120 do zera raz za razem. Przednie klocki prawie stanęły w płomieniach a dymu było tyle jak by się opony zapaliły i praktycznie zero skuteczności. Po 4 miesiącach na tarczach z przodu pojawił się zauważalny rant. Wcześnie na zestawie tarcza TRW i klocki TRW a później TEXTAR nigdy nie miałem takich kryzysowych sytuacji. Auto sprzedałem z informacją, że klocki i tarcze do wymiany ( nie chciałem mieć nikogo na sumieniu). Po założeniu jeździłem tydzień po mieści i wydawało się ok ale prędkości nigdy nie były większe niż 70km/h. Pierwszy wyjazd za miasto ( autostrady i dynamiczna jazda międzymiejska ) pozwolił na szybko wyrobić sobie opinię. Cały układ był sprawny, zaciski po regeneracji i wszystko zrobione ze sztuką, wymienione przewody hamulcowe, płyn, sprawdzone serwo i podciśnienie. Wymiana na warsztacie firmowym przez zaufanych mechaników z mojej firmy i pod moim nadzorem, po tygodniu kontrola na ścieżce diagnostycznej. Skusiła mnie cena i profesjonalne opakowanie plus reklamy. Samym paskiem jeździłem prawie 9lat i grubo ponad 100tyś km ( auto na wyjazdy ) i wiem jak się powinno zachowywać. Jak założycie to może się wam wydawać jak mi, że wszystko jest ok, ale radze wam podchodzić do tych produktów z dużym dystansem. Do dynamicznej jazdy i z większymi prędkościami się nie nadają a w awaryjnych sytuacjach nie można na nich polegać. Lepiej kupić klocki tańsze ale sprawdzonych firm które zajmują się produkcją takich podzespołów od lat a nie bawić się w wynalazki. Nie stać was na klasę premium to kupcie coś tańszego jak breck czy fomar. Może pylą czy piszczą i są miękkie czy dla innych za twarde, ale w awaryjnej sytuacji się nie poddadzą. Ja MTS testowałem dość ostro w różnych warunkach i stwierdzam, że nie jest to produkt godny polecenia komukolwiek. Opinia wyrobiona na pełnym komplecie 4 tarcze plus klocki do nich.
  2. Ja uzylem grzechotki z nasadka i przedluzka .Poszlo bez zadnych specyfikow , ale ja mam chyba jakis dziwny model bo u mnie wszystkie sruby da sie odkrecic bez kombinacji lacznie z zawieszeniem. Ja na twoim miejscu nie kombinowal bym z czyszczeniem bez sciagania nie bedziesz wstanie ocenic czy jakies paprochy nie polecialy ,wsumie to poleca napewno .Sprobuj odkrecic sam egr bez tej rurki tak bedziesz widzial czy jest ona drozna czy nie i czy dzialac z nia dalej czy zostawic ta jak jest ,moze bedzie tak jak u mnie ,czyli wszytsko bylo drozne.
  3. Odgrzeje troche temet wielokrotnie poruszanego egru. A wiec dzisiaj wykrecilem dziada do przeczyszczenia i tu moje zdumienie auto ma najechane 174tys zawor oryginalny od nowosci w aucie niestety lekko sie juz poci , ale do rzeczy w dolocie troche oleju ale zawor czysty , rurka laczaco go z kolektorem tez czysta .Czy ktos probowal rozbierac membrane na egr ,czy da sie moze wymienic same oringi na tloczku? I jescze jedno pytanie skoro u mnie po takim przebiegu jest ok to skad u was bierze sie tyle tego syfu ?
  4. Wielkie dzieki . oby Ci Bozia w dzieciach wynagrodzila za ta prace. Sporo info sie nazbieralo . Takei pytanko : 8Z6 Hot country -mozna to jakos do np termostatu czy czegos czy poprostu odnosi sie do kraju przeznaczenia .Pytam bo kiedys mialem bmw e30 i po rozkodowaniu vinu wyszlo ze to wersja tropikalna co objawialo sie wieksza chlodnica .Czy w vw tez cos ktos moze wie.
  5. Ja od 4 lat leje REPSOL ELITE 50501 TDI 5w40 , wiem ze wczesniej tez byl tym zalewany ,nic sie nie dzieje z silnikiem , wszystko klekoczek tak samo jak w dniu kiedy go kupilem. przebieg 173tys bez wyciekow i ubytkow.
  6. No nic trudno , a myslalem ze moze byc tak pieknie. Dzieki za szybka odpowiedz.
  7. Witam wszystkich zwlaszcza znawcow tematu , przepraszam za brak polskich znakow ale takowych niestety nie posiadam , no nic jak w temacie mam pytanie czy taki climatronic da sie gdzies zdobyc , pozniej zamontowac w b5 fl i zeby jeszcze dzialalo dzieki za wszelkie info
  8. ja tam nie wiem mieszkam w hiszpanii na liczniku 167tys i co : byla jedna wymiana amortyzatorow przez ten czas wahacze do dzis oryginalne sa niestety zaden nie padl i nie moge se ponazekac jak inni plastiki nie skrzypia co tez mnie martwi bo nie mam o czym gadac z turbo nic sie nie dzieje na autostradzie wyzsze pradkosci wiec obroty zawsze ponad 2tys i nic sie nie zapieka tam pompowtryski wszytskie na diagnostyce wypadly wzorowo (ale to wina paliwa chyba bo nic do niego nie dolewaja i kurcze zmienilbym se ale jakos dalej dzialaja) aaa wiem spallily sie dwie lampki od nawiewow o to tak to strasznie lipne jest i olej trzeba zmieniac i inne elementy eksploatacyjne , Generalnie to "lipa" auto nic przy nim podlubac zabardzo nie mozna;) przykro mi chlopaki ze takie problemy was dopadaja ale to raczej nie wina auta wiem ze duzo moze sie popsuc samo bo to tylko maszyna ale 90% awarii wydaje mi sie ze wynika z drog po jakich sie poruszacie warunkow atmosferycznych ,podrabianych paliw ,oleji ,czesci nie do konca wiadomego pochodzenia i mechanikow ktorzy czesciej wymyslaja albo wroza co sie popsulo i naprawiaja jak kiedys duze fiaty sposobem na macgivera ---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:25 ---------- a lipny patent no nie wiemjakos nie moge sie do niczego przyczepic nic mi nie przeszkadza mam trendlina z pakietem comfort i jest ok jedyne czego brakuje a uwazam ze powinno byc w tak duzym aucie to nawiewy na tyle i klimatyzacja dwu strefowa ale poprawili to w nowym modelu dlatego niedlugo juz si eprzesiadam pozdrawiam wszytskich
  9. Jam mam w pozwoleniu na cyrkulacje wystawionym przez vw/audi espania Standard stal - 195/65/15 alu: 205/60/15 205/55/16 225/45/17 I tego sie trzymam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności