Ziewal Zgłoś #21 Napisano 8 Października 2009 A to moze orginalne silniczki ze zwyklej lampy podejda,moze ktos wie? podejdą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #22 Napisano 8 Października 2009 A w 3BG też taki manewr przejdzie Da radę przełożyć silniczki ze zwykłych soczewek do bixenonów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #23 Napisano 8 Października 2009 A w 3BG też taki manewr przejdzie Da radę przełożyć silniczki ze zwykłych soczewek do bixenonów nie da niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzwonkosie Zgłoś #24 Napisano 8 Października 2009 Witam w 3B silniczki ze starych lamp pasują do ksenonów i poziomowanie z kabiny będzie działać ponieważ silniczki mają oddzielne zasilanie z innej wtyczki. Miałem zwykłe lampy i założyłem ori ksenony hella wszystko pasuje beż żadnych przeróbek wtyczka do silniczków też. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinS Zgłoś #25 Napisano 9 Października 2009 Witam w 3B silniczki ze starych lamp pasują do ksenonów i poziomowanie z kabiny będzie działać ponieważ silniczki mają oddzielne zasilanie z innej wtyczki. Miałem zwykłe lampy i założyłem ori ksenony hella wszystko pasuje beż żadnych przeróbek wtyczka do silniczków też. Powodzenia Kolego dzwonkosie a te xenony helli kupowałeś nowe czy uzywane? Jaka teraz jest cena, jeśli to nie tajemnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecia82 Zgłoś #26 Napisano 9 Października 2009 Witam! Ja w swoim pasku też zamieniłem lampy na oryginalne Hella. Wszystko pasowało i działa regulacja z kabiny. Porównując starą i nową lampę to "od tyłu" te dwie lampy wyglądają identycznie, silniczki regulacyjne są takie same. Za swoje używane dałem 1200. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzwonkosie Zgłoś #27 Napisano 9 Października 2009 Łączny koszt z wymianą palników to 1130 zł ori hella Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinS Zgłoś #28 Napisano 9 Października 2009 OK. Dzięki Panowie za info. Tak się troche zastanawiam co wybrać. Czy Helle czy soczewkowe Depo. Koszt podobny, tylko troche szkoda wrzucać 1000-1200zł w ponad 10-letnie auto. Z drugiej strony obecne lampy świecą beznadziejnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #29 Napisano 10 Października 2009 słyszałem opinię ze DEPO to raczej dupo powinny się nazywać ale sam tego nie doświadczyłem jak obecne świecą CI beznadziejnie to proponuję oddać do regeneracji i kosztem około 150 zł/szt będziesz miał nówki sztuki;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas_81 Zgłoś #30 Napisano 10 Października 2009 Panowie aa jak wogóle świeci ori xenon Hella w porówniu do standardowych lamp ? Może się ktoś wypowiedzieć kto ma u siebie ori xenony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzwonkosie Zgłoś #31 Napisano 10 Października 2009 Ja zmieniałem lampy na ori Hella, po wymianie byłem przerażony bo w deszczu nic nie było widać, okazało się że palniki są do wymiany, orginał Osram i zobaczyłem jasność ale to nie było to bo ori Hella zapewne kilka lat już świeciła i soczewka zapewne nie była do końca czysta, rok temu na próbę wymieniłem same lampy na Depo i od tego czasu widzę białą jasność, więc jeśli ktoś w tym samym aucie nie miał porównania na obu lampach to nie należy wydawać pochopnych decyzji ponieważ po poczytaniu forum byłem strasznie uprzedzony do Depo jak się okazuje niepotrzebnie. Oczywiście przetwornice silniczki i zaślepki są orginalne. Podsumowując należy się przyzwyczaić do tego iż przy ksenonach droga jest oświetlana na biało a nie na żółto. Następna bardzo ważna uwaga, należy sobie przygotować 2 bezpieczniki 20W ponieważ przy zapłonie palnika może dojść do przepalania się orginalnych 10W bezpieczników, można zastosować 15W ale te się też czasami przepalają. Życzę udanego montażu i jazdy na ksenonach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #32 Napisano 10 Października 2009 Następna bardzo ważna uwaga, należy sobie przygotować 2 bezpieczniki 20W ponieważ przy zapłonie palnika może dojść do przepalania się orginalnych 10W bezpieczników, można zastosować 15W ale te się też czasami przepalają. Raczej amperów, a nie watów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #33 Napisano 26 Października 2009 Witam w 3B silniczki ze starych lamp pasują do ksenonów i poziomowanie z kabiny będzie działać ponieważ silniczki mają oddzielne zasilanie z innej wtyczki. Miałem zwykłe lampy i założyłem ori ksenony hella wszystko pasuje beż żadnych przeróbek wtyczka do silniczków też. Powodzenia Witam!Ja w swoim pasku też zamieniłem lampy na oryginalne Hella. Wszystko pasowało i działa regulacja z kabiny. Porównując starą i nową lampę to "od tyłu" te dwie lampy wyglądają identycznie, silniczki regulacyjne są takie same. Za swoje używane dałem 1200. Koledzy dzwonkosie i piecia82 napisali że wymiana silniczków oraz lamp xenonowych Hella pasuje plug&play a ja potrzebuje dowodu fotek czy tak rzeczywiście jest czy te silniczki pasuja do lamp wyładowczych czy sa inne bo wg.etki są inne do lampy halogenowej zwykłej 1H0 941 295E a Xenonowej 3B0 941 295 proszę o wrzucenie fotek silniczków i wtyczki Dziękuje:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukas82 Zgłoś #34 Napisano 26 Października 2009 co do tego, że Depo to "dupo" to się nie zgodzę ... lampy H7+D2S mam już 2 lata i działają aż miło. Problem był tylko jeden i to na początku - jako że jest to zamiennik, trzeba było się pomęczyć by spasować jedną z lamp względem maski i błotnika. Po tym zabiegu jest miód-malina. Łączny koszt ( z ori używanymi przetwornicami i palnikami OSRAM ) to ok. 1000zł. Sterowanie poziomu świateł działa z kabiny - przełożyłem ori silniczek z lampy halogenowej do Depo - jest podpięty osobnym przewodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suruwa Zgłoś #35 Napisano 28 Lutego 2015 Witam Panowie, czy mogę prosić o zdjęcie oryginalnej lampy xenonowej z B5 3B, chodzi mi o to, jak umiejscowiona jest przetwornica w fabrycznej instalacji. Pozdrawiam Mateusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #36 Napisano 28 Lutego 2015 proszę Cię aż tak trudno wejść na allegro ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach