Krynio Zgłoś #21 Napisano 21 Sierpnia 2010 podpowie ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #22 Napisano 21 Sierpnia 2010 Póki nie buczą to bym ich nie ruszał. Możesz spróbować je dociągnąć ale często zdarza się że po takim dociągnięciu szybko siadają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #23 Napisano 21 Sierpnia 2010 ok to jak zmienie opony na nówki to napisze jak jest z dzwiękiem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 21 Sierpnia 2010 lekki luz ma być z tyłu, więc ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chemik86 Zgłoś #25 Napisano 24 Sierpnia 2010 a tak z ciekawości, jest jakaś norma ile łożysko powinno wytrzymać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #26 Napisano 27 Maja 2013 a jaki powinien iść smar do tych łożysk? mam "eł-te" podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #27 Napisano 27 Maja 2013 eł-te eł te ile numer nie pamiętam będę strzelać 40 ? niech ktos poprawi zielony taki albo nie wysychający pisze na puszce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #28 Napisano 27 Maja 2013 nie zielony, takie chyba raczej lazurowy bardziej, niebieskawy;p moze taki być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #29 Napisano 27 Maja 2013 ja taki stosuję: http://image.ceneo.pl/data/products/10649276/i-smar-lt-43-0-85kg-p.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #30 Napisano 27 Maja 2013 ja nie wiem czy nie mam takiego samego:) ale on pasuje jak coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #31 Napisano 27 Maja 2013 ale on pasuje jak coś? tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #32 Napisano 27 Maja 2013 no to git majonez;d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #33 Napisano 28 Maja 2013 nie zielony, takie chyba raczej lazurowy bardziej, niebieskawy;p moze taki być? Nie wiem dla mnie to zielony on jest - co ja pedał żebym kolory wszystkie odróżniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #34 Napisano 29 Maja 2013 (edytowane) idą od razu z nowymi tarczami łożyska, nie chce mi sie pieprzyc z przekładaniem starych;) dobra zmienione, troszke zabawy było z biciem nowych bieżni ale jakoś poszło;) teraz pytanie mam jak mocno dociągnać te nowe łożyska? wiem że dociąga się w ten sposób ze zakłada się koło kręci się kołem w przeciwną stronę i podczas tego dokręca na maxa a poźniej popuszcza o kąt 90stopni. Tylko jak dokręciłem na maxa bez koła zalożonego i poluzowałem to było o wiele mniej dociągnięte niż jak kręciłem i teraz pytanie która opcja jest poprawniejsza? Edytowane 29 Maja 2013 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #35 Napisano 30 Maja 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #36 Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) ustawiłem mam nadzieje że będzie git;p dokręciłem dość mocno kręcąc kołem w przeciwną strone, poobtłukiwałem poźniej lekko poluzowałem żeby był dość duży luz i stopniowo go zmniejszałem do momentu aż praktycznie był niewyczuwalny, myślę że jak się przejade troszkę kilkakrotnie to się jeszcze ułoży i go skoryguje w razie czego. Mam tylko nadzieje że nie dokręciłem za bardzo. Co do smaru to w łożyskach były torebeczki ze smarem zapakowałem tamten i dodatkowo dowaliłem pod kolrek ŁT;) Edytowane 1 Czerwca 2013 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #37 Napisano 21 Lutego 2014 Ok pojezdziłem sporo czasu, jak pewnie część wie zmagam się z dziwnym pływaniem przodu auta tak jakby jeździć po sliskich koleinach i pomyslałem czy luz na lożyskach nie ma na to jakiegoś wplywu. Dziś stojąc i gadając z kolegą oparłem noge na tylne koło i zacząłem ruszać, i pod stopą wyczułem zbyt duży luz na łożysku dodatkowo słychać przy tym ruchu stukanie. Schyliłem sie wziałem koło w ręce i ruszam i słysze i czuje ze za bardzo się rusza aż stuka. Czy mogły by się aż tak obluzować piasty? czy może coś innego tkwi w tym że auto zbytnio się rusza a co za tym idzie i łożyska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #38 Napisano 22 Lutego 2014 Tuleje tylnej belki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo1996 Zgłoś #39 Napisano 22 Lutego 2014 .....oparłem noge na tylne koło i zacząłem ruszać, i pod stopą wyczułem zbyt duży luz na łożysku dodatkowo słychać przy tym ruchu stukanie. Schyliłem sie wziałem koło w ręce i ruszam i słysze i czuje ze za bardzo się rusza aż stuka. Czy mogły by się aż tak obluzować piasty? czy może coś innego tkwi w tym że auto zbytnio się rusza a co za tym idzie i łożyska? mam to samo.....rusza się i stuka pod nogą. Słychać też to stukanie w czasie jazdy na nawierzchniach w złym stanie....nie udało mi się ustalić, co to jest...tuleje belki mam zmienione, łożyska z obu stron też (tylko tarcze zostały stare, ale były w stanie w miarę OK). Mechanik twierdzi, że stukają zaciski hamulcowe, ale ja nie mogę w to uwierzyć jakoś, że aż tak bardzo..... Też jestem w kropce z tym, chętnie się dowiem, jeśli Tobie Krynio uda się to ustalić/usunąć usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #40 Napisano 22 Lutego 2014 Tuleje tylnej belki. he, tuleje odpadają rok temu wymienione na lemforder i to nie byle kto to robił także wątpie żeby to było to;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach