Angel1989 Zgłoś #21 Napisano 12 Czerwca 2010 jechac do mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puotec Zgłoś #22 Napisano 8 Lipca 2010 (edytowane) Czy w wahaczu w miejscu w którym jest skręcony z łącznikiem stabilizatora jest gwint? Jeszcze na dodatek połamałem klamre. ;/ Nie sposób go wyjąć, próbowałem sciągaczem i ...... nic. Na dole wychodzi bez problemu. Panowie doradźcie cos bo samochód stoi na podnośniku i nie wiem czy zabierać sie za demontaż całego wahacza z łacznikiem Edytowane 8 Lipca 2010 przez puotec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #23 Napisano 8 Lipca 2010 łooo matko z córką O_o co to za rzeźba?????? wytnij ten łącznik diaksem, brzeszczotem... czymkolwiek i wybij śruby (albo wykręć jeśli ktoś to nagwintował) i zamontuj normalny łącznik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2013 Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy? Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej, jedna strona na podnosnik, kolo na bok, wymiana lacznika, dociagniecie srub, strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy nie poluzowac srub i dopiero dokrecic na max kiedy stoi na normalnie na kolach, poki to jeszcze swieze, tak ja sie to robi z wahaczami. Jak myslicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #25 Napisano 1 Października 2014 Łącznik stabilizatora wymienia się parami? Z tyłu też są łączniki? Auto na postoju można bujać że hoho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #26 Napisano 1 Października 2014 Z tyłu też są łączniki? Zobacz jego opis auta -4x4 tak mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki S Zgłoś #27 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Zakupiłem właśnie nowe łączniki i zastanawia mnie jeden fakt... wg sprzedawcy wszystko jest jak należy, łącznik lewy (str. kierowcy), jednak różni on się od tego na aucie. Po pierwsze nie jest śruba zespolona z łącznikiem jak to ma miejsce w oryginale, druga sprawa to dwie blaszki, pomiędzy które wchodzi śruba... Na zdjęciach widać nowy stabilizator oraz fotka z auta... Nowy: Jak nowy łącznik i śruba mają wejść pomiędzy te blaszki skoro są inne ? A może jednak łącznik jest nie taki jak trzeba ? Dodam, że chodzi tu tylko o górną śrubę, ponieważ na dole już tego problemu nie ma... Edytowane 28 Października 2014 przez Luki S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #28 Napisano 28 Października 2014 Wszystko w jak najlepszym porządku. Zakładasz nowy bez blaszki, a śruby mają być oddzielnie. Tamten o ile się nie mylę po foto widać, że jest z przegubem kulowym, więc dość nietypowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #29 Napisano 28 Października 2014 Masz jeszcze łączniki starego typu .Wywalasz te blaszki i po prostu skręcasz śrubą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luki S Zgłoś #30 Napisano 29 Października 2014 Dzięki wielkie :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach