Pasik89 Zgłoś #21 Napisano 18 Lipca 2011 pawel120 miałem to samo, zobacz czy cewka ma dobrą masę, u mnie była luźna śruba od masy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirek789 Zgłoś #22 Napisano 20 Lipca 2011 Witam miałem ten sam problem w 9a 16v wymieniłem czujnik hala w aparacie zapłonowym, cewkę i jest ok. Niewiem jak w twoim ale najpierw bym przeczyścił hala i zobaczył czy jest jakaś poprawa jeżeli jest to bym wymienił na nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel120 Zgłoś #23 Napisano 21 Lipca 2011 a dzięki muszę to sprawdzic ale co ciekawe zaobserwowałem, że gdy tem. powietrza sięga powyżej 19 stopni to samochód nie chce odpalić nie wiem gdzie szukać przyczyny pomocy..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 21 Lipca 2011 a dzięki muszę to sprawdzicale co ciekawe zaobserwowałem, że gdy tem. powietrza sięga powyżej 19 stopni to samochód nie chce odpalić nie wiem gdzie szukać przyczyny pomocy..... może czujnik temp zew lub cieczy chłodz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zelek85 Zgłoś #25 Napisano 25 Lipca 2011 Witam. Panowie mam ten sam problem w moim pasku B3 1.8 RP. gaśnie czasami bez przyczyny i można go piłować aż akumulator padnie i nic. po zholowaniu do domu postał "odpoczął" i po 15 minutach odpala na dotyk . kopułka ostatnio wymieniona, najgorsze jest to że nie wiem gdzie przyczyny szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #26 Napisano 25 Lipca 2011 Cewka nie robi się gorąca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #27 Napisano 24 Sierpnia 2017 Nie wiem co się dzieje,zauważyłem dziś że podczas jazdy przy redukcji z 5 na 4 silnik czasami potrafi mi zgasnąć.Cofam wtedy kluczyk w stacyjce i odpalam na nowo bez żadnego problemu.Problem akurat zauważyłem podczas jazdy na gazie ,nie wiem czy jutro na benzynie sytuacja się powtórzy.Cewka,przewody ,świece,kopułka,palec. filtry paliwa,powietrza. gazu wymienione rok temu ,regulacja gazu również.Trochę to ryzykowne ,lecisz 5 chcesz wyprzedzić ,redukcja na 4 a tu zapalają się kontrolki i silnik gaśnie.Ma może ktoś jakieś pomysły odnośnie mojego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidzx9r Zgłoś #28 Napisano 25 Sierpnia 2017 Ja miałem podobnie tylko bez różnicy jaki bieg był wbity. Szukałem wszystkiego i znalazłem była to kostka stacyjki. Auto samoistnie gasło i później znów się uruchamiało. Jak będziesz jechać spróbuj kierownicą poszarpać na boki może zgaśnie jak tak to kostka do wymiany. Mi przy okazji radio wyłączało i wg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #29 Napisano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja miałem podobnie tylko bez różnicy jaki bieg był wbity. Szukałem wszystkiego i znalazłem była to kostka stacyjki. Auto samoistnie gasło i później znów się uruchamiało. Jak będziesz jechać spróbuj kierownicą poszarpać na boki może zgaśnie jak tak to kostka do wymiany. Mi przy okazji radio wyłączało i wg. Jeżdżę w tej chwili już drugi dzień tylko na benzynie i wszystko jest ok.,Ale dziś specjalnie spróbowałem pojechać na gazie i wszystko jest ok.póki nie chcę zredukować z 5 na 4 bieg -wtedy passacik gaśnie .Na innych biegach wszystko w należytym porządku.Rok temu wymieniony był filtr gazu i regulacja gazu,więc nie wiem czy może już filtr gazu jest do wymiany?Przełączę z powrotem na jazdę tylko na benzynie i auto śmiga bez problemu .Zastanawia mnie czemu gaśnie właśnie tylko przy redukcji z 5 na 4 i tylko na gazie ?Zna się ktoś na tym ? Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez yoda2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #30 Napisano 28 Sierpnia 2017 Nie wiem co się dzieje,zauważyłem dziś że podczas jazdy przy redukcji z 5 na 4 silnik czasami potrafi mi zgasnąć.Cofam wtedy kluczyk w stacyjce i odpalam na nowo bez żadnego problemu.Problem akurat zauważyłem podczas jazdy na gazie ,nie wiem czy jutro na benzynie sytuacja się powtórzy.Cewka,przewody ,świece,kopułka,palec. filtry paliwa,powietrza. gazu wymienione rok temu ,regulacja gazu również.Trochę to ryzykowne ,lecisz 5 chcesz wyprzedzić ,redukcja na 4 a tu zapalają się kontrolki i silnik gaśnie.Ma może ktoś jakieś pomysły odnośnie mojego problemu? Zdejmij rurę która idzie od puszki filtra powietrza do znaczka / wlot powietrza w atrapie. Jeśli auto bez tej rury nie będzie gasło to załóż ją i jedz do gazownika na regulację gazu. Jeśli zdjęcie rury nie pomoże to do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #31 Napisano 28 Sierpnia 2017 Zdjąłem tą rurę tylko nie przy puszce filtra powietrza ale przy łączeniu przy wlocie powietrza w atrapie obok chłodnicy i auto nie zgasło .Umówiłem się na jutro na wymianę filtra gazu i regulację ,zobaczymy czy pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #32 Napisano 29 Sierpnia 2017 Zdjąłem tą rurę tylko nie przy puszce filtra powietrza ale przy łączeniu przy wlocie powietrza w atrapie obok chłodnicy i auto nie zgasło .Umówiłem się na jutro na wymianę filtra gazu i regulację ,zobaczymy czy pomoże. Jest bardzo trudno to wyregulować. Sam mam na razie tą rurę zdjęta bo gazownik nie dał rady. Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #33 Napisano 29 Sierpnia 2017 . Dopóki nie założę Blosa to tak zostanie. Daj znać jak będziesz po regulacji jak to wygląda u Ciebie.A więc tak,założyłem dziś nowy filtr powietrza i włożyłem rurę z powrotem na miejsce bo wczoraj na częściowo wyjętej też mi zdechł przy redukcji z 5 na 4.Podczas 40 km.do gazownika zgasł mi raz.Gazownik wymienił filtr gazu,wyjął rurę idącą od filtra powietrza do atrapy(z tym że wyjął ją tylko z przodu przy chłodnicy)i skierował aby brało powietrze z komory silnika oraz odczepił od spodu obudowy filtra powietrza cienki wężyk (chyba podciśnienia?)który idzie do gaźnika i go zaślepił.Nic nie regulował bo według niego po podłączeniu miernika wszystko było w porządku.Skasował 50 zł.i tyle.Katowałem Paska w drodze powrotnej 5/4/5/4/5/4 i nie zdechł ani razu .Na razie pojeżdżę i zobaczę czy coś się będzie działo.A że tak zapytam ,napisałeś (dopóki nie założę Blosa to tak zostanie),możesz powiedzieć o co tu chodzi ,bo szczerze mówiąc nic nie rozumiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #34 Napisano 31 Sierpnia 2017 A więc tak,założyłem dziś nowy filtr powietrza i włożyłem rurę z powrotem na miejsce bo wczoraj na częściowo wyjętej też mi zdechł przy redukcji z 5 na 4.Podczas 40 km.do gazownika zgasł mi raz.Gazownik wymienił filtr gazu,wyjął rurę idącą od filtra powietrza do atrapy(z tym że wyjął ją tylko z przodu przy chłodnicy)i skierował aby brało powietrze z komory silnika oraz odczepił od spodu obudowy filtra powietrza cienki wężyk (chyba podciśnienia?)który idzie do gaźnika i go zaślepił.Nic nie regulował bo według niego po podłączeniu miernika wszystko było w porządku.Skasował 50 zł.i tyle.Katowałem Paska w drodze powrotnej 5/4/5/4/5/4 i nie zdechł ani razu .Na razie pojeżdżę i zobaczę czy coś się będzie działo.A że tak zapytam ,napisałeś (dopóki nie założę Blosa to tak zostanie),możesz powiedzieć o co tu chodzi ,bo szczerze mówiąc nic nie rozumiem? Czyli "mechanik" poszedł ma łatwiznę, bo zapewne wie że nie uda mu się tego wyregulować tak łatwo A co do mojej wypowiedzi: Blos to element, który zastępuje tradycyjny mikser gazu i pozwala na większą kontrolę w aucie w którym nie można zastosować sekwencji. Wpisz sobie w google Blos Brc i zobaczysz o co chodzi. Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #35 Napisano 1 Września 2017 Po zdjeciu rury auto nie jest przymulone? Bo może tak być gdyż powietrze jest teraz podawane w innej, o wiele mniejszej ilości.Czy ja wiem?,chyba nie,Jutro założę rurę i wężyk z powrotem i zobaczę czy silnik zgaśnie czy nie.Może winny był tylko filtr gazu.Dam znać co się będzie działo.Na razie wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoda2 Zgłoś #36 Napisano 3 Września 2017 No i wszystko jasne ,rano włożyłem rurę i wężyk tam gdzie ich miejsce jest fabrycznie i niestety dały znać szybko gdzie powinno być ich miejsce,czyli rura musi ciągnąć powietrze z komory silnika i wężyk musi być zdjęty i zaślepiony inaczej przy redukcji z 5 na 4 gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach