Uve Zgłoś #41 Napisano 3 Maja 2013 Rozrząd wymieniony, paski alternatora i klimy też, przy okazji jeszcze napinacz paska alternatora bo już marnie wyglądał. (Niestety jest dość drogi) Passat śmiga aż miło Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #42 Napisano 4 Maja 2013 kolego powiedz jak się teraz cenią same części do wymiany rozrządu oczywiście cały komplet + wszystkie paski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makss Zgłoś #43 Napisano 4 Maja 2013 kolego powiedz jak się teraz cenią same części do wymiany rozrządu oczywiście cały komplet + wszystkie paski pewnie tak jak jakiś czas temu, rozrzad z tłumikiem drgań i pompa ok 600 zł, a paskki pewnie ok 60 zł za pasek altka i klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #44 Napisano 4 Maja 2013 rozumiem że jest to cena za zamienniki a czy ktoś orientuje się jak przedstawia się cenowo ori komplet rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Uve Zgłoś #45 Napisano 7 Maja 2013 (edytowane) Ja zapłaciłem za sam rozrząd 680 zł. Wszystko SKF. Napinacz, rolka, pompa wody, tłumik drgań, pasek, szpilka, śruby. Do tego paski osprzętu jakieś 80zł (jakaś inna firma) Napinacz paska alternatora 200zł.(Podróbka) Dolicz jeszcze śluby koła pasowego 10-20zł (warto przy okazji wymienić) Edytowane 7 Maja 2013 przez Uve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawełł Zgłoś #46 Napisano 16 Października 2013 Witam mam pytanie ponieważ muszę wymienić pasek rozrządu w WV Passacie 1.9 TDi kombi 99 rok silnik AJM i wolę wymienić cały rozrząd żeby w razie gdyby siadły rolki czy pompa wody nie płacic co raz za naprawę i czy przy wymianie pompy, rolek i paska konieczna jest wymiana napinacza hydraulicznego. Mam w planach sprzedać autko wiec wolałbym nie narażać sie na dodatkowe koszta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lenin Zgłoś #47 Napisano 16 Października 2013 rozumiem że jest to cena za zamienniki a czy ktoś orientuje się jak przedstawia się cenowo ori komplet rozrządu? Jaki zamienniki I jakie oryginaly? Co to za farmazon? Masz conti, skf, gates, dayco I wszystkie sa tej samej jakosci I wszystkie byly na tasmie uzywane. Cena kompletu rozrzadu to okolo 600zl + pompa jakies 120zl + paski altka I klimy okolo 90zl + napinacz altka okolo 400zl kompletny I napinacz klimy okolo 90zl. Jest jeszcze lozysko od visko ktore warto sprawdzic czy nie ma bicia (w 99% przypadkow ma) to kolejne 70zl I sprzegielko altka jesli juz jest na wykonczeniu to kolejne 100zl. Ja za jednym zamachem zawsze robie uszczelniacz walu ktory kosztuje ledwie 70zl I wymaga 5 minut pracy wiecej. Tak wiec w najciemniejszym scenariuszu cena moze siegnac 1600zl z termostatem I plynem. Przewaznie sam rozrzad bez paskow I tp zamyka sie w 600zl ale to robota popeliniarska bez pompy I calej reszty wiec totalnie be sensu. Aczkolwiek wielu klientow tak sobie rzyczy z oszczednosci. Niektorzy to I nawet sam pasek chca zmieniac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #48 Napisano 28 Sierpnia 2017 Witam forumowiczów; Odświeżam temat rozrządu, ponieważ mam z nim pewien problem - sprzedawca pyta o nr silnika, ponieważ są podobno 2 wersje w tym roczniku i różnią się m. in. tłumikiem drgań (to ten napinacz hydrauliczny?). Problem w tym, że nie potrafię zlokalizować tego numeru. Mam VW Passat Variant 1999r, kombi, 1.9 TDI 115 KM AJM (to wiem po VIN) produkcja 05/1999 Niemcy Wie ktoś gdzie tego szukać? Przeszperałem już pół internetów i nic. Na naklejkach w książce serwisowej i w bagażniku (są takie same) nie ma, na podszybiu tylko VIN, na przednim nadkolu w komorze silnika tylko kody lakieru i ciśnienie kół, naklejki na obudowie rozrządu brak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #49 Napisano 28 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie wiem jaki problem,sprzedawca może po nr VIN dobrać... No właśnie chyba nie. Podałem mu VIN, stwierdził, że nie może tego "wyciągnąć" z numeru. Ja sam rozkodowałem ten VIN w płatnym vin-decoderze i faktycznie - jest napisane tylko 115PS, silnik AJM, diesel, 1.9 TDI - to wszystkie info o silniku. Edit: może polecacie jakieś vin-decodery specjalnie dla grupy VAG? Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez dawte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #50 Napisano 28 Sierpnia 2017 numeru silnika nie wyciągnie z vinu, masz go na obudowie rozrządu AJM ... (6 cyfr) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #51 Napisano 28 Sierpnia 2017 a może chodziło mu o AJM i ATJ ??? Bo obo maję tyle kuni Ja miałem problem podobny z przegóbem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #52 Napisano 28 Sierpnia 2017 numeru silnika nie wyciągnie z vinu, masz go na obudowie rozrządu AJM ... (6 cyfr) Obudowa rozrządu - masz na myśli tę plastikową osłonę? Bo tam właśnie nie ma naklejki. Czy chodzi o to, że nr uwidoczni się po zdjęciu rozrządu? Bo to trochę kiepsko - musiałbym mieć go w ręce ZANIM stary zdemontuję a może chodziło mu o AJM i ATJ ??? Ale ja mu wyraźnie napisałem że mam AJM - to wynika z VINu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #53 Napisano 28 Sierpnia 2017 Dla przykładu w AVB również są inne napinacze i zawsze sprzedawca dobiera mi po nr VIN ewentualnie po nr rejestracyjnym . Zawsze wszystko pasuje bez żadnego problemu. Nie wiem czy w Polsce tak można ale tutaj jadąc do dealera VW proszę o wycenę części rozrządu + robocizna i o wydruk. Na fakturze są wszystkie części oznaczone numerami... Sent from my SM-G930F using Tapatalk Czyli nikt nie wie gdzie nr silnika może być nabity? Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #54 Napisano 28 Sierpnia 2017 Patrzyłem wszędzie gdzie dało się zerknąć bez rozbierania czegokolwiek i nic nie widzę. Na deklu głowicy są jakieś numery, ale żaden nie jest nr seryjnym. Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawte Zgłoś #55 Napisano 28 Sierpnia 2017 Powinien być po lewj stronie na bloku silnika, koło alternatora lub na bloku silnika od strony skrzyni, pod aparatem zapłonowym, często ciężko jest odczytać bo są skorodowane... [emoji853] Sent from my SM-G930F using Tapatalk Ok, jutro będę szukał. Dzięki! Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach