Uve
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Uve
- Urodziny 22.06.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 177KM (CFGC)
-
Rok produkcji
2013
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Uve obserwuje zawartość → Interfejs OBDII jaki wybrac, Szybko zużywające się klocki tył, AFN. Proszę o analizę logów - odcina turbo. i oraz 7 innych
-
Hej Odgrzewam kotleta, mam ten sam problem, udało się znaleźć rozwiązanie ? Przód tarcze gładkie ATE, klocki ATE, tył tarcze gładkie EBC, klocki czarne EBC Tył już mi się skończył a przód może zużyłem w 20-30%. Chyba nie powinno być tak, że klocki z przodu wytrzymują cztery razy krótszy dystans niż tył. Ma ktoś jakiś pomysł ? Pozdrawiam
-
Jak w tytule, auto słabiej odpala na zimnym i jakoś twardo chodzi, no i z tego co pamiętam kiedyś (2-3lata) temu nie miałem tak niskich wartości. Czyżby pompki leciały ? http://log.malonetuning.com/chart/228738#H8KLCABZL39aAgNNw4sxCsKAMAzChcOhwrtkTsOBwoDCg8KewqV0wqgaasKgWmkjwqjCp8OXw6rDosO4w77Cj2ctwoxpGWRlE3LDmsK3AsOYOMKsMcKmLBc%2FEyHDsMOKw5krQxU%2FTcOmNMO%2BwpDDslrCljDDqwvChcO1B8K2w4MewqlBIsKHQMOfc8OXVMK2KFrCnVrDp24ETRhYfQAAAA%3D%3D Pozdrawiam LOG-01-013-018-023.CSV
-
Dzięki, na pewno sprawdzę na dniach. Pozdrawiam.
-
Witam Prosze o analizę logów, przy doładowanym aucie i dużym obciążeniu silnika lubi wyłączyć turbo. Logi poniżej: 10,11: http://vaglog.pl/log_188175.html 4,8: http://vaglog.pl/log_188174.html 000: http://vaglog.pl/log_188173.html 00,01,03: http://vaglog.pl/log_188172.html Z góry dziękuję.
-
Passat B5-PD AVB Wysokie spalanie - prośba o analizę
Uve odpowiedział Uve → na temat → Analizy logów
Nikt nie podpowie skąd to wyższe spalanie ? Temperaturę na VAG pokazuje normalnie, ale wskazówka skacze. Czy skacząca temperatura na desce ma wpływ na spalanie, czy tylko ta podawana w VAG sie liczy ? A może coś nie tak z dawką ? -
Witam Z góry dziękuję za analizę logów. Autko jest mocne, wszystko wydaje się ok, oprócz wysokiego spalania i skaczącego wskaźnika temperatury. Grupy: 001,004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.krason_158427.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.krason_158428.html Pozdrawiam
-
Autko generalnie słabsze niż powinno być, no i turbo zatrzymuje sie na 1500 Silnik niestety niedogrzany (termostat do wymiany) ale przy 75 stopniach turbo powinno chyba normalnie pracować. Grupy: 004,010,013 - http://vaglog.rtnet.pl/pelex_157625.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pelex_157626.html
-
koledzy a jakie łożysko idzie do paska na przod B5 1999r. 1.9 AJM 115KM sedan ? 1355 czy 1356 ? Z góry dzięki za pomoc.
-
Dzięki Grucha
-
No własnie liczę na to ze ktoś się do mnie na PM odezwie. Ale cisza.... A z tymi odwiedzinami w domu to trochę dramatyzujesz....
-
koledzy, ma może ktoś do sprzedania klona VCDS do sprzedania ?
-
ma ktoś może klona VCDS do sprzedania ?
-
Viaken ma klony ? Bo na ich stronie nie widzę. Tylko VCDS za 1700zl.
-
Bry Ma ktoś może z okolic Krakowa klona VCDS i już go nie potrzebuje ? Chętnie kupię, nie ukrywam że zależy mi na czasie. Do mojego B5 KKL spokojnie wystarcza, ale teść chce kupić B6 i chciałbym mu cokolwiek sprawdzić przed kupnem. (Przebieg z ecu, czy stan pompek) Pozdrawiam
-
Ja zapłaciłem za sam rozrząd 680 zł. Wszystko SKF. Napinacz, rolka, pompa wody, tłumik drgań, pasek, szpilka, śruby. Do tego paski osprzętu jakieś 80zł (jakaś inna firma) Napinacz paska alternatora 200zł.(Podróbka) Dolicz jeszcze śluby koła pasowego 10-20zł (warto przy okazji wymienić)