gregg Zgłoś #41 Napisano 30 Lipca 2008 Teraz znowu nic a nic nie przykopci - znów czysty jak łza:on:. Może to jednak była wina korka w którym spędziłem ok. 1 godz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio007 Zgłoś #42 Napisano 23 Listopada 2008 Mam podobny problem. Tylko ze u mnie slychac jeszcze dziwny swist z okolicy turbo. Wymieniona rura od intercoolera,sprawdzone turbo(nie jak nowe ale wszystko gra), zero bledow na kompie. dodam ze dlawi mi sie czasem z zimnego i puszcza duza biala chmure dymu. Prosze o pomoc!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #43 Napisano 30 Maja 2010 Witam, mój problem jest taki, że przy mocnijeszym dociśnięciu gazu zaczyna dymić na czarno. pasek b5 tdi 110 konny 1998 rok. Jest po regeneracji wtrysków, nie bierze oleju, od wymiany do wymainy bez dolewania, w wielu wypowiedziach sugerujecie sprawę turbiny - u mnie nie ma wogole spadku mocy,turbina w zakresie swoich obrotów świszcze jak trza, może troche podwyższone spalanie w mieście na poziomie 7-9 litrów choc na trasie mam zawsze poniżej 5 litrów na 100. Może jakies sugestie?w sierpniu chce nium jechac do Chorwacji, więc musze zrobić wszystko na cacy. Przekulane 257 tysiecy km. Będe wdzięczny za porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #44 Napisano 30 Maja 2010 moze rzadko mu dajesz kopa i sadza siedzi w ukladzie wydechowym. Z drugiej strony nie wiem jak bardzo ci dymi... lekki dymek to chyba normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #45 Napisano 30 Maja 2010 jak mu się przycisnie to robi się czarna chmura, moge ja zobaczyć w bocznym lusterku, nie jest to mega chmura ale da się jazauwazyć, jesli się nie wciska mocno to jest luz...czy mu rzadko daje kopa?duzo jezdzi po miescie więc nie poszalje jak na na trasie to srednio miedzy 90 a 120 km na godzine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #46 Napisano 30 Maja 2010 (edytowane) W tych samochodach sporo można powiedzieć podpinając VAG'a. Nic nie zaszkodzi zrobić logi dynamiczne... Jeśli nie masz kabla do samochodu to na forum szybko znajdziesz kogoś kto Ci pomoże w Twojej okolicy. Edytowane 2 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #47 Napisano 30 Maja 2010 Dzięki, kable nie mam, pozostalo mi poszukanie kogoś chętnego do pomocy z forum z okolic Poznania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramon_chapter Zgłoś #48 Napisano 30 Maja 2010 Mi się wydaje, że jak puści chmurke czarnego dymu podczas ostrego przyspieszania ,ze to norma. Pytanie z innej beczki: Jaki jest powód pękniecia tłoków?I jaka jest cen tych tłoków?Myślałem, ze uszczelka mi poszła pod głowica albo sama głowica bo nagle zaczał kopcic na niebiesko(bardzo) ale po rozebraniu okazalo sie, ze 2 tłoki sa pękniete(jeden bardziej a drugi ma ryse już mała). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emceluu Zgłoś #49 Napisano 2 Czerwca 2010 Witam, wrzuciłem go na VAGA -- ormowiec dzieki za pomoc - i wyszło, że turbina jest git, przy okazji okazalo się ze mam do wymiany termostat i przepływomierz, za porada przegoniłem go tez troche i efekt jest taki jakby nabrał więcej mocy i kopcenie sie zmniejszyło..wszak przy mocnym wduszeniu pojawi sie przysłowiowy czarny dymek ale nie jest to chmura czarnego dymu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1986ac Zgłoś #50 Napisano 11 Czerwca 2010 a czy na to że autko kopci w czasie jazdy przy obrotach powyżej 2500obr może miec wpływ filtr paliwa?????? ---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 17:55 ---------- kolejny problem towarzyszący kopceniu na czarno to szarpanie przy przyśpieszaniu tj jak wejdzie na 1800obr dziwnie szarpie i trwa to do 2100 obr przeważnie na drugim i trzecim biegu na czwóreczce nie jest juz to odczuwalne...co to może byc prosze o pilna pomoc bo nie wiem co mam robic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #51 Napisano 16 Czerwca 2010 filtr paliwa raczej nie, obstawiam tu przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Splawik272 Zgłoś #52 Napisano 19 Czerwca 2010 Moj passat tez czasem dym ina czarno i do tego w aucie czuć zapach spalin rozmawialem juz z kilkoma osobam iktóre twierdząze najprawdopodobniej będąto wtryskiwacze i do tego przy zapalaniu nie lapie od razu tylko ma ciezsze zapalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojte_B Zgłoś #53 Napisano 19 Czerwca 2010 ale panowie nad czym tu gdybac DIESEL kopci Diesel rządzi mi po założeniu większych wtrysków i zrobieniu programu dymi jak z komina batorego,ale to uczucie gdy inni zostają z tyłu (nie wnikam czy dlatego ze nie nadążają czy może nic nie widzą) bezcenne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Splawik272 Zgłoś #54 Napisano 5 Lipca 2010 Moj passat dymił na czarno czasam iale teraz zatankowałem na innym Cpn-ie i spókój czase tylko do srodka auta dostaje sie zapach spalin i widac dym czy ktoś wie co to moze byc?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #55 Napisano 6 Lipca 2010 a ja mam takie pytanie: podczas jazdy można mu deptać ile wejdzie zaduszać na niskich a nie puści dymka ale jak na postoju stoi to ostatnio po obfitym balecie zauważyłem jak stał na polu i włączony był wsteczny że z rury wydobywa się dymek. bardzo delikatny nie ciemny nie jasny taki nijaki samo to że go zobaczyłem po paru miesiącach użytkowania auta i to jeszcze w nocy do światła od wstecznych:) jakiś pomysł? i w sumie czuć troche taką ropą nie do końca jakby spaloną na postoju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #56 Napisano 12 Lipca 2010 witam, podłączę się pod temat, dziś rano zauważyłem dużą ilość czarnego dymu wydobywającego się z wydechu, szczególnie po dodawaniu gazu. Sprawdziłem olej, nastąpił znaczny ubytek. Olej wymieniany w styczniu. Dodam, że znacznego spadku mocy auta nie odczuwam, ale to może dopiero początek czegoś niedobrego. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #57 Napisano 13 Lipca 2010 Koledzy i co pomoże ktoś??? może jakiś forumowicz miał podobny problem. ---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:11 ---------- Chciałbym wiedzieć, gdzie szukać zanim pojadę do mechanika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1986ac Zgłoś #58 Napisano 16 Lipca 2010 podłączę się pod temat, dziś rano zauważyłem dużą ilość czarnego dymu wydobywającego się z wydechu, szczególnie po dodawaniu gazu. Sprawdziłem olej, nastąpił znaczny ubytek. Olej wymieniany w styczniu. Dodam, że znacznego spadku mocy auta nie odczuwam, ale to może dopiero początek czegoś niedobrego. Proszę o poradę. podepnij kompa pod vaga wtedy bedzie można cos myslec...powodów moze byc kilka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Resiak82 Zgłoś #59 Napisano 21 Lipca 2010 Witam. Mam podobny problem, dzisiaj zobaczyłem przy mocnym przygazowaniu czarny dym z rury. Taki sam przy jezdzie jak na postoju. Dzięki forum zobaczyłem że mi pękła guma łącząca kolektor z przewodem do intercoolera. Zakleiłem ją tak tylko na razie taśmą izolacyjną, ale czarny dym dalej idzie z rury. Może coś być jeszcze walnięte czy poprostu takie zaklejenie nic nie daje? Z góry dzieki za podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafus1980 Zgłoś #60 Napisano 21 Lipca 2010 Dolot musi być szczelny taśma izolacyjna nie poradzi sobie z podciśnieniem które się tam wytwarza co także może być przyczyną dymu. Czarny dym z rury to normalne po jeździe w korkach czy też PSJ. Czarny dym to jest nic innego jak sadza po dopaleniu spalin przez EGR, także wystarczy co jakiś czas przegonić porządnie auto i powinno być ok. A ubytek oleju może być spowodowany nieszczelnością silnika, obejrzyj auto od spodu zdejmując dolne osłony, albo jak jeździłeś z prędkościami rzędu 160 km/h i więcej przez dłuższy dystans to także będzie ubytek. Te silniki mają prawo brać do 1 litra oleju/ 1000 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach