Skocz do zawartości
Gość krzysztof

jakis dziwny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysztof

Moj passat zrobil sie jakis dziwny ,(jak by maly spadek mocy,zaczal chodzic lekko jak prawdziwy disel,i nie wiem czy jestem tylko przewrarzliwiony ale jak by cos drrzalo)) nie jest to przeplywka bo byla zmieniana,ale rozpedza sie ok ale tak jak by nie mial z 10 koni ???????? no i glosniej chodzi????? ostatnio co robilem to tylko olej i filtr pow. zmienialem.co to moze byc????????????? :kwasny::kwasny:

 

 

 

2002 1.9 tdi130

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

Diagnozować na zasadzie wróżenia to się nie da. Trzeba jechać na diagnostykę.

Ja bym jednak przepływomierza nie wykluczał. :hyhy:

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztof
Diagnozować na zasadzie wróżenia to się nie da. Trzeba jechać na diagnostykę.

Ja bym jednak przepływomierza nie wykluczał. :hyhy:

 

HHA

 

 

 

ok,ale jak to mozliwe wymienialem przeplywke 2 miesiace temu ,a z tego co tu panowie muwia jak przeplywka padnie to slaby jest obrotuw nie osiaga a umie ok ciagnie do czerwonego tylko jakby w nim werwy zabraklo ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale jak to mozliwe wymienialem przeplywke 2 miesiace temu

Myslisz że przepływka jest wieczna? To że ją wymieniłeś 2 miechy temu to nic nie znaczy

muwia
obrotuw

:hyhy::[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrozumiałem, ze masz wersje benzynową, która nagle osłabła. Nie wkreca się na obroty tak jak powinien, o to chodzi? To znaczy zakres obrotów jest OK - czyli kręci do 6000, ale wolno "się buja" - taki masz objaw? No jeśli taki, to dziś wróciłem od mechanika (bo miałem takie objawy, ze nie miał mocy) i powiem ci, ze najprawdopodobniej to wina czujnika halla ( w sumie dwóch czujników). Albo ten czujnik co jest na wałku rozrządu, albo czujnik który jest gdzieś u dołu silnika, niedaleko skrzyni biegów. U mnie na szczęście była tylko przycięta izolacja i wystarczyło lutowanie. Ale jeśli czyjnik padnie, to koszt jego wynosi około 300 zeta + elektryk z komputerem. Po prostu musisz jechać do "gościa", zeby się podpiął i sprawdził. :hyhy::hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrozumiałem, ze masz wersje benzynową
zaczal chodzic lekko jak prawdziwy disel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro są to tylko subiektywne odczucia to proponuję skorzystać z profesjonalnej hamowni...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysztof

po prostu jak kupilem te auto to nie odczuwalem ze to disel a teraz zaczol jakos tak tykac ja disel no i takiego kopa nie ma :zly::[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności