Skocz do zawartości
przemek1982

przewody dochodzace do turbo

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie.mozecie mi powiedziec jaka role pelnia te 2 przewody zaznaczone na linku.bylbym wdzieczny za pomoc

http://img207.imageshack.us/img207/940/p401038055555555.jpg

Edytowane przez przemek1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten górny podaje płyn chłodzący a dolny olej do turbo.

Edytowane przez arturoski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stomi

Jeśli pozwolisz to ja teraz zapytam, silnik aeb, co to za wtyczka idzie w blok silnika, obok rozrządu? dsc01152k.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli pozwolisz to ja teraz zapytam, silnik aeb, co to za wtyczka idzie w blok silnika, obok rozrządu?

 

Trochę niewyraźnie foto ale myślę, że chodzi o czujnik Halla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stomi

dzięki:), a może wiesz czy możliwe jest żeby tam pojawił się wyciek oleju? bo z pod pokrywy silnika raczej nie widzę nieszczelności a pod tą wtyczką wygląda na świeży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że między tym czujnikiem a tym elementem pod pokrywą zaworów, w którą wchodzi wałek ssący [łożysko?] jest jakaś uszczelka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odłączył mi się w pasacie jeden przewód ciśnieniowy od turbo auto ledwo co jedzie nie ma przyspieszenia i mocy a nie wiem gdzie on ma się znajdować.Zdjęcie posiadam.. Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wklej to zdjęcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy moglby mi ktos podpowiedziec od czego ten wezyk bo on tak sobie tylko lezy i z drugiej strony silnika dodam ze tez jest taki. czy tak ma byc?? wyglada jakby byl uciety.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/802/zdjcie0083b.jpg/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cieknie mi olej z przewodu na zdjęciu, wymieniali mi olej i zobaczyłem że cieknie, dolny do turbo, co z tym zrobić??

 

eeeeee.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki @tomnik, przeczytałem wątki i wygląda ze to norma i ganiać dalej :), między wymianami dolewam około 3 setki oleju to nie jest źle chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem zwykłe okrągłe oringi o przekroju chyba 3 mm i zalozylem na obydwie rury w intercoolerze zamiast zuzytych oryginalnych , zero wycieków i czysto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludziska , wiecie może jak odkręcić (dostać się do niego) przewód odprowadzający olej od turbiny ? ten przykręcony na "króciec" do bloku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opisane bylo to przy okazji czyszczenia zaaieczonych lopatek turbiny, wraz ze zdjeciami, chyba w B5 w wartsztacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o żesz kurde 35 stron ? :(

 

zdjęcia nie znalazłem , a czytać 35 to przesada :( niech ktoś pomoże i pokieruje jak się dobrać do tej śruby 22 od bloku silnika bo mi leci olej z tego przewodu jak z kranu :D

Edytowane przez Rosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze wlasnie tez nie moge teraz tego znalezc, ale pamietam ze czas jakis temu czyscilem turbawke i drukowalem sobie nawet opis ze zdjeciami, jak to sie robi, wszystko bylo... ;/

tam pod nia nie powinno byc miedzianej uszczelki? odkrec i zobacz, moze cos z nia nie tak? o ile czegos nie pokrecilem z ta uszczelka ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie problem w tym że nie mogę odkręcić tego z bloku silnika ... nie mam dojścia jak się zabrać do tego króćca. Tam nie ma żadnej uszczelki (tak etka podaje)....w serwisie też nie znaleźli żadnej uszczelki ... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam- podpinam się do tematu otóż mój passat awt 1,8t wydaje mi się że nie dysponuje całą mocą .Pytałem różnych ludzi ,i różne są teorie ktoś mi powiedział że przyczyną może być sparciały zawór odmy. Ale jakoś nie jestem pewny, przecież odma wpada do tipa przedturbiną ,więc tam niema ciśnienia wiec niema co uciekać. Ale może to ma wplyw na jakieś inne czynniki , ktoś ma jakieś zdanie na ten temat ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już sobie poradziłem i działa wszystko dobrze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności