twardy1973 Zgłoś #1 Napisano 24 Marca 2009 witam mam znowu problem z zawieszeniem przy rozpedzaniu mam przu okolo 90 dziwne dragania pozniej przy wiekszej predkosci to mija kola wywazylem amory dobre nie wiem co to:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #2 Napisano 24 Marca 2009 przy wiekszej predkosci to mija kola wywazylem Znam przypadek kolega mial tak w astrze robil cuda wianki z tym drganiem i postanowil zmienic felgi bo mu sie znudzily a po zmianie to zniknęło mimo ze wczesniejsze felgi byly wywarzane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #3 Napisano 24 Marca 2009 Nie jeździsz przypadkiem po błocie? przed domem, do garazu... Ja często mam ten problem, że błoto gromadzące się wewnątrz felgi powoduje takie drgania. To jedyne co przychodzi mi do głowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 24 Marca 2009 krzywe felgi też się da wyważyć w taki sposób, by nie powodowały bicia w osi obrotu to i tak nie zmienia faktu, że będą krzywe i kierowca będzie się czuł jakby miał kwadratowe koła... zwróć uwagę podczas wyważania czy koło jest proste... jeśli nie, to trzeba prostować i tyle. Inne elementy, które powodują bicie to łożyska przednie (rozwalają się po wjechaniu niskim profilem w dobrą dziurę) - bicie czuć szczególnie podczas zakrętów. Dodatkowo półosie - ale to już trzeba mieć hardkorowy moment albo dużo szczęścia, żeby skrzywić półoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twardy1973 Zgłoś #5 Napisano 24 Marca 2009 dzieki ale bylem u wulakizator i mowi ze opony sa oki tylko mowil ze jeden alus troszke bije i ze tom zrobi zdjalem kolo i zostawilem po powrocie jest to samo moze ciut lepiej kurdesam juz nie wiem komu wierzyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 24 Marca 2009 a jak zostawiłeś to bijące koło i jechałeś na zapasie, to też biło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #7 Napisano 24 Marca 2009 Do wszystkich wymienionych przyczyn można dodać: - oponę - pęknięte wzmocnienie = guz na oponie = bicie - ale powinno też być odczuwalne na małych prędkościach, - przegub wewnętrzny - na pewno czytałem o tym na forum.... Ps. Pisz trochę spokojniej, bo się nie da tego normalnie zrozumieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 24 Marca 2009 A ja dodam że tolerancja przy wyważaniu koła na "maszynie" tez jest ważna. Zauważyłem że maja ustawione na 30 ( nie wiem co to znaczy ) ale kiedyś było coś o tym na forum. Gostek mi wyważył na " tych 30 " i było ok wg maszyny a ja jemu zwróciłem uwagę żeby zmienił na mniej, zmienił na 10 i te przed chwila wyważone koło było dalej nie wyważone dołożył ciężarków i było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepol_8 Zgłoś #9 Napisano 24 Marca 2009 Ja bym dodał jeszcze stare opony + brak zbieżności i może nierównomierne ciśnienie w oponach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twardy1973 Zgłoś #10 Napisano 24 Marca 2009 zmienilem na zapas i troszke moze bylo lepiej a oponki sa nowki kupione w styczniu na wyspach skad wrocilem na kolach mysle ze raczej jakis alus dostal na jakims wzniesieniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #11 Napisano 24 Marca 2009 Najlepiej zebys ustawil sie z kims z forum na test zamieniajac kola cale od kogos a puzniej po kolezensku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twardy1973 Zgłoś #12 Napisano 24 Marca 2009 fajno nie ma sprawy poszukam kogos z wilkopolski dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x-plood Zgłoś #13 Napisano 24 Marca 2009 Jeżeli koła będą w 100% OK, to może być również wina półosiek lub półośki napędowej. Miałem takie same objawy w poprzednim aucie (wibracje od 70-90 km/h) i właśnie wymiana półośki pomogła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
twardy1973 Zgłoś #14 Napisano 24 Marca 2009 dzieki sprawdze na razie zamienie wszystkie kolka i zobacze co dalej ---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:44 ---------- a moze byc to wina zbieznosci lub amorow z tylu ---------- Post added at 15:48 ---------- Previous post was at 15:45 ---------- a nie wiez jaki jest koszt tych polosi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach