kuban Zgłoś #21 Napisano 31 Marca 2009 To już od Ciebie zależy . Masz napisane wyżej - i tak nie wymieniłem wszystkich kosztów głupiego Polaczka czyli mnie . Będziesz wymieniał wszystko po kolei a w końcu kupisz pompę . Masz vr-a tak jak ja , więc do wymiany pompy conajmniej zgrzewka - nie żaruję - minimum . Ja się grzebałem 2 dni . Mówie tu o przypadku , gdy vag pokazuje " zawory wlotowe lub wylotowe " Magicy od poczatku mówili , że trzeba całą wymienić i mieli rację , ale po moich przejściach z magikami ( kiedys miałem prolem z nierówną pracą silnika - więc dzwonię do magików i pytam czy robili już vr-a . Tak , tak , oczywiście - niech pan podjedzie - słyszę w słuchawce . Jadę na miejce , otwierają maskę i jeden przez drugiego krzyczą : ale to musi zap...ć . NIE NO RECE OPADAJĄ ) Jak coś to pisz - mam zdjęcia , bo są 3 rodzaje . nie powinna Cię więcej kosztować jak 200zł ( oczywiście są kosmici , co wołają 800-1000 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #22 Napisano 11 Kwietnia 2009 Planuje na dniach wyciągnąć pompę i zobaczyć jak mają się zimne luty Wyciągał już ktoś pompę hamulcową z Vrki? Może napisze ktoś mały manual co i gdzie podkręcać i na co uważać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grubeuszmp Zgłoś #23 Napisano 14 Kwietnia 2009 już wszystko działa zawór ciśnienia w pompie byl przyczyna a tak wogole to mam na sprzedaż naprawdę utrzymanego i nie zajeżdżonego pasacika 2,8 vr6 z przebiegiem 211500 w samochodzik troszkę włożone ale cóż niechętnie sprzedaje ale musze bo kupilem prawie nowego pasacika 3,2 v6 chetnych zapraszam pod nr tel 666-057-754 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #24 Napisano 26 Maja 2009 i co słychać w temacie? Jakiś krok na przód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #25 Napisano 26 Maja 2009 ja naprawiłem zimne luty bez wyjmowania pompy.. jak na razie działa ale gimnastyka jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #26 Napisano 26 Maja 2009 możesz trochę rozbudować opis naprawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #27 Napisano 27 Maja 2009 ogólnie da się odkręcić klapkę z boku pompy więc odkręciłem, następnie odgiąłem minimalnie przewody hamulcowe żeby zrobić trochę miejsca. miejsca zrobiło się na tyle że udało mi się odsunąć kalpkę na tyle by widzieć wtyczkę/gniazdko od dołu. Delikatnie usunąłem zółte "tworzywo" którym były zalane luty i przelutowałem lutownicą luty. Ważne- mierzyłem miernikiem które konkretnie luty są "zimne" - bo są np dwa + po bokach i powinne oba być sprawne a nie tylko jeden - sterownik tego nie wyłapie. Tą robote da się zrobić bez wyjmowania pompy ale wymaga dużo cierpliwości i dokładnosci. Jak kto jest nerwowy i niecierpliwy to przy rozbieraniu urwie taśmę łączącą zawory z wtyczką i umarł w butach - można później kabelkami łączyć ale po co? Jak kto nie ma cierpliwości to lepiej pompę wymontować i zrobić naprawę na stole .. zawory wejściowe mają inne opory jak wyjściowe - widać to też po kablach we wtyczce -analogicznie mają inne grubości pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #28 Napisano 27 Października 2010 Witam. może odgrzewam kotleta alerównież mam problem z przekaźnikiem od ABS. Mianowicie, po włożeniu bezpiecznika bo zazwyczaj jest wyciągnięty przekaźnik zapitala jak głupi(włącza się i wyłącza non stop z częstotliwością kilka razy na sekundę). Póki co nie kombinowałem jescze z tym nic ale chciałbym zasięgnąć opinii czy ktoś miał podobnie i czego możę to być przyczyna.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skowronek11 Zgłoś #29 Napisano 3 Kwietnia 2015 witam mam problem z passatem 1,9 tdi 1995r zapala mi się kontrolka od abs-u i komputer pokazuje błąd hydro pompa agregatu abs v64 wymieniłem już dwa abs i dalej jest taka sama sytuacja czujniki w kołach wymienione i pierścienie bezpieczik dobry zasilanie i masa jest na kostce przy abs-ie. po odpaleniu auta i rozpędzeniu go i ostrym zachamowaiu abs dziala przy nastepnych probach chamowania abs juz się nie wlacza i wywala blad hydro pompa agregatu abs moje pytanie brzmi co moze byc przyczyna i gdzie jest sterownik od absu bo pod tylnymi siedzeniami go nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach