bbbb Zgłoś #761 Napisano 2 Stycznia 2014 No i ja zostałem uziemiony. Odłączenie aku pozwoliło ruszyć, ale wygląda na to, że przełącznik "ręcznego" do wymiany. I tu zaskakiwajka. Na Allegro jest sporo ofert ale moją uwagę zwrócił fakt, że jedne przełączniki mają 8 pinów, a inne 7 pinów. U mnie wystepuje egzemplarz z 8 pinami. Ale zastanawia mnie skąd ta różnica??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #762 Napisano 3 Stycznia 2014 myślę że adaptacja nie potrzebna, silniczki te same , założone w te same miejsca , przycisk nie ma w sobie żadnej elektroniki(rozebrałem stary).Vagiem 5053 podłączyłem się , błędy pokasowałem (był tylko ten odnośnie napięcia lewa str)po skasowaniu wychodzi na nowo. Nawet zaraz po skasowaniu lewa strona nie zatrybi i nadal nie dostaje napięcia(tak jak w opisie miałem miernik podpięty i nic) Potrzebna jakaś adaptacja? Wiecie nie sztuka pojechać do vw i zapłacić 150zł za podłączenie się pod kompa a potem kolejne ok 200zł za diagnozę czy to instalacja czy moduł hamulce czy jeszcze co innego. Jak już trzeba bedzie to ok ale puki co jest forum. Poradżcie coś tak potrzebna , u mnie tez nie trybiło po samym kasowaniu, nie było napięcia, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maystero Zgłoś #763 Napisano 3 Stycznia 2014 Kolego wymień ten silniczek na nowy. Ja tak miałem. Silnik po regeneracji, ciążek chodził. Sterownik wykrywał problem i odłączał zasilanie. Podpięcie nowego (sprawnego) rozwiązał problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #764 Napisano 3 Stycznia 2014 Silnik po regeneracji, ciążek chodził. Sterownik wykrywał problem i odłączał zasilanie. Podpięcie nowego (sprawnego) rozwiązał problem. zgadza się bo wystarczy że steronik wyczuje lekki opór i odłącza zasilanie, na krótko podejrzewam, ze dużo lepiej chodził, W każdym raziemusiał być kijowo zregenerowany że ciężko chodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schumi-f1 Zgłoś #765 Napisano 6 Stycznia 2014 hm. Ok w tym tygodniu podjade do elektryka samochodowego pod gliwicami , on ma dużo w głowie i sprzętu diagnostycznego w warsztacie, zobaczymy co wyjdzie. Dam znac co i jak się skończyło . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #766 Napisano 6 Stycznia 2014 Szkoda ze tak daleko.do ogarniecia.ciekawe czy soft z b na koncu.to taka mala podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schumi-f1 Zgłoś #767 Napisano 8 Stycznia 2014 hm wiesz podpowiedż w szyfrach , napisz mi prosze co masz w tej podpowiedzi bo wiesz wszystko proste dla tych co są w temacie a dla innych nie , każdy w czymś jest dobry. czekam prosze........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
schumi-f1 Zgłoś #768 Napisano 9 Stycznia 2014 (edytowane) witam , a więc byłem na diagnostyce : 2434 zasilacz centralki kanału lewego - przerwa/zwarcie obwodu do gnd 2428 silnik pozycjonujący lewy,siła nap poniżej dolnego progu. Błędów nie da się skasować. Jestem dalej w tym samym miejscu - pomocy , zima idzie a ja przez wyjęty bezp żeby mi nie pipczało jestem dodatkowo i bez trakcji a także bez tempomatu. Edytowane 9 Stycznia 2014 przez schumi-f1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #769 Napisano 9 Stycznia 2014 Z tego co pamietam to soft z litka b w ham postojowym ma bledy.nawet po wymianie silniczkow moze nie ruszyc.trzeba soft updatowac i po tym probowac zrobic nastawy ktore tez moga isc ciezko.kilka resetow i cierpliwosc w koncu pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baniadmx Zgłoś #770 Napisano 11 Stycznia 2014 Witam 3 dni temu chciałem zaciągnąć hamulec ręczny i zaczął mi mrugać przycisk , i kontrolka przekreślone P i wykrzyknik w nawiasach , słuchać ze hamulec chodzi wiec podniosłem auto i się okazało ze prawe silnik nie chodzi , kolega mi podpiął pod kompa i pokazało błędy Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb Control Module Part Number: 3C0 907 801 E HW: 3C0 907 801 E Component and/or Version: EPB VC8HC003 013 0003 Software Coding: 0000011 Work Shop Code: WSC 00068 211 182384 VCID: 244DF249E7C0E0E 1 Fault Found: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 16 Reset counter: 107 Mileage: 203616 km Time Indication: 0 Date: 2014.01.09 Time: 18:01:26 Freeze Frame: Voltage: 12.94 V Count: 87 cały skan loga http://vaglog.rtnet.pl/darek_155887.html proszę o pomoc czy to padnięty silnik od ręcznego czy coś innego , w tym problem ze nie ma mnie w Polsce tylko w UK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #771 Napisano 11 Stycznia 2014 Pekniety silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baniadmx Zgłoś #772 Napisano 12 Stycznia 2014 A moge wymontowac Sam silnik I tak jezdzic tydzien ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #773 Napisano 12 Stycznia 2014 A moge wymontowac Sam silnik I tak jezdzic tydzien ? jezeli wytrzymasz z pikaniem(zawsze monza muzyke dać głośniej:)) to bez problemu, ja tak latałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flatron88 Zgłoś #774 Napisano 13 Stycznia 2014 Witam Dzisiaj rano wsiadam do Paska odpalam zaciągam hamulec ręczny,skrobie szyby itd wsiadam z powrotem wciskam ponownie P żeby spuścić ręczny i klops. Pojawia się żółta kontrolka P przekreślona wiadomo czerwony wykrzyknik i ten dzwięk ;/ Ruszam hamulec nie trzyma zatrzymuje się po chwili zaciągam hamulec trzyma wrzucam 1 ruszam powoli sam odpuszcza jednym słowem siłowniki działają bo zaciąga jak i odpuszcza jedynie mam wrażenie że koło za pasażerem mocniej łapie ręczny albo tylko ono. Wracałem z pracy było tak samo wciskam P zaciąga znowu naciskam P odpuszcza ręczny. Jakieś propozycje ? Chcę zacząć od wymiany przycisku jeśli nie pomoże diagnostyka itd w weekend będę na kanale jak coś będę wiedział dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #775 Napisano 14 Stycznia 2014 Ja bym zaczął od diagnostyki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #776 Napisano 14 Stycznia 2014 WitamDzisiaj rano wsiadam do Paska odpalam zaciągam hamulec ręczny,skrobie szyby itd wsiadam z powrotem wciskam ponownie P żeby spuścić ręczny i klops. Pojawia się żółta kontrolka P przekreślona wiadomo czerwony wykrzyknik i ten dzwięk ;/ Ruszam hamulec nie trzyma zatrzymuje się po chwili zaciągam hamulec trzyma wrzucam 1 ruszam powoli sam odpuszcza jednym słowem siłowniki działają bo zaciąga jak i odpuszcza jedynie mam wrażenie że koło za pasażerem mocniej łapie ręczny albo tylko ono. Wracałem z pracy było tak samo wciskam P zaciąga znowu naciskam P odpuszcza ręczny. Jakieś propozycje ? Chcę zacząć od wymiany przycisku jeśli nie pomoże diagnostyka itd w weekend będę na kanale jak coś będę wiedział dam znać. najpierw diagnostyka ale to że masz choinke a silniczki chodzą nie oznacza że są ok, wystarczy że chodzą ale z oporem, np przyrdzewaiłe i łożyska stawiają opór i sterownik wykrywa błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flatron88 Zgłoś #777 Napisano 14 Stycznia 2014 Dzięki. Dam znać jak będę już co wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejv_TDi Zgłoś #778 Napisano 17 Stycznia 2014 Witam. Mam problem z hamulcem ręcznym [Vw Passat b5fl 1.9 Tdi kombi]. Dzis, kiedy stalem przodem pod góre, zaciągnąłem hamulec ręczny (juz od paru dni wgl rączka była luźna) i gdy podnossilem ja do gory i auto hamowalo coraz bardziej nagle jakby troche luzu i potem chwycil i trzymal, gdy go spuscilem hamulce z tylu nadal trzymia ale nie mocno bo koła sie kreca ale jest dosc konkretny opor. Co sie mogło stać?? Prosze o pomoc!! Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #779 Napisano 18 Stycznia 2014 Chyba nie ten dział. Tu jest mowa o B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #780 Napisano 19 Stycznia 2014 Słuchajcie ,! Zatrzymałem na chwilkę auto, wcisnąłem hamulec na momencik i choinka, gong itp. jak ruszyłem to hamulec odpuścił, ale kontrolki się świecą, da się jeździć, ale strasznie się drze przy cofaniu.... Nie było by problemu, gdyby nie to że jestem 1000 km od domu ....... ( Austria..) po rozmowie z moim znajomym mechanikiem, stwierdził, że może po prostu klocki z tyłu się skończyły, i silniczek to wykrył... Jak myślicie , czy mogę tak jeździć ( "ręczny" już nie działa.. ale pal go licho, a może jest jakaś możliwość że wyciszyć jakoś ten gong... Nie chciałbym zwiedzać autstriackich serwisów... ( cen się nawet nie domyślam... i wolałbym nie wiedzieć..) Żona mi strasznie truje że się boi jechać... ( a mam jeszcze z 1800 km do przejechania.. odłączenie accu pomaga tylko do najbliższego ruszenia , wtedy rozlega się gong, bo kontrolki świecą cały czas... pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach