Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz autohold to nacisnij go ze 2 razy, u mnie tez po regeneracji nei dalo sie bleu wykasowac, dopiero to pomoglo

 

AH dołożony jest - jak coś będę pamiętać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ah mi po tygodniu po naprawie padł całkiem silnik... Kupiłem nowy za 380 zł ale po 2008 r. a tam jest inna śruba i troszkę kostka. Ale da się przerobić :) Polecam siniki po 2008 roku bo obudowa jest mocniejsza i tam gdzie w starych pęka jest zabezpieczone. Jest dołożony dekielek przedni że w ogóle nie widać mechanizmu dzięki temu nie dostaje się syf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi siadł lewy silniczek, posłałem do regeneracji koszt 250,00 zł. Jest ok po zamontowaniu wszystko działa.

Teraz czekam kiedy nawali prawy bo chodzi głośno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak udręka z tymi silniczkami. Czy ktoś wie czy jest różnica prawy - lewy silniczek? czy to dwie różne części czy bez różnicy? Nr cześci (np.) 3C0998281

 

U mnie niestety obudowy skleić się nie udało - albo dorobię uchwyt albo upoluje silniczek w przyzwoitej $$

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM

Podłączę się ale dziś co mnie zaskoczyło z hamulcem ręcznym. Robiłem badanie techniczne i Pan diagnosta zacisnął ręczny (wskazanie hamowania prawidłowe) Ale gdy wsiadłem do auta pokazała się kontrolka awarii hamulca ręcznego. Nacisnąłem ręczny i nic! Świeci dalej zapiąłem pas (ręczny załączony) dodałem gazu ręczny się odblokował i kontrolka zgasła. Na razie jest OK. Wcześniej takich "problemów" nie miałem przy badaniu technicznym auta. Zastanawiam się czy można sprawdzać ręczny na rolkach skoro jest elektryczny?Wcześniej nie zauważyłem czy Pan diagnosta włączał ręczny hamulec na rolkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy włączonym ręcznym (jak opisujesz powyżej ..) to normalnka że odblokowywuje jak zapniesz, wrzucisz bieg i dodasz gazu.. to tak działa... spróbuj bez zapiętego pasa... :D

(bez zapiętego pasa chyba trzeba jednocześnie wcisnąć sprzęgło i hamulec i dłużej przycisk przytrzymać ale tego nie jestem pewny do końca..)

 

czytanie instrukcji lub forum się kłania... :D

Edytowane przez Rysieeek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy włączonym ręcznym (jak opisujesz powyżej ..) to normalnka że odblokowywuje jak zapniesz, wrzucisz bieg i dodasz gazu.. to tak działa... spróbuj bez zapiętego pasa... :D

(bez zapiętego pasa chyba trzeba jednocześnie wcisnąć sprzęgło i hamulec i dłużej przycisk przytrzymać ale tego nie jestem pewny do końca..)

 

czytanie instrukcji lub forum się kłania... :D

 

OK kolego czytałem instrukcje, ale czytamy ze zrozumieniem :-) Wiem jak działa hamulec ręczny. Pisząc ten post miałem na myśli kontrolkę błędu hamulca ręcznego i czy komuś się tak przytrafiło Na dzień dzisiejszy wszystko gra i jest ok Ale czy u Was podczas przeglądów technicznych sprawdzają hamulec ręczny jeśli jest elektryczny??Jeśli tak czy także pokazuje się Wam kontrolka błędu hamulca ręcznego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym na poprzedniej stronie. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w dniu dzisiejszym dołączyłem do grupy osób w "dziale" HAMULEC RĘCZNY BŁĄD ". Od paru dni paliła mi się kontrola od błędu hamulca ( " jasna " ). W dniu dzisiejszym bo włączeniu silnika dodatkowo świeci się czerwona kontrolka hamulca ręcznego. Pojechałem do kolegi który ma warsztat i po podłączeniu do kompa powiedział, że komputer wskazuje " awarię tylnego lewego zacisku hamulca". Z racji, iż przyjął mnie poza kolejnością i miał naprawdę długą listę osób wcześniej umówionych nie chciałem go już męczyć dalszymi pytaniami. Czy możecie mi powiedzieć, gdzię mógłbym kupić w/w część np: używaną bo nowa podejrzewam kosztuje sporo. Trochę zdążyłem poszperać w internecie i przeczytałem że można go zregenerować , jeżeli silniczek jest nieuszkodzony. A może możecie kogoś polecić kto zregeneruje taką część.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, w dniu dzisiejszym dołączyłem do grupy osób w "dziale" HAMULEC RĘCZNY BŁĄD ". Od paru dni paliła mi się kontrola od błędu hamulca ( " jasna " ). W dniu dzisiejszym bo włączeniu silnika dodatkowo świeci się czerwona kontrolka hamulca ręcznego. Pojechałem do kolegi który ma warsztat i po podłączeniu do kompa powiedział, że komputer wskazuje " awarię tylnego lewego zacisku hamulca". Z racji, iż przyjął mnie poza kolejnością i miał naprawdę długą listę osób wcześniej umówionych nie chciałem go już męczyć dalszymi pytaniami. Czy możecie mi powiedzieć, gdzię mógłbym kupić w/w część np: używaną bo nowa podejrzewam kosztuje sporo. Trochę zdążyłem poszperać w internecie i przeczytałem że można go zregenerować , jeżeli silniczek jest nieuszkodzony. A może możecie kogoś polecić kto zregeneruje taką część.

kolego a ską☺d jesteś?? moj kolega sie tym zajmuje, moje 2 sztuki reanimował, moge podpytać, warsztat ma w Szczecinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej jestem z Kołobrzegu. Czy aby zregenerować zacisk muszą być spełnione jakieś kryteria. Np: nie może być uszkodzony w zacisku " silniczek " ?

 

---------- Dodano o 12:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:51 ----------

 

Jak możesz to daj mój swój numer na prv lub namiar do tego kolegi. Może opłacało by mi się nawet przyjechać do Szczecina ( choć nie wiem czy to dobry pomysł, z piszczącym błędem w samochodzie ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podeslalem namiar na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc i numer telefonu. Po wizycie w warsztacie okazało się że błąd tkwił w "elektryce" tzn. gdzieś, coś było ponoć zaśniedziałe. Zresztą co by nie było - narazie problem jest rozwiązany, wszystko działa i nic "wrednego" się nie świeci ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No I mnie tez dopal problem z hamulcem recznym. U mnie pali sie P I czerwona ikona na desce. Blokuje mi tylko lewe kolo, prawego nie blokuje ale slychac jak pracuje silniczek w prawym kole. I teraz mam pytanie czy to na 100% silniczek czy moze okablowanie. Wydaje mi sie ze jak by byl problem z okablowaniem to nie krecilby wogole. Prosze o pomoc gdyz mam juz dosyc tego piszczenia w czasie jazdy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacznij od przejrzenia kabli, napewno nie zaszkodzi, ale przeważnie niestety silniczek, u mnie jak lewe koło zblokowało to w prawym silnik nadal chodził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie. U mnie na szczescie nie zlobokwalo a siniczek chodzi I w prawym I w lewym tylko ze prawego nie blokuje. Czyli jezeli prad do prawego do chodzi (bo go slychac) to raczej kalbe sa OK.

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie osiąga skrajnego położenia, nie dochodzi do końca, pewnie łożyska stawiają opór, ja bym obstawiał silniczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mowil ze jakies tam sa zabki ktore przesuwaja tloczek I na bank one sie wyrobily. Ale szczerze to nie wim czemu bo tak zadko uzywalem recznego aby sie wlasinie silniczej=k nie rozwalil a I tak sie rozwalil. Badziewie I kolejnego NOBLA dla VW.

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie spotakłem się jeszcze z uszkodzonym elementem który "pcha" tłoczek, raczej sam silniczek, u kolegi na warsztacie był ostatnio passat z podobnym objawem jak u Ciebie i był to silniczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko ze u mnie cos tam sie kreci bo go slychac a czemu nie do pycha do konca to juz nie wiem.

Edytowane przez nogman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności