Lukasz_KBK Zgłoś #701 Napisano 21 Sierpnia 2013 jak masz autohold to nacisnij go ze 2 razy, u mnie tez po regeneracji nei dalo sie bleu wykasowac, dopiero to pomoglo AH dołożony jest - jak coś będę pamiętać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #702 Napisano 21 Sierpnia 2013 Ah mi po tygodniu po naprawie padł całkiem silnik... Kupiłem nowy za 380 zł ale po 2008 r. a tam jest inna śruba i troszkę kostka. Ale da się przerobić Polecam siniki po 2008 roku bo obudowa jest mocniejsza i tam gdzie w starych pęka jest zabezpieczone. Jest dołożony dekielek przedni że w ogóle nie widać mechanizmu dzięki temu nie dostaje się syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Berci Zgłoś #703 Napisano 22 Sierpnia 2013 Mi siadł lewy silniczek, posłałem do regeneracji koszt 250,00 zł. Jest ok po zamontowaniu wszystko działa. Teraz czekam kiedy nawali prawy bo chodzi głośno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz_KBK Zgłoś #704 Napisano 24 Sierpnia 2013 No tak udręka z tymi silniczkami. Czy ktoś wie czy jest różnica prawy - lewy silniczek? czy to dwie różne części czy bez różnicy? Nr cześci (np.) 3C0998281 U mnie niestety obudowy skleić się nie udało - albo dorobię uchwyt albo upoluje silniczek w przyzwoitej $$ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #705 Napisano 27 Sierpnia 2013 WITAM Podłączę się ale dziś co mnie zaskoczyło z hamulcem ręcznym. Robiłem badanie techniczne i Pan diagnosta zacisnął ręczny (wskazanie hamowania prawidłowe) Ale gdy wsiadłem do auta pokazała się kontrolka awarii hamulca ręcznego. Nacisnąłem ręczny i nic! Świeci dalej zapiąłem pas (ręczny załączony) dodałem gazu ręczny się odblokował i kontrolka zgasła. Na razie jest OK. Wcześniej takich "problemów" nie miałem przy badaniu technicznym auta. Zastanawiam się czy można sprawdzać ręczny na rolkach skoro jest elektryczny?Wcześniej nie zauważyłem czy Pan diagnosta włączał ręczny hamulec na rolkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #706 Napisano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) przy włączonym ręcznym (jak opisujesz powyżej ..) to normalnka że odblokowywuje jak zapniesz, wrzucisz bieg i dodasz gazu.. to tak działa... spróbuj bez zapiętego pasa... (bez zapiętego pasa chyba trzeba jednocześnie wcisnąć sprzęgło i hamulec i dłużej przycisk przytrzymać ale tego nie jestem pewny do końca..) czytanie instrukcji lub forum się kłania... Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez Rysieeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawmen Zgłoś #707 Napisano 28 Sierpnia 2013 przy włączonym ręcznym (jak opisujesz powyżej ..) to normalnka że odblokowywuje jak zapniesz, wrzucisz bieg i dodasz gazu.. to tak działa... spróbuj bez zapiętego pasa... (bez zapiętego pasa chyba trzeba jednocześnie wcisnąć sprzęgło i hamulec i dłużej przycisk przytrzymać ale tego nie jestem pewny do końca..) czytanie instrukcji lub forum się kłania... OK kolego czytałem instrukcje, ale czytamy ze zrozumieniem :-) Wiem jak działa hamulec ręczny. Pisząc ten post miałem na myśli kontrolkę błędu hamulca ręcznego i czy komuś się tak przytrafiło Na dzień dzisiejszy wszystko gra i jest ok Ale czy u Was podczas przeglądów technicznych sprawdzają hamulec ręczny jeśli jest elektryczny??Jeśli tak czy także pokazuje się Wam kontrolka błędu hamulca ręcznego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro30 Zgłoś #708 Napisano 29 Sierpnia 2013 Pisałem o tym na poprzedniej stronie. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #709 Napisano 30 Sierpnia 2013 Witam, w dniu dzisiejszym dołączyłem do grupy osób w "dziale" HAMULEC RĘCZNY BŁĄD ". Od paru dni paliła mi się kontrola od błędu hamulca ( " jasna " ). W dniu dzisiejszym bo włączeniu silnika dodatkowo świeci się czerwona kontrolka hamulca ręcznego. Pojechałem do kolegi który ma warsztat i po podłączeniu do kompa powiedział, że komputer wskazuje " awarię tylnego lewego zacisku hamulca". Z racji, iż przyjął mnie poza kolejnością i miał naprawdę długą listę osób wcześniej umówionych nie chciałem go już męczyć dalszymi pytaniami. Czy możecie mi powiedzieć, gdzię mógłbym kupić w/w część np: używaną bo nowa podejrzewam kosztuje sporo. Trochę zdążyłem poszperać w internecie i przeczytałem że można go zregenerować , jeżeli silniczek jest nieuszkodzony. A może możecie kogoś polecić kto zregeneruje taką część. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #710 Napisano 30 Sierpnia 2013 Witam, w dniu dzisiejszym dołączyłem do grupy osób w "dziale" HAMULEC RĘCZNY BŁĄD ". Od paru dni paliła mi się kontrola od błędu hamulca ( " jasna " ). W dniu dzisiejszym bo włączeniu silnika dodatkowo świeci się czerwona kontrolka hamulca ręcznego. Pojechałem do kolegi który ma warsztat i po podłączeniu do kompa powiedział, że komputer wskazuje " awarię tylnego lewego zacisku hamulca". Z racji, iż przyjął mnie poza kolejnością i miał naprawdę długą listę osób wcześniej umówionych nie chciałem go już męczyć dalszymi pytaniami. Czy możecie mi powiedzieć, gdzię mógłbym kupić w/w część np: używaną bo nowa podejrzewam kosztuje sporo. Trochę zdążyłem poszperać w internecie i przeczytałem że można go zregenerować , jeżeli silniczek jest nieuszkodzony. A może możecie kogoś polecić kto zregeneruje taką część. kolego a ską☺d jesteś?? moj kolega sie tym zajmuje, moje 2 sztuki reanimował, moge podpytać, warsztat ma w Szczecinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #711 Napisano 30 Sierpnia 2013 Hej jestem z Kołobrzegu. Czy aby zregenerować zacisk muszą być spełnione jakieś kryteria. Np: nie może być uszkodzony w zacisku " silniczek " ? ---------- Dodano o 12:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:51 ---------- Jak możesz to daj mój swój numer na prv lub namiar do tego kolegi. Może opłacało by mi się nawet przyjechać do Szczecina ( choć nie wiem czy to dobry pomysł, z piszczącym błędem w samochodzie ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #712 Napisano 30 Sierpnia 2013 podeslalem namiar na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #713 Napisano 31 Sierpnia 2013 Dziękuję za pomoc i numer telefonu. Po wizycie w warsztacie okazało się że błąd tkwił w "elektryce" tzn. gdzieś, coś było ponoć zaśniedziałe. Zresztą co by nie było - narazie problem jest rozwiązany, wszystko działa i nic "wrednego" się nie świeci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #714 Napisano 23 Września 2013 No I mnie tez dopal problem z hamulcem recznym. U mnie pali sie P I czerwona ikona na desce. Blokuje mi tylko lewe kolo, prawego nie blokuje ale slychac jak pracuje silniczek w prawym kole. I teraz mam pytanie czy to na 100% silniczek czy moze okablowanie. Wydaje mi sie ze jak by byl problem z okablowaniem to nie krecilby wogole. Prosze o pomoc gdyz mam juz dosyc tego piszczenia w czasie jazdy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #715 Napisano 24 Września 2013 zacznij od przejrzenia kabli, napewno nie zaszkodzi, ale przeważnie niestety silniczek, u mnie jak lewe koło zblokowało to w prawym silnik nadal chodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #716 Napisano 24 Września 2013 no wlasnie. U mnie na szczescie nie zlobokwalo a siniczek chodzi I w prawym I w lewym tylko ze prawego nie blokuje. Czyli jezeli prad do prawego do chodzi (bo go slychac) to raczej kalbe sa OK. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #717 Napisano 24 Września 2013 nie osiąga skrajnego położenia, nie dochodzi do końca, pewnie łożyska stawiają opór, ja bym obstawiał silniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #718 Napisano 24 Września 2013 Mechanik mowil ze jakies tam sa zabki ktore przesuwaja tloczek I na bank one sie wyrobily. Ale szczerze to nie wim czemu bo tak zadko uzywalem recznego aby sie wlasinie silniczej=k nie rozwalil a I tak sie rozwalil. Badziewie I kolejnego NOBLA dla VW. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #719 Napisano 24 Września 2013 nie spotakłem się jeszcze z uszkodzonym elementem który "pcha" tłoczek, raczej sam silniczek, u kolegi na warsztacie był ostatnio passat z podobnym objawem jak u Ciebie i był to silniczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #720 Napisano 24 Września 2013 (edytowane) no tak tylko ze u mnie cos tam sie kreci bo go slychac a czemu nie do pycha do konca to juz nie wiem. Edytowane 24 Września 2013 przez nogman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach