ramirez75 Zgłoś #661 Napisano 17 Lipca 2013 dzieki Panowie,dzis bedzie wyslany do regeneracji,Weso nie ma problemu podrzuce Ci kiedys ten stary,żegnam sie pomalu z marką VW,zmiana auta postanowiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolintom Zgłoś #662 Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Witam panowie ma problem jak zaciągam ręczny wyskakuje mi komunikat parking brake fault see owner's manual - wina hamulec postojowy patrz instrukcja obsługi i pojawia się pomarańczowe P w kółku wiecie co to możne być. Instrukcję mam nie po Polsku wiec lipa pomożecie ręczny dział anormalnie sam się zwalnia tylko ta kontrolka świeci, jeszcze jak wyłączę silnik i wyłączę ręczny z nożnym kontrolka gaśnie. Edytowane 17 Lipca 2013 przez wolintom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #663 Napisano 17 Lipca 2013 Prawdopodobnie przycisk od ręcznego do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolintom Zgłoś #664 Napisano 17 Lipca 2013 Wiesz co już wymieniałem jakieś 4 miechy temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #665 Napisano 17 Lipca 2013 To podłącz vag-a i oczutaj błędy, bo tak to wróżenie tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolintom Zgłoś #666 Napisano 17 Lipca 2013 To podłącz vag-a i oczutaj błędy, bo tak to wróżenie tylko. no i tak będzie trzeba zrobić dzięki dam znać jak będę po Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość luka24 Zgłoś #667 Napisano 18 Lipca 2013 Witam wszystkich. Czy możliwe jest żeby migająca kontrolka ręcznego + paląca się literka P+ sygnał dziękowy były spowodowane zużytymi klockami hamulcowymi oczywiście z na tylnej osi. Ręczny mi normalnie zaciąga czyli przycisk działa. Bo z tego co wiem to z tyły nie ma kontrolni zużycia. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #668 Napisano 20 Lipca 2013 (edytowane) Panowie jakim smarem przesmarować zębatki i te prowadnice co znajdują się wewnątrz obudowy silniczka od hamulca ??? z tego co zauważyłem podczas demontażu na prowadnicach był smar koloru białego ? wszystko zrobiłem tak jak jest opisane w poście 434 z strony 22 teraz silniczek moczy się w benzynie. zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłem używając WD-40 ?? - czy przed złożeniem spryskać wszystko smarem w sprayu ?? - czy wystarczy zamoczyć wszystko w oleju i założyć ?? Edytowane 20 Lipca 2013 przez sztil4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #669 Napisano 20 Lipca 2013 ja uzylem wd-40 i benzyny ekstrakcyjnej i wszystko jest OK. posmarowalem smarem w spraju co jest specjalny do gwintow i zebatek aby sie nie zapiekaly !! no i wszystko bangla jak nalezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #670 Napisano 20 Lipca 2013 (edytowane) No dzięki za info A tam są jeszcze takie prowadnice w plastiku (obudowie) też przesmarować je tym smarem w sprayu ?? -a czy to ze mam włożony mechanizm w zwykłej benzynie nie zaszkodzi jej ?? -i czy przed założeniem dać jakiś silikon miedzy zacisk a silniczek do uszczelnienia ?? czy wystarczy zacisk dobrze wyczyscic np. benzyną ?? nie jestem mechanikiem wiec pytam- ale staram się :-) Edytowane 20 Lipca 2013 przez sztil4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #671 Napisano 20 Lipca 2013 Prowadnice też mozesz przesmarować, nic nie zaszkodzi. Nie dawaj zadnego sylikonu, wystarczy ten oring co tam jest jak ci sie 'wyciągnął' to kup nowy w aso, groszowe sprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #672 Napisano 20 Lipca 2013 Ok dziekuje za szybką odpowiedz, oring został w zacisku wiec tylko go przeczyszcze gdzies jeszcze ktos pisal zeby zacisk przeczyscic papierem sciernym , oczywiscie przed sklejeniem pospawam plastik wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #673 Napisano 21 Lipca 2013 Panowie oto działanie mojego mechanizmu po wyczyszczeniu. Czy tak powinno to chodzić ?? [video=youtube_share;F3iMvMJJW7g] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #674 Napisano 21 Lipca 2013 dobrze jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #675 Napisano 21 Lipca 2013 Wyglądało to tak później pospawałem plastik skleiłem klejem do twardych plastików na koniec całość potraktowałem czarnym silikonem Jutro go założę i napisze jak działa, mam nadzieję że po hałaśliwym dźwięku zostaną tylko wspomnienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sztil4 Zgłoś #676 Napisano 23 Lipca 2013 (edytowane) Panowie po założeniu silniczków hałaśliwy dźwięk pozostał, więc w czym tkwi problem żeby wyeliminować głośną prace hamulca ?? Mechanizm dobrze rozruszałem i nasmarowałem. Dodam tylko że błędy skasowały się po pierwszym naciśnięciu przyciska i wszystko ok tylko ta głosna praca mnie denerwuje:wsciekly Edytowane 23 Lipca 2013 przez sztil4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #677 Napisano 23 Lipca 2013 Z tego co tu wyczytałem to raczej nic nie zrobisz ,będzie głośniej pracował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #678 Napisano 23 Lipca 2013 moj też głosniej pracuje po regeneracji,ale nie wiem od czego to zależy, bo raz chodzi tak że prawie nie słychać a czasami jakw kombajnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil-Driver Zgłoś #679 Napisano 5 Sierpnia 2013 Witam, Dziś mi hamulec się zawiesił. W ogóle nie mogłem go odblokować. Piski z licznika były świecenie kontrolek i migał przełącznik od ręcznego. Po sprawdzeniu na forum odłączyłem klemę i puścił zacisk. A potem spr. błędy: 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 012 -- Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 49 Mileage: 291344 km Time Indication: 0 Date: 2013.08.05 Time: 07:40:17 Freeze Frame: Voltage: 13.35 V Count: 86 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement 003 -- Mechanical Failure - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 7 Reset counter: 9 Mileage: 290912 km Time Indication: 0 Date: 2013.07.21 Time: 13:10:04 Freeze Frame: Voltage: 15.53 V Count: 18 Po skasowaniu zastał tylko 02432. Nie wiem czumu ale pokazały się kontrolki od ESP i uk. kierowniczego ? również to SPR i mam: 1 Fault Found: 8 - Steering Angle Sensor (G85) 005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Z ABS z czytany błąd. Zdjąłem koło i mam wrażenie że z silnika coś się wylało bo był mokry.. a w koło było sucho. Chciałem go wykręcić ale jedna śruba stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #680 Napisano 5 Sierpnia 2013 Nic z silniczka nie moglo sie wylac bo nie ma tam zadnych plynow ... jest tylko odrobinka smaru w prowadnicach przekladni ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach