Skocz do zawartości
Gość rynio

błąd jednostki sterującej 65535

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rynio

mój pasek ma taki błąd jest zrocznika 97 1.9 tdi 90KM,traci pałer ale jak go wyłącze to odzyskuje siłę ale nie na długo bo 3100 obr traci znów duch mój me diagnosta powiedział ze mam uszkodzoną jednostke główną to jestbłąd komputera 65535 co o tym myślicie :636:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek przenoszę do odpowiedniego działu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomcat14

Witam wszystkich. podepnę się pod temat bo też znalazłem dziś błąd 65535. Wyskoczył mi przy badaniu vagiem abs-u. Skasowałem, znowu wyskoczył, z tego co tu czytam to jakoś nie mogę nic wywnioskować, może komuś się przytrafiło coś podobnego?? Ktoś wie jak się holerstwa pozbyć??

 

---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

 

Tym bardziej,że widzę że ten błąd wyświetla się przy różnych okazjach (klima, abs itd).

Jakiś mocno uniwersalny jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 65535 pojawia się przy okazji problemów z ciśnieniem doładowania. Przyczyn może być kilka. Choćby PSJ. Nie koniecznie musi być to awaria komputera i straszenie wymianą to paranoja.

 

Ja miałem 65535 przez około 2-3 tygodnie. Do tego po tym czasie doszedł błąd 575. No i się wkurzyłem.

 

U mnie pomogło przeczyszczenie przepływomierza powietrza, zmiana filtra powietrza i poruszanie mocne kierownicami turbiny (sztanga na gruszce). Sprawdziłem wszystkie przewody, podociskałem zaciski. Nie ma już błędu o awarii jakiegoś komputera sterującego. Po prostu gdzieś mu nie stykało. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rynio

WITAM.

Przepraszam ze tak długo sie nie pojawiłem ale obecnie jestem w libanie usunołem błąd jednostki wymieniłem komputer poniewaz dostał się do niego olej bo jak wiecie w tym roczniku jest zawór podciśnieniowy w kompie a w modelach młodszych juz znajduje sie na grodz silnika to jest zawór nie pamiętam dokładnie numeru.Przyokazji sprawdziłem turbinę bo diagnoza tego była taka ze przez turbine sie olej leje turbine sprawdziłe m i jest ok a wymiana komputera kosztowała mnie 400 zetai narazie mam spokój inie traci juz mocy a przy okazji rozebrania turbiny wszystko poczyściłem czyli węze i interkuler bo wszystko pływało w oleju i odrazu ma inne zycie silniczek polecam to wszystko poczyścić pozdrawiam

 

---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

 

mam pytanko

czy mozna wyciągnąć pare koni wiecej z mojej 90 tylko samym mczipem w komputerze i czy nie bedzie żadnych skutków ubocznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę po czasie, ale znalazłem taki opis:

65535 - Uszkodzony sterownik ECM

Ktoś może wie czym co to za sterownik ECM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też wywaliło błąd 65535 skanowałem vagiem z seri 311 .Usuwam i dalej on powraca przy okazji był jeszcze jeden błąd nie pamiętam nr w każdym bądź razie chodziło o wysokie ciśnienie w rurze dolotowej coś takiego.Zainstalowałem vaga Polskiego 4.9 z czytałem błędy wyskoczyły te 2 w/w skasowałem je ponowny odczyt brak błędów ,odpaliłem vaga 311 i ten znajduje ten 65535 a vag 4.9 pokazuje brak błędów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy poszukać na forum lub w google i już wiadomo dlaczego 00575 wiąże się z 65535 w tym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie od wczoraj mam problemy z moim Passkiem (1.9 tdi 90km B4 `94r). Mianowicie przyjechałem do pracy normalnie (temperatura na zewnątrz około -10oC dystans około 30km) odstawiłem do i po 2-3 godzinach stania na dworze wsiadłem i zauważyłem że auto w ogóle nie mam mocy rozpędza się mułowato, nie słychać turbiny raz na jakiś czas zaskoczy moc ale dosłownie na parę sekund po czym przełącza się w tryb awaryjny po czym lekko odpuszczę gaz i wcisnę go z powrotem znów 2,3 sek mocy i lipa. Wymieniłem filtr paliwo i zero reakcji, pojechałem do mechanika (sam nie posiadam VAG) podłączył pod VGA i wyskoczył błąd 65535. Nie mogłem zostawić auta u niego i musiałem wrócić nim do domu w drodze powrotnej było już tylko gorzej max 30km/h. Dodam jeszcze że około rok temu miałem wymienianą turbinę i przez rok nie miałem z nim problemów co 3 miesiące jazda na kontrole do mechanika, podpinanie pod VGA i zero problemów. Paliwo tankuje tylko verve bądź ultimate, olej wymiana max co 13tys km. 3 miesiące temu wymieniony rozrząd. Aha i jeszcze jedno od jakiegoś miesiąca jak auto było zimne gdy ruszałem to na jedynce czułem że szarpie lecz gdy auto zrobiło parę kilometrów to szarpania już nie było przy ruszaniu.

Proszę was o pomoc. Przeszukałem forum ale z takim przypadkiem jak mój się jeszcze nie spotkałem, fakt auta traciły moc ale przy jakiś tam obrotach u mnie raz zaskoczy raz nie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Panowie od wczoraj mam problemy z moim Passkiem (1.9 tdi 90km B4 `94r). Mianowicie przyjechałem do pracy normalnie (temperatura na zewnątrz około -10oC dystans około 30km) odstawiłem do i po 2-3 godzinach stania na dworze wsiadłem i zauważyłem że auto w ogóle nie mam mocy rozpędza się mułowato, nie słychać turbiny raz na jakiś czas zaskoczy moc ale dosłownie na parę sekund po czym przełącza się w tryb awaryjny po czym lekko odpuszczę gaz i wcisnę go z powrotem znów 2,3 sek mocy i lipa. Wymieniłem filtr paliwo i zero reakcji, pojechałem do mechanika (sam nie posiadam VAG) podłączył pod VGA i wyskoczył błąd 65535. Nie mogłem zostawić auta u niego i musiałem wrócić nim do domu w drodze powrotnej było już tylko gorzej max 30km/h. Dodam jeszcze że około rok temu miałem wymienianą turbinę i przez rok nie miałem z nim problemów co 3 miesiące jazda na kontrole do mechanika, podpinanie pod VGA i zero problemów. Paliwo tankuje tylko verve bądź ultimate, olej wymiana max co 13tys km. 3 miesiące temu wymieniony rozrząd. Aha i jeszcze jedno od jakiegoś miesiąca jak auto było zimne gdy ruszałem to na jedynce czułem że szarpie lecz gdy auto zrobiło parę kilometrów to szarpania już nie było przy ruszaniu.

Proszę was o pomoc. Przeszukałem forum ale z takim przypadkiem jak mój się jeszcze nie spotkałem, fakt auta traciły moc ale przy jakiś tam obrotach u mnie raz zaskoczy raz nie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Przeszukałem forum ale z takim przypadkiem jak mój się jeszcze nie spotkałem
a ten wątek czytałeś http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74629&highlight=65535

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytałem ale u mnie zmiana biegów nic nie daje. Mozna powiedzieć że sam z siebie jak mu się chce to przyspiesza na różnych obrotach i na różnym biegu (tzn mowa o załączaniu turbo raz załączy a raz nie, raz załączy prz 2tys obr a raz w ogóle) zalaczy sam z siebie na 2,3 sek i koniec

 

---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

 

Aaaaaaaaaaaaaa i zapomniał bym wczoraj jak stał na zimnym to nie mogłem go odpalić kręcił kręcił i dopiero za x razem zakręcił (akumulator mam dobry Futura Centr+, 7.. - nie pamiętam dokładnie ale na pewno jest 7 z przodu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak czytałem ale u mnie zmiana biegów nic nie daje. Mozna powiedzieć że sam z siebie jak mu się chce to przyspiesza na różnych obrotach i na różnym biegu (tzn mowa o załączaniu turbo raz załączy a raz nie, raz załączy prz 2tys obr a raz w ogóle) zalaczy sam z siebie na 2,3 sek i koniec

 

---------- Post added at 11:25 ---------- Previous post was at 11:22 ----------

 

Aaaaaaaaaaaaaa i zapomniał bym wczoraj jak stał na zimnym to nie mogłem go odpalić kręcił kręcił i dopiero za x razem zakręcił (akumulator mam dobry Futura Centr+, 7.. - nie pamiętam dokładnie ale na pewno jest 7 z przodu)

a egr lub n75 sprawdzany (jeśli istnieja w twoim motorze) bo tu jest problem w sterowaniu turbem czyli węże podciśnienia itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję to mam zawór ale chyba N73 a nie N75 (ten był w AFN a ja mam 1 Z). Powiem tak wcześniej zauważyłem że co jakiś czas jak np. gwałtownie jade tzn energincznie sie rozpedzam to przy 130-140km przełączami sie w tryb awaryjny miałem to wymienic ale zapomniałm ze względu iż jade maks 120km/h chyba ze przy wyprzedzaniu (nie mam za bardzo gdzie sie rozpedzic na kretej drodze). Przy mało energicznej jezdzie cos w stylu jazda na emeryta (spokojna zmiana biegow i predkosc okolo 140km) nie bylo tego tylko to sie zdazalo przy gwaltownej i energicznej jezdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co się orientuję to mam zawór ale chyba N73 a nie N75 (ten był w AFN a ja mam 1 Z). Powiem tak wcześniej zauważyłem że co jakiś czas jak np. gwałtownie jade tzn energincznie sie rozpedzam to przy 130-140km przełączami sie w tryb awaryjny miałem to wymienic ale zapomniałm ze względu iż jade maks 120km/h chyba ze przy wyprzedzaniu (nie mam za bardzo gdzie sie rozpedzic na kretej drodze). Przy mało energicznej jezdzie cos w stylu jazda na emeryta (spokojna zmiana biegow i predkosc okolo 140km) nie bylo tego tylko to sie zdazalo przy gwaltownej i energicznej jezdzie

to sprawdź te zawory i przewody podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do zaworu mogłem walnąć gafę ale na pewno mam taki zawór

 

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:38 ----------

 

Ok jak cos zdzialam i to zrobie to dam znac. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam problem w moim passacie polega na tym ze spalanie od kilku dnie na wolnych obrotach wynosi minimum 15l a powyzej 2tys obrotow okolo 40 bylem na kompie i wyskoczyl blad 65535 wszystko inne ok kable sprawdzone filtr powietrza ok prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest w ciągu 10-20 minut od odpalenia, to nie ma się czym martwić. U mnie też na początku pokazuje 14.8 litra, ale jak się pojeździ to spada do 9-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności