Skocz do zawartości
karlos

Problem z cisnieniem w kolektorze dolotowym

Rekomendowane odpowiedzi

niestety nie ma akcji serwisowej dla mojego cuda cóż zobaczymy co mi mechanik w przyszłym tygodniu wymiodzi

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pitt

Karlos

 

To nie ma nic wspolnego z akcja servisowa tylko z przedluzeniem gwarancji na niektore podzespoly - i niech nie sciemniaja bo albo sa niedouczeni albo robia to specjalnie.

Jesli auto ni ma 10000 km i 4 lat to musi byc.

Sprawdz w jaki kraju byl wybrodukowany i wtedy trzeba tam uderzyc.

Slyszalem tez ze ludzie pisali specjalnie listy do producenta tlumaczac problem i czesto sie to konczylo ze chociaz 50% kosztow brali na siebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co panowie z moim problemem?? Miał juz ktoś taki problem?? Fajnie by bylo wiedziec z czym walcze??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety nie maakcji dlamojego cuda w przyszłym tygodniu jadedo specjalisty zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałem do VW zobaczymy co mi odpowiedza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak pojade do serwisu ze swoim roblemem jezeli rozloza reke albo nie dadza lagodnego wymiaru kary (akceptowalne koszty naprawy) to podlacze rezystancje na przewodzie zwrotnym i skalibruje rezystor tak by dane cisnienia w spoczynku były na wymaganym poziomie. czyli 950- 1000 a nie 1150 milibarów :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie w celu odświerzenia tematu powiem co do tej pory udał mi sie ustalic. Albo komuter!!Albo wiazka komputer-odbiorniki (badz sama wtyczka). Czujnik wymieniany.Jest jescze jena opcja TANIA!!! do czujnika ida trzy przewody Zasilanie 5V- masa i test czyli powrót z określonym napieciem, jest opcja żeby w testowy przewód wlutowac rezystancje i zbliżyc sie do wartości oczekiwanych przez komputer. Jezeli woole mieliście podobne problemy do moich (kilka odpowiedzi wcześniej). To bede wdzieczny za sugestie. Poki co jezdze i wszystko jest ok pod warunkiem ze nie przetrzymam go dluzej w pozycji zaplon i nie stestuje roznic. W trakcji jazdy wszystko jest ok i cisnienia sie wyrownuja. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam passata 1,9 TDI 115KM AJM. Problem który mam z moim autem polega na tym gdy rozpędzam auto na 3 biegu i przekraczam 3000 obr/min auto przechodzi w tryb awaryjny. Byłem wczoraj u mechanika który wcześniej sprawdził mi na kompie że jest uszkodzony elektrozawór otwierana turbiny więc kupiłem ten zawór pojechałem do miłego pana mechanika i przy wymianie stwierdził że jest pęknięty jeden z wężyków więc powymieniał wszystkie gumowe wężyki (oczywiście zaworek mogę sobie teraz w ramkę oprawić bo w sklepie mi go nie przyjmą). Wracając do pana mechanika, po wymianie wężyków i skasowaniu błędu pojechałem się przejechać niestety dalej to samo 3000obr/min i tryb awaryjny, komputer został ponownie podłączony do auta no i wyskoczył błąd czujnika w kolektorze dolotowym zwarcie do plusa (nie pamiętam numery błędu ale wydaje mi się że 17653 ale głowy sobie nie dam uciąć) więc moje pytanie czy jakoś sobie mogę sprawdzić sam czy ten czujnik jest dobry i czy ewentualnie mogą mieć coś z tym wspólnego rury idące do turbiny bo na przykład jakiś gamoń źle je założył prosiłbym o jakieś wskazówki bo chciałbym sprawdzić sobie to sam bo już nie mam zaufania do kolejnych mechaników.

 

Jestem nowy na forum i pewnie napisałem to wy tym miejscu gdzie nie trzeba bo tu jest o passacie B6 ale może ktoś pomoże

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem nowy na forum i pewnie napisałem to wy tym miejscu gdzie nie trzeba bo tu jest o passacie B6 ale może ktoś pomoże

POZDRAWIAM

witamy na forum!

Zachęcam do zanabycia VAGa lub spotkania się z ludźmi bardziej obeznanymi w temacie zanim mechanik karze wymienić Ci pół silnika... niestety w tym silniku jest sporo ciekawych rzeczy, które mogą się popsuć i nie ma siły sprawdzić to podpinając komputer w zaparkowanym samochodzie (pierwsza sprawa to logi dynamiczne, które ciężko wykonać na parkingu, później analiza tego zbioru danych jak już się wróci do domu... lektura forum i trochę cierpliwości i powinieneś mieć listę potencjalnych problemów, które później należy systematycznie eliminować). Prawda jest taka, że w 90% problem to turbina. Pozostałe 10% to właśnie elektrozawory, padnięte czujniki czy uszkodzona "grucha"...

 

BTW. zły dział :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem b6 140kM BKP 2007 gdy trochę przycisnę wyskakuje mi kontrolka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f40264a519388b79.html Po tym nie mogę wkręcić silnika na obroty powyżej 3tyś. Chyba tryb awaryjny stało mi się to po raz trzeci. Za pierwszym razem kumpel usunął mi błąd i mówił że chodzi o ciśnienie turboładowania początkowo nie mógł go usunąć ale odłączył czujnik i podłączył i było OK. Drugim razem kontrolka się zapaliła na mieście zamuliło silnik ale gdy wróciłem za którymś razem ze sklepu było OK. Wczoraj trochę przycisnąłem i znowu kontrolka i muł a dzisiaj kontrolka dalej świeci ale nie zawsze jest zamulony tak na zmianę jak raz go odpalę chodzi OK ale jak go zgaszę i odpalę jeszcze raz to muł. Co może być przyczyną ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam problem b6 140kM BKP 2007 gdy trochę przycisnę wyskakuje mi kontrolka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f40264a519388b79.html Po tym nie mogę wkręcić silnika na obroty powyżej 3tyś. Chyba tryb awaryjny stało mi się to po raz trzeci. Za pierwszym razem kumpel usunął mi błąd i mówił że chodzi o ciśnienie turboładowania początkowo nie mógł go usunąć ale odłączył czujnik i podłączył i było OK. Drugim razem kontrolka się zapaliła na mieście zamuliło silnik ale gdy wróciłem za którymś razem ze sklepu było OK. Wczoraj trochę przycisnąłem i znowu kontrolka i muł a dzisiaj kontrolka dalej świeci ale nie zawsze jest zamulony tak na zmianę jak raz go odpalę chodzi OK ale jak go zgaszę i odpalę jeszcze raz to muł. Co może być przyczyną ??
kompa podpiąć zrobić skan i logi (rób je po skasowaniu błędu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko mam bardzo ciężko z czasem auta nie mogę odstawić bo jest mi potrzebne... i myślałem że może ktoś miał coś takiego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko mam bardzo ciężko z czasem auta nie mogę odstawić bo jest mi potrzebne... i myślałem że może ktoś miał coś takiego ;)
to sprawdź czy jakiś wężyk od sterowania turbiną nie zsunął się lub nie pękł sprawdź też dolot (IC-kolektor-turbina-połączenia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nleży sprawdzić kierownice turbo czy się nie zapiekają,najlepiej wyczyścic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności