ja456 Zgłoś #501 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Kupiłem 2 lata temu za 370 - komplet na przód i tył. Teraz w tym sklepie nie mają do Passata tylko do Superba za 423 (na 99% podejdzie do B5). http://rallyshop.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=goodridge+superb&szukaj_opis=1&x=0&y=0 Edytowane 15 Czerwca 2010 przez ja456 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #502 Napisano 15 Czerwca 2010 370 za komplet na przód i tył. Dzięki ale z tyłu hamulce zostają na seri i w tamtym roku były przewody zmieniane a na przód mam już za 210 zł komplet zuse też dzięki za stronkę fotki już widziałem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #503 Napisano 15 Czerwca 2010 ...jakby komuś było mało wrażeń, to jest teraz na allegro komplet zacisków z RS6 390mm - 6 tłoczkowe Można brać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #504 Napisano 15 Czerwca 2010 niestety...te hebelki moga zainstalowac sobie osoby, posiadajace zwrotnice o powiekszonym mocowaniu jarzma (pod tarcze 321mm x 30mm), do tego fele...19 albo 20, stosowne oponki, ktore wygeneruja odpowiednia przyczepnosc, no i najwazniejsze !! wydajniejsza pompa hamulcowa. Jaa ze swoich doswiadczen, z tarczami 321mm x 30mm smiem twierdzic, ze to absolutnie wystarcza w PASSACIE ktory ma ponad 200 KM., uklad hamulcowy oparty na 321mm x 30mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #505 Napisano 15 Czerwca 2010 wydajniejsza pompa hamulcowa. a skąd takową dorwać, skoro we wszystkich audi/vw jest ta sama? od audi RS6 po poczciwą passcinę bepiątkę 1.6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #506 Napisano 15 Czerwca 2010 a skąd takową dorwać, skoro we wszystkich audi/vw jest ta sama? od audi RS6 po poczciwą passcinę bepiątkę 1.6? taaa?? aaa ja jak bralem pompe i servo od S4 to wygladala na wieksza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #507 Napisano 15 Czerwca 2010 taaa?? aaa ja jak bralem pompe i servo od S4 to wygladala na wieksza serwo to może i wyglądalo... Przypomnij sobie jak Cię o to męczyłem. Pompa jest tam ta sama... być może tutaj właśnie w grę wchodzi ta magia z kodowaniem ABSu o której pisaliśmy kilka dni temu. Sprawdzę to jak dotrę do domu, bo w moim paszczurze pedał hamulca jest teraz o wiele "dłuższy" niż na seryjnym zacisku (co nie jest wcale zaskoczeniem). Może fabryka rozegrała to właśnie w ten sposób - elektroniką, a nie samą pompą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #508 Napisano 15 Czerwca 2010 moze jest wieksza pompa moze nie...ale wiem jedno...nic nie grzebalem przy ABSie, a podkladka dystansowa (5mm) ktora byla przy ori servie hamulcowym...nie byla potrzeban przy serwie od S4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #509 Napisano 15 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie a przewody z audi TT podejdą do paska? bo cena jest dosyc atrakcyjna http://www.allegro.pl/item1076628115_przewody_hamulcowe_w_oplocie_stalowym_audi_tt_1_8t.html a może z audi a4 czy golfa IV ?? Edytowane 15 Czerwca 2010 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #510 Napisano 15 Czerwca 2010 moze jest wieksza pompa moze nie...ale wiem jedno...nic nie grzebalem przy ABSie, a podkladka dystansowa (5mm) ktora byla przy ori servie hamulcowym...nie byla potrzeban przy serwie od S4. no ale serwo nie zmienia ilości płunu, która przemieszcza się po depnięciu pompy na dystansie XXX mm... wpływa tylko na to, ile siły musisz włożyć, żeby to zrobić. Może sam pedał od S4/RS6 ma inną konstrukcję i skok pompy jest dłuższy, żeby zasilić te tłoczki, cholera wie... ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #511 Napisano 15 Czerwca 2010 no ale serwo nie zmienia ilości płunu, która przemieszcza się po depnięciu pompy na dystansie XXX mm... wpływa tylko na to, ile siły musisz włożyć, żeby to zrobić. Może sam pedał od S4/RS6 ma inną konstrukcję i skok pompy jest dłuższy, żeby zasilić te tłoczki, cholera wie... ? nie wiem...nie znam sie...zarobiony jestem poopas i pooszyje !! Wiem, ze u mnie wszysto zapitala ladnie-zgrabnie !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #512 Napisano 16 Czerwca 2010 sid wystawił własnie zaciski 6-tłoczkowe za bardzo atrakcyjne pieniądze (1kPLN) http://www.allegro.pl/item1077369610_brembo_6_mio_tloczkowe_zaciski_porsche_audi_s4.html jak ktoś zainteresowany modyfikacjami, to do dzieła... szkoda, że nie było takich jak ja swoje brembosy pakowałem, bo by pewnie komplet taniej wyszedł. Nic tylko pomalować na jakiś majtkowy kolor i jeździć!!!!! ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:41 ---------- apropo - przeglądając allegro znalazłem "swój" komplet (tzn. taki, jak mam założony teraz) http://www.allegro.pl/item1080689804_zaciski_hamulcowe_brembo_alfa_romeo_159_brera_08r.html też w niegłupich pieniądzach. Projekt adaptera do seryjnej zwrotnicy passatowej pod tarcze 312MM też jest (można spytać na http://www.ital-performance.pl), więc wystarczy oddać to na CNC, poskładać i jeździć! (na 17" feldze!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #513 Napisano 16 Czerwca 2010 Marek, 16" nie wejdzie na ten zacisk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #514 Napisano 16 Czerwca 2010 Marek, 16" nie wejdzie na ten zacisk? nie sprawdzałem, ale patrząc po ilości wolnego miejsca to... raczej niebardzo. Poza tym ciężko będzie dobrać felgę 16" tak odsadzoną, żeby się to wielkie kopyto zmieściło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #515 Napisano 16 Czerwca 2010 to moze jak bedziesz w PL to sie ustawimy i bym przymierzyl moja felge, bo byc moze wejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #516 Napisano 16 Czerwca 2010 wszyscy maja ped do wielkich HEBLI !! a co z OPONAMI !! wierzcie mi, 321mm x 30mm WYSTARCZY !! az nadto !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #517 Napisano 16 Czerwca 2010 (edytowane) Może sam pedał od S4/RS6 ma inną konstrukcję i skok pompy jest dłuższy, żeby zasilić te tłoczki, cholera wie... ? Jak jest ta sama pompa to i skok musi być taki sam. a co z OPONAMI ! Chyba ktos kto inwestuje w hamulce to ma i opony do tego. Edytowane 17 Czerwca 2010 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #518 Napisano 18 Czerwca 2010 chyba ktos kto inwestuje w hamulce to ma i opony do tego. watpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #519 Napisano 18 Czerwca 2010 komplet opon jest droższy od hebli czerotłoczkowych (chyba, że mówimy o dębicy, ale w takim razie po kij te hamulce? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja456 Zgłoś #520 Napisano 2 Lipca 2010 Czy ktoś wie czy wrzucając (z przodu) tarcze 312 w miejsce 288 (poza jarzmami) trzeba zmienić też osłony tarcz?? Po wymianie opon wulkanizatorowi koło musiało się oprzeć o tą osłonę i w czasie jazdy tarło i tak się zastanawiam, czy osłony są takie same w 288 i 312 (nikt nie wspominał o zmianie na forum, ale wole dopytać)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach